Vstrom enduro degil sadece cadde sacma bir motor yani gereksiz
2011 model saglam cbf 600 satip strom alana avrupada ahmak yada yasli bunak derler
Transalp gercek enduro dur tipki tennere ktm gibi
Ama strom ki z motorudur zaten gibin nler bakiyom kiz gibi ler :cherry:
bu motosikleti tanıyan var mı ? açıklamada plakası kazalı motosiklete takıldı sigortadan faydalanmak için vs diyor.
güvenemedim açıkcası, tecrübesizim bu konularda.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2007-model-abs-ciziksiz-sifir-tadinda-v-strom-dl-650-157277167/detay
Bulaşma.Üç kağıtçıdan mal alınmaz.
Hepnizi seviyom mmmmmm ulen ..:cherry:
Olsun farklilik iyidir ama ben sevmiyom strom
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
Tayfun bora KTm 1190 mi aldin ? Hastasiyim ....guzel makina :cat:
bu motosikleti tanıyan var mı ? açıklamada plakası kazalı motosiklete takıldı sigortadan faydalanmak için vs diyor.
güvenemedim açıkcası, tecrübesizim bu konularda.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2007-model-abs-ciziksiz-sifir-tadinda-v-strom-dl-650-157277167/detay
Teşekkür ederim üstünde gidon uzatma cam siperliği sis farı çanta ile aldımHayırlı olsun temiz makinaya benziyor, biraz aksesuar zayıf kalmış, gördüğüm kadarı ile topcase ve elcik korumadan başka bir şey yok gibi ! sakıncası yoksa kaça aldınız ?