Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Transalp gercek enduro dur tipki tennere ktm gibi

Ama strom ki z motorudur zaten gibin nler bakiyom kiz gibi ler :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Len HELLAS bende engellisin ama yine de yorumlarını okumak zorunda kalıyorum :) Bakıyorum birisi alıntı yapmış, okuyorum alıntıyı, bu dahiyane fikirler kime ait diye merak edince senin adını görüyorum... ne adamsın ellaaaam yaaa :cat:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Hepnizi seviyom mmmmmm ulen ..:cherry:

Olsun farklilik iyidir ama ben sevmiyom strom

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Bulaşma.Üç kağıtçıdan mal alınmaz.

Tayfun bora KTm 1190 mi aldin ? Hastasiyim ....guzel makina :cat:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Çok sevdiğim fazer'ımı hanımın selesine alışamaması ve çok süratli olması sebebiyle satmıştım.
Ekim ayından beri yana yakıla aradığım V-stromuma nihayet kavuştum.
Kuşadasından ilk sahibinden 2008 model 30 bin km de kız gibi bakılmış bir motora sahip olduk.
Allah hepimize istediği şeyleri tez zamanda nasip etsin inşallah.
Birazda Foto atalım
zhsz.jpg

adve.jpg
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
Hayırlı olsun temiz makinaya benziyor, biraz aksesuar zayıf kalmış, gördüğüm kadarı ile topcase ve elcik korumadan başka bir şey yok gibi ! sakıncası yoksa kaça aldınız ?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Hayırlı olsun temiz makinaya benziyor, biraz aksesuar zayıf kalmış, gördüğüm kadarı ile topcase ve elcik korumadan başka bir şey yok gibi ! sakıncası yoksa kaça aldınız ?
Teşekkür ederim üstünde gidon uzatma cam siperliği sis farı çanta ile aldım
aksesuar olarak ben sadece orta sehpa ve karter koruma takacağım
Aldığım kişi sis farı almış ancak taktırmamış onlarıda verdi
bende eski motorumdan kalan yan çanta seti duruyordu onlarıda taktığımda full oluyor :)
fiyat olarak 17300 e anlaştık çok uzun pazarlıklar sonucu
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Hayırlı olsun çok güzel duruyor maviş :)

Çakar yapmak hep aklımdaydı geçen gün devresini lazım olan ıvır zıvır şeyleri alıp işe koyulduk. Fazer ve benım DL'ye çakar bağladık.11 Modlu pavyon gibi oldu :)


Bu arada bristone battlewing kullanan yada kullanmış olan var mı nasıldır bristone ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

1521374_10201154916339834_1971122762_n.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ne çakıyo bee güzel güle güle kullan :mrgreen: Bende de buna yakın bişey mevcut..8 modlu yanıyor :)
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
Bi arkadaşım kafamı karıştırdı, bende zenon farlar var ve led sis farları eklentisi yapmak istiyorum motorun elektrik sistemine zarar verirsin dedi sizce bi sorun olurmu ???
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
Dün, 13000. km ye gelen arka balatalarımı değiştirmek için balata ararken bir arkadaşımdan orjinal yamaha fazer balatası aldım.. Taktık, motor çivi gibi oldu :) kim demiş V-Strom un frenleri zayıf diye :)

Balata tavsiyelerimi de yazayım bu arada sırasıyla ;

1- Brenbo
2- Orjinal Yamaha Fazer balatası
3- EBC HH 174

Diğerleri V-Strom un frenlerini vasat, ın altında gösteriyor malesef..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst