Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
arkadaşlar 660 tenere kullanıcısı olarak v stroma bayılıyorum, bir kere binmem yetti motorun konforuna kendimi kaptıralı, geçen günde bir yazya denk geldim paylaşmak istedim;

kendisini sevmeme rağmen ne olup olmadığı konusunda güzel bir yazı mevcuttur:

ödev : kompozisyon
konu : delee neden endüro değildir.

dele neden endüro değildir.

bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. dele de
bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
daha güzeldir . ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. bu
yüzden endüro değildir. tel jant sert darbede yamulur , sökülür
düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
üzülürüz.

delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
ama kuru aküde güzeldir . ama endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
**örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
çünkü endürolar güzeldir.

dele 'de tork yerine beygire vardır . endüro beygirden çok torku sever
. dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
değiştirilir , vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . endüro kırılmaz , fiteside
zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . tork güzeldir , eğer
güzel se demekki o endürodur. tork bize çok faydalıdır , beygir
yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
çalışlır ( tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
filan yoktur . çünkü o endüro değildir . koruma olmazsa korunamaz ,
korunamazsa bozulur . bozuldumu kızar tekme atarız . tekme atarsak
yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
endüroo değildir.

dele nin lastikleri tüpsüzür. endüro tüp vardır . demek ki dele ye
eksik parça koymuşlar . parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
yüzden dele endurö değildir. ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
pompa ilede şişip canta oturmaz. yerine oturmazsa çirki gözükür , o
zaman endürö olamaz.

peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . eğer bir beyazla
bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. melez
iyimidir , iyidir . enduromudur , değildir çünkü melezdir. peki melez
güzel olmazmı... olur. eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
yapar. ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. çok güzeldir...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
onu bunu bilmemde dele nin 2.eli çok paradır.Endüro da pahalıdır.
Pahalıysa hepsi kötüdür,alamayız.O zaman hiçbiri endüro olamaz,olsada banamı endüro alamadıktan sonra.
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
16
Merhabalar, bugün DL650 ile bir kaza yaptım. Kontrolsüz bir şekilde yola fırlayan traktörle çarpıştım. Manevra yapıp kurtuluyordum ki sağ yan çanta traktöre takıldı. Şükür bir şey olmadı bana. Giysilerim ve kaskım vardı. Ancak motorda ufak tefek hasarlar meydana geldi.
Sol sinyal kırıldı.
Sol grenajda çok ufak bir çatlak var.
Kafa(lamba) grenajında baya bi çizik var.
Haliyle sol koruma demiri biraz içe doğru yamuldu 2 mm kadar.
Sol gidon tapuzu yamuldu.
Sol gidon koruma kırıldı.
Yaklaşık maliyetinin ne olacağı hakkında biligisi terübesi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
arkadaşlar 660 tenere kullanıcısı olarak v stroma bayılıyorum, bir kere binmem yetti motorun konforuna kendimi kaptıralı, geçen günde bir yazya denk geldim paylaşmak istedim;

kendisini sevmeme rağmen ne olup olmadığı konusunda güzel bir yazı mevcuttur:

ödev : kompozisyon
konu : delee neden endüro değildir.

dele neden endüro değildir.

bizler endüro motorları çok severiz, çünkü endüro motorlar güzeldir.
aslında tüm motorlar güzeldir ama esas endürolarda güzeldir. dele de
bir motordur , hemde güzeldir ama endüro değildir . çümkü endürolar
daha güzeldir . ama delede pek fazla güzeldir , diğerleri kadar.

dele endüro değildir , çünkü jantları alaşımdır . alaşımlar kırılır ,
endürolar kırılmaz çünkü güzeldir , dele de güzeldir ama kırabilir. bu
yüzden endüro değildir. tel jant sert darbede yamulur , sökülür
düzeltilir , yolumuza gideriz ama delenin cantları kırılır , oturur
üzülürüz.

delenin aküsü kurudur , enduroda kuru akü olmaz , fazla ısınırsa
patlar ayrıca , dahada kötüsü su eklenmez , bu yüzden endüro değildir
ama kuru aküde güzeldir . ama endürolar kuru akü sevmez , bozulursa
yolda bırakır , endürolar yolda kalmaz , çünkü endürolar çok güzeldir.

dele nin amortisörleri serttir , bu yüzden endüro olamaz .
**örtüsörleri yumuşlatılabilir ama en yumuşak hali bile çok serttir ,
sert iyidir ama toprakta sert olmaz , çok zıplar yer tutmaz, yer
tutmazsa düşer , düşerse güzel olmaz , güzel değilse endüro değildir.
çünkü endürolar güzeldir.

dele 'de tork yerine beygire vardır . endüro beygirden çok torku sever
. dele caddede hepsini geçebilir ama arazide cırt cırt fites
değiştirilir , vitesi falza değiştirisen kırılır ( hatta bir
arakadaşın delesinin fitesi kırılmıştı ) . endüro kırılmaz , fiteside
zırp pırt değiştirmesi gerekemz çünkü torkludur . tork güzeldir , eğer
güzel se demekki o endürodur. tork bize çok faydalıdır , beygir
yorulur , acıkır , kişner ama tork sakin bir hayvandır her zaman
çalışlır ( tork: öküz ile sığır karışımı bir heyvan).

dele de elcik koruma , motor ( karter) koruma , balans topuzu , falan
filan yoktur . çünkü o endüro değildir . koruma olmazsa korunamaz ,
korunamazsa bozulur . bozuldumu kızar tekme atarız . tekme atarsak
yamulur . yamulursa güzel olmaz . enduro güzeldir , demek ki deelee
endüroo değildir.

dele nin lastikleri tüpsüzür. endüro tüp vardır . demek ki dele ye
eksik parça koymuşlar . parçası eksik olan şey güzel değildir , bu
yüzden dele endurö değildir. ayrıca tüplüsü her yerde tamir edilir ve
şişirilebilir , tüpsüzünün her yerde tamir edilmesi zordur , güçsüz
pompa ilede şişip canta oturmaz. yerine oturmazsa çirki gözükür , o
zaman endürö olamaz.

peki dele endüro değilse nedir . ? dele melezdir . eğer bir beyazla
bir siyah bir birlerini çok servse , leylek onlara melez verir. melez
iyimidir , iyidir . enduromudur , değildir çünkü melezdir. peki melez
güzel olmazmı... olur. eğer annesi ve babası onu iyi yetiştirirse
güzel olur , enduro gibi olur ama , enduro değildir enduro taklidi
yapar. ama bu önemli değildir , çünkü o da enduro ile dolaşır ama
enduro değildir çünkü enduro bir başka bişeydir. çok güzeldir...

Dl piyasada satılabilirliğinin , kullanıcılarını gereksiz derecede şımarttığı bir motordur . Sanırım yukarıdaki yazıda bu dediğimin kanıtıdır.


Kaza yapan arkadaşım geçmiş olsun. Sanırım ciddi hasar yok hep tamir onarım şekilde olucaksa görmeden fiyat vermek istemeyebilirler.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
15
Geçmiş olsun
Grenajları tampon tamiri yapan yerlerde tamir ettirebilirsin ortalama 25 tl 2001 stop gibi isimlerle anılır bu yerler
ardına tamir olan ve çizilen parçaları elden kendin götür boyaya
sinyal ve benzeri parçaları(sticker vs.) ebay dan veya aliexpress adlı sitelerden temin et
biraz yavaş olur birazda uğraşırsın ama ucuza gelir emin ol...
 
Katılım
27 Kas 2012
Mesajlar
16
Bugün eksper geldi. Tramer dosyasını hazırladı. Sonuç çıksın. Karşı tarafın sigortası karşılayacaksa (büyük ihtimal %100 karşı suçlu çıkar) servis de halledilecek.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2006-full-aksesuarli-dl-650-15.500-tl-132463731/detay/

şu motor hakkında düşünceleriniz nelerdir ? KM'sine göre baya diri duruyor
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2006-full-aksesuarli-dl-650-15.500-tl-132463731/detay/

şu motor hakkında düşünceleriniz nelerdir ? KM'sine göre baya diri duruyor
Aynı km lerde daha dirisi var . Satılık. Gelmişi geçmişi önceki sahibi vs secresi belli motor. Düşünürsen ara görüştürürüm seni. Aksesuarlı sorunsuz güzel makine. İlanı yok.

Yine o paralara çok km li ama temiz ve abs li bir tane daha var. Onuda ilanı yok.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Aynı km lerde daha dirisi var . Satılık. Gelmişi geçmişi önceki sahibi vs secresi belli motor. Düşünürsen ara görüştürürüm seni. Aksesuarlı sorunsuz güzel makine. İlanı yok.

Yine o paralara çok km li ama temiz ve abs li bir tane daha var. Onuda ilanı yok.

Abi faceden msj attım sana telefon nümeranı at :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Merhabalar arkadaşlar
Feyzırımı sattıktan sonra alabileceğim en iyi motor v-strom diye düşünüyorum
ancak sahibinden deki ilan sahipleri inanılmaz fiyatlat çekiyorlar insaf yahu.
2007 üzeri abs'li olursa mat siyah olmasa da sorun değil
motorunu satmak isteyen etrafında satacak olursa bana haber verebilirmisiniz?
çok çok teşekkürler
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Merhabalar arkadaşlar
Feyzırımı sattıktan sonra alabileceğim en iyi motor v-strom diye düşünüyorum
ancak sahibinden deki ilan sahipleri inanılmaz fiyatlat çekiyorlar insaf yahu.
2007 üzeri abs'li olursa mat siyah olmasa da sorun değil
motorunu satmak isteyen etrafında satacak olursa bana haber verebilirmisiniz?
çok çok teşekkürler

sen vstrom türkiye ye kelkin bence...onlar kendi aralarında tanıdıklar için ilana koymadan veriyolardır...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru toplattirdin mi?
 
Katılım
8 Kas 2012
Mesajlar
23
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suzuki-dl-650-masrafsiz-144168175/detay arkadaşlar şimdi bu ilanda motorun 2011 olduğu söyleniyor, peki ya mesela 2008 ise nasıl anlıyacaz gerçekten motorun 2011 yada daha düşük model olduğunu sonuçta ruhsatada 2011 olduğunu işletebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst