Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
Hayırli akşamlar,V Strom kullan arkadaşlar size küçük bir sorum olacak,ben 2-ci el bi Vstrom almayı düşünuyom,motor 2500km kullanılmış,ama 100kmh-den fazla hız yapmışlar.Ben duyduğuma göre 0 km durumunda olan yeni motoru 2000-3000 km-e ulaşanadek 60kmh-dan yukarıya kalkmak zararlıymış,gelecekte motorda sorunlar yaşatiyormuş.Bu konuda fikriniz benim için çok önemli.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
100 km. den sonraki hızları kaçıncı viteste yapmışlar? 6. viteste 4500 devirde 100 km. çok normal. 2 - 3 - 4 viteslerde normal sayılmaz. Sizin dediğiniz gibi olursa çok narin kullanılmış olur ki o da motor açısından istenmeyen olur.

Çevrende vstrom olan birinden yardım iste, daha net kıyaslama yapabilecektir.

Başka bir konu: Vstrom acemi motoru değildir, sahibi olan kimse, motoru nasıl kullanacağını biliyor olmalıdır. Hele ki yeni aldığında ona çin işkencesi yapması için, sıra dışı özellikte birisi olmalıdır.
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
100 km. den sonraki hızları kaçıncı viteste yapmışlar? 6. viteste 4500 devirde 100 km. çok normal. 2 - 3 - 4 viteslerde normal sayılmaz. Sizin dediğiniz gibi olursa çok narin kullanılmış olur ki o da motor açısından istenmeyen olur.

Çevrende vstrom olan birinden yardım iste, daha net kıyaslama yapabilecektir.

Başka bir konu: Vstrom acemi motoru değildir, sahibi olan kimse, motoru nasıl kullanacağını biliyor olmalıdır. Hele ki yeni aldığında ona çin işkencesi yapması için, sıra dışı özellikte birisi olmalıdır.

Benim yaşadığım şehirde 1 tane Vstrom var,genelikle burdakiler sport modellere ve chopper-cruiser tipli modellere para veriyorlar,zaten o yüzden kafamda soru işaretleri çok,ama ben V stroma aşığım
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
bende 70 binde var satılık alışana kadar narin alıştıktan sonra ciğerine kadar açılmış çok kaçıyor, gel satayım hiç mışla muşla işi yok :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba değerli arkadaşlar motosikletime depo kılıfı taktından sonra müdür kıskandı Dl 650 ye depo kılıfı var mıdır bildiğiniz?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
depo kılıfı neymiş? benzin dışarı çıkmıyosa alalım. depo kılıfı alacağına benzin alsın gezsin keyfini çıkarsın :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ebaydan aldım ben geçen sene orjinal hesapta. günahı boynuna. gayet iyi sağlam. bu da radyatör koruma yeni taktım
http://d1302.hizliresim.com/16/p/kbv0b.jpg
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
ebaydan aldım ben geçen sene orjinal hesapta. günahı boynuna. gayet iyi sağlam. bu da radyatör koruma yeni taktım
http://d1302.hizliresim.com/16/p/kbv0b.jpg

http://www.ebay.com/itm/New-OEM-Genuine-Suzuki-DL650-V-Strom-Black-Handguard-Set-DL1000-Type-Style-/160982086308?hash=item257b47b2a4&vxp=mtr

bende buldum bi tane ama alsam ne kadara gelir acaba?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
foruma giren yokmu başlık öldü iyice? harici mikrofon ses denemelerinden video. mikrofon plakada kamera tepede
http://www.youtube.com/watch?v=zTalRDATECA
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
gopro harici mikrofon denemelerinden. mikrofon sele altında. videoaya müzik eklemeyecekseniz kendi mikrofonuyla ses almayın çok kötü
http://www.youtube.com/watch?v=77tMmTYE0lk
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar herkese iyi geceler,bayadır giremiyorum nete fırsat bulmuşken yazayım dedim..
bu arada geçenlerde e bayden elcik koruma siparişi vermiştim iki gün önce geldi..türkiyedeki tekli fiyatına neredeyse ikili takımını aldım..arayanlar varsa:
http://www.ebay.com/itm/New-Hand-Guard-Kit-DL650-DL1000-V-Strom-Genuine-Suzuki-Check-Year-Notes-V01-/230974049272?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D7404928062025273028%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D360642461437%26

herkese kazasız belasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
canım ülkemizde sağ yada sol tekli fiyatı 100-120 tl arasındayken çiftli fiyatının o kadar olması bence çok değil.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst