Alnımın akıyla 76 bin km.deyim. Polemiğe girmek yerine ucuza ve sorunsuzca gezmeyi tercih ediyorum.
100 km. den sonraki hızları kaçıncı viteste yapmışlar? 6. viteste 4500 devirde 100 km. çok normal. 2 - 3 - 4 viteslerde normal sayılmaz. Sizin dediğiniz gibi olursa çok narin kullanılmış olur ki o da motor açısından istenmeyen olur.
Çevrende vstrom olan birinden yardım iste, daha net kıyaslama yapabilecektir.
Başka bir konu: Vstrom acemi motoru değildir, sahibi olan kimse, motoru nasıl kullanacağını biliyor olmalıdır. Hele ki yeni aldığında ona çin işkencesi yapması için, sıra dışı özellikte birisi olmalıdır.
bende 70 binde var satılık alışana kadar narin alıştıktan sonra ciğerine kadar açılmış çok kaçıyor, gel satayım hiç mışla muşla işi yok![]()
ebaydan aldım ben geçen sene orjinal hesapta. günahı boynuna. gayet iyi sağlam. bu da radyatör koruma yeni taktım
http://d1302.hizliresim.com/16/p/kbv0b.jpg