Merhaba arkadaşlar
ismim :ağafendi
ben de 12 kasımda eskişehirden k5 650 38000 kmde vstrom aldım
bende az biraz deneyimlerimi paylaşmak isterim
eskişehirden istanbula getiriken ortalama 150 160 km hızla geldim (geceye kalmamak için asılmak zorunda kadlım) yeri geldi 190 120 arası değişti
yatık tüketimim 6,6 oldu .şehir içi trafikte ise 5,5 ortalama yakıyor
şu ana kadar 3800 km yol yaptım ve gerçekten zok ama çok zevkli makine
durduğu yerde çok ağır geliyor ama seyir halinde çok iyi dengesi var
endrumu ?? bence endro amartsörleri çok sağlam ve elle(vana)ile ayarlanması çok güzel istediğin zaman arazi ,cadde moduna cevirebiliyorsun
parça olarak ise pahalı olanlar ise
lastik ,zincir dişli,debraj balatası
ben aldığımıda eski sahibi herşeyini yenilemiş olduğu için ö yönden rahatım
fren konusunda ise aksine iyi kötü olduğunun söylenmesinin sebebi hissiz olmasında
panik fren yapmadığım durumlarda komprasörü kullanıyorum torku yüksek olduğu için çoğu zaman fren yapmama bile fırsat kalmıyor
yıkarken radyatöröre kontağa ve harici sigortalara su ,tazziki su tutmuyorum
zincir dişli temizlik ve yağlaması sık sık yapıyorum, temizlemek için diş fırçası ve mazot yağlarken castrol chain kullanıyorum
artık motorumla çok iyi arkadaş olduğum için hayli çok zaman ve bütçe ayırıyorum.,ve sayesinde içinde potansiyel bir usta olduğunu keşfettim hemen her arıza bakım montajımı ben yapıyordum servis manuelini okuyorum herşeyi detaylı var .bunda servis ve montaj işçilik fiyatlarında etkisi var tabi
yaptıklarım ise sırası ile
su geçirmez çakmaklık
su geçirmez navigasyon tutucusu
xenon farlar
sis farları
çakar devreli 12 li power led gündüz farları
kendinden flaşörlü park lambaları
topcase led şeritlerden çakarlı stop ve park devresi
yan çanta ve topcase motor rengine boyama
pasta cila
koruma demirleri ve tan şaseleri mat siyaha boyama
yağ, iridium buji, hava ve yağ filtreleri değişimi
aldığımda kn flitre vardı yakıttan tasarruf etmek için orjinal filtre taktım ,henüz test etme şansım olmadı
senkron ayarı ,bu yararı 100 tl fiyat istedikleri için kendi yaptığım manometre ile service maunel inde ki talimatlara göre yaptım çok favdalı oldu.
bozuk olan otomatik jikle tamiri
havalı korna
yapacakları is
bosh marka aku
port bagaj
radyatör koruması :bu korumalar pahalı olduğu için ,bu havalarndırmalara takılan börcü böcek girmemesi için olan ızgara tellerden yapacağım
yaza tam hazır olarak çıkacağım ve kısmet olursa orta avrupa turu yapacağım
herkese saygılar
bunlarda motoruma ait resim ve videolar.)