Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
NEY OLDU bellı olmayan motor... enduro degıl bu motor
habıre doğa içinde çekilmiş resim eklemeyin KENDİNİZ KANDIRMAYIN ..enduro degıl

bunu yerıne fazer yada tdm 900 al bın kat ıyı
ayrıca 70 bın 80 bın km gelınce arkana bakmadan kaçın
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
NEY OLDU bellı olmayan motor... enduro degıl bu motor
habıre doğa içinde çekilmiş resim eklemeyin KENDİNİZ KANDIRMAYIN ..enduro degıl

bunu yerıne fazer yada tdm 900 al bın kat ıyı
ayrıca 70 bın 80 bın km gelınce arkana bakmadan kaçın

Alnımın akıyla 76 bin km.deyim. Polemiğe girmek yerine ucuza ve sorunsuzca gezmeyi tercih ediyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
200 kg motora enduro diyeni eğitmek lazım, ön 21 olunca da enduro olmuyor kardeş, enduro olduğunu iddaa eden de yok, kaç yüz bin devirdin v-stromla da biliyosun rektefesini ?
NEY OLDU bellı olmayan motor... enduro degıl bu motor
habıre doğa içinde çekilmiş resim eklemeyin KENDİNİZ KANDIRMAYIN ..enduro degıl

bunu yerıne fazer yada tdm 900 al bın kat ıyı
ayrıca 70 bın 80 bın km gelınce arkana bakmadan kaçın
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
80000 DE VAR BİR TANE gömlekleri geçen hafta elımızde idi 2006 model tesadufe bak o da kırmızı idi...

onun gibi çok var tamırhanelerde kısaca alıncak bır makına degıl PARANIZA YAZIK
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Ne bu ya ,burası marka-model topic i.
Aynısını NC700x topic indede yaptılar.

Başlıktaki motorun sahibi olmamış, sesini bile duymamış, tamamen kendi subjektif fikirlerine göre burada osu kötü şusu böyle deyip konuşmayın.
Bırakın burada motor sahipleri tecrübelerini, sorunlarını, çözümlerini, kendi çıkarımlarını paylaşsınlar. Almayı düşünende varsa sizin "dayatmalı" "kötü motor" lafınızla kafası bulanacağına, özgür iradesiyle araştırıp karar versin.

Bırakın şu topiclere girip marka-model e .ok atıp, ortalığı karıştırmayı.

Bu kadar kullanıcısı olduğuna göre "dünya" çapında, sizin sevmediklerinizi seven birileri var demek ki, biraz hoşgörü , biraz makullük!!!!
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ben de 125binde biliyorum bi tane? civatası bile değişmemiş, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur bu kadar basit
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
NEY OLDU bellı olmayan motor... enduro degıl bu motor
habıre doğa içinde çekilmiş resim eklemeyin KENDİNİZ KANDIRMAYIN ..enduro degıl

bunu yerıne fazer yada tdm 900 al bın kat ıyı
ayrıca 70 bın 80 bın km gelınce arkana bakmadan kaçın

hayırdır?senin canın sıkıldı da kendine kötü söz söylettirmeye mi niyetlendin?ne oldu kendi başlığınızda sana söz söylettirmiyorlar mı?hadi bizi de germe kendini de germe boşuna..sana enduro motorunla bol endurolu yollar dilerim..
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
brenta ön arka takım fren balata sipariş ettim. disk çizmeyenlerden. balatalar da et var daha ama odunlaşmış. yorumunu yazarım. benzin filtresi bulamadım sahibinden e-bay baktım yok? onu da değiştiresim var
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
fren balata ve yağ değişti bugün. brentalar bariz yumuşak. ama çok güzel aşamalı durduruyor. his süper. 1 haftaya değişir biraz daha
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
brenta balatalar 2 hafta oldu takalı, oturmuştur artık herhalde. his süper, zayıf gibi geliyor insana ama basınca küt. tavsiye olunur
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
14
Selam arkadaşlar geçen hafta cuma günü bende v-strom ailesine katıldım. Ama aldığım gün talihsiz bi düşüş yaşadım daha doğrusu hareket etmiyorken düştüm ve ayak serçe parmağım biraz hasar gördü. Çok şükür durumum iyi ama motorda bazı sıkıntılar var.
gidon-sağ sinyal-sağ dikiz aynası ve fren ayak pedalının değişmesi lazım. bunları değiştirebileceğim istanbulda iyi bir usta var mı avrupa yakasında?

birde bi sorum olacak motordan çok kez düştüm ama ilk defa ayağıma düştü motor. önceki motorumla kuyruk ile gidon arasına düşüyordu motor arada boşluk oluyordu vstrom direk ayağım altında kaldı zor çektim o anki panik ile. hiç benzer bi düşme yaşamış arkadaş var mı biraz aydınlatırsa çok sevinirim :)
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
golgatha; Çok geçmiş olsun.

Motor devrilmeye başladımı, bel ameliyatım nedeniyle hiç tutmaya çalışmıyorum, hemen ayaklarımı altından çekiyorum.

Yan çantalar varsa ve takılıysa biraz şanslısın, demirleri varsa ve çantalar takılı değilse yine de koruyucu bir alan sunuyor düşünce.
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
14
sağolun çanta olayını yaptıracam en kısa zamanda. servis ve yedek parça temin edebileceğim avrupa yakasında neresi var acaba?
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
ayak parmağı deyince ben artık kısa yolda da tam takım giyiniyorum( eldiven mont çizme bellik göğüs koruma dizlik reflektif yelek) bi terzi bulup günlük pantalonların yanlarına da kalça koruma için cep diktirecem bi de boyunluk var sırada. ne oluyosa kısa yolda oluyo arkadaş. daha doğrusu şehiriçi. sürat yok ama armut çok ve dakka başı muhattap oluyosun. giymesi çıkarması gıcık ama ybrye araba vurduktan sonra uzun yol kısa yol güvenlik anlayışım birbiriyle yer değiştirdi.
sağolun çanta olayını yaptıracam en kısa zamanda. servis ve yedek parça temin edebileceğim avrupa yakasında neresi var acaba?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
Selam arkadaşlar geçen hafta cuma günü bende v-strom ailesine katıldım. Ama aldığım gün talihsiz bi düşüş yaşadım daha doğrusu hareket etmiyorken düştüm ve ayak serçe parmağım biraz hasar gördü. Çok şükür durumum iyi ama motorda bazı sıkıntılar var.
gidon-sağ sinyal-sağ dikiz aynası ve fren ayak pedalının değişmesi lazım. bunları değiştirebileceğim istanbulda iyi bir usta var mı avrupa yakasında?

birde bi sorum olacak motordan çok kez düştüm ama ilk defa ayağıma düştü motor. önceki motorumla kuyruk ile gidon arasına düşüyordu motor arada boşluk oluyordu vstrom direk ayağım altında kaldı zor çektim o anki panik ile. hiç benzer bi düşme yaşamış arkadaş var mı biraz aydınlatırsa çok sevinirim :)

aramıza hoşgeldiniz..geçmiş olsun en kötü kazanız bu olur inşallah..ben de motorumu izmirden iskenderuna getirirken konya çıkışında viraj esnasında önümdeki çöp kamyonunun hareket halinde iken çöplerini sıkması ve akan çöp suyunu tekeri kaptırmam nedeniyle sol yana yatıp motorla birlikte yaklaşık 10-15 metre sürüklendim.ancak yan çantalarım takılı olduğu için sadece montumun sol dirsek koruması sürtünmeden eridi biraz.başka birşey olmadı çok şükür..ayrıca şuana kadar olduğu yerde 4 defa yana yatırmak zorunda kaldım.şunu çok iyi öğrendim eğer yana kaymaya ya da başka deyişle yatmaya başladıysa hiç cebelleşip beli bacağı ele almaya gerek yok kontrollü bir şeklide motoru yatırmakta fayda var..tabi ayağı kurtararak..yan çanta bağlantı demirleri bende baya iş görüyor bu konuda..tavsiye ederim.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
...
eğer yana kaymaya ya da başka deyişle yatmaya başladıysa hiç cebelleşip beli bacağı ele almaya gerek yok kontrollü bir şeklide motoru yatırmakta fayda var..tabi ayağı kurtararak..yan çanta bağlantı demirleri bende baya iş görüyor bu konuda..tavsiye ederim.
:bounce:

Kesinlikle doğru. Yan çanta ya da en azından çanta demirleri, gelecek problemi hafifletiyor ayağı alttan çekemezseniz şayet.
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar
ismim :ağafendi
ben de 12 kasımda eskişehirden k5 650 38000 kmde vstrom aldım
bende az biraz deneyimlerimi paylaşmak isterim
eskişehirden istanbula getiriken ortalama 150 160 km hızla geldim (geceye kalmamak için asılmak zorunda kadlım) yeri geldi 190 120 arası değişti
yatık tüketimim 6,6 oldu .şehir içi trafikte ise 5,5 ortalama yakıyor
şu ana kadar 3800 km yol yaptım ve gerçekten zok ama çok zevkli makine
durduğu yerde çok ağır geliyor ama seyir halinde çok iyi dengesi var
endrumu ?? bence endro amartsörleri çok sağlam ve elle(vana)ile ayarlanması çok güzel istediğin zaman arazi ,cadde moduna cevirebiliyorsun
parça olarak ise pahalı olanlar ise
lastik ,zincir dişli,debraj balatası
ben aldığımıda eski sahibi herşeyini yenilemiş olduğu için ö yönden rahatım
fren konusunda ise aksine iyi kötü olduğunun söylenmesinin sebebi hissiz olmasında
panik fren yapmadığım durumlarda komprasörü kullanıyorum torku yüksek olduğu için çoğu zaman fren yapmama bile fırsat kalmıyor

yıkarken radyatöröre kontağa ve harici sigortalara su ,tazziki su tutmuyorum
zincir dişli temizlik ve yağlaması sık sık yapıyorum, temizlemek için diş fırçası ve mazot yağlarken castrol chain kullanıyorum

artık motorumla çok iyi arkadaş olduğum için hayli çok zaman ve bütçe ayırıyorum.,ve sayesinde içinde potansiyel bir usta olduğunu keşfettim hemen her arıza bakım montajımı ben yapıyordum servis manuelini okuyorum herşeyi detaylı var .bunda servis ve montaj işçilik fiyatlarında etkisi var tabi;)

yaptıklarım ise sırası ile

su geçirmez çakmaklık
su geçirmez navigasyon tutucusu
xenon farlar
sis farları
çakar devreli 12 li power led gündüz farları
kendinden flaşörlü park lambaları
topcase led şeritlerden çakarlı stop ve park devresi
yan çanta ve topcase motor rengine boyama
pasta cila
koruma demirleri ve tan şaseleri mat siyaha boyama
yağ, iridium buji, hava ve yağ filtreleri değişimi
aldığımda kn flitre vardı yakıttan tasarruf etmek için orjinal filtre taktım ,henüz test etme şansım olmadı
senkron ayarı ,bu yararı 100 tl fiyat istedikleri için kendi yaptığım manometre ile service maunel inde ki talimatlara göre yaptım çok favdalı oldu.
bozuk olan otomatik jikle tamiri
havalı korna

yapacakları is
bosh marka aku
port bagaj
radyatör koruması :bu korumalar pahalı olduğu için ,bu havalarndırmalara takılan börcü böcek girmemesi için olan ızgara tellerden yapacağım

yaza tam hazır olarak çıkacağım ve kısmet olursa orta avrupa turu yapacağım

herkese saygılar

bunlarda motoruma ait resim ve videolar.)
282875_443616629020445_2001547704_n.jpg

484009_442006445848130_1079702604_n.jpg

206774_441499329232175_250225361_n.jpg

262747_441499472565494_385148612_n.jpg


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst