Alper hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel çok mutlu oldum. Heyecanını yazından iliklerime kadar hissediyorum desem yalan olmaz. Sabah seninle konuşmuştuk. Umarım herşey düşündüğün gibi olmuştur. Sen 2005 ile 2007 model arasında kalmıştın. Umarım yardımım dokunmuştur... Tekrar hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Resimleri bekliyoruz..
Dur ben Alper 'den önce resimleri koyayım..
İşte Alper'in yeni DeLe si;
Merhabalar,
Selçuk, benden hızlı davranmışsın, evet haklısın, aldığım yeni "zuzum" budur !!! :queen:
Dün senle konuştuktan sonra bastım gittim Adanaya. Çok beyefendi genç bir Pilot Subay la buluştuk ve motoru (12.000km bakımı) yapıldıktan sonra teslim aldım.
BU arada beni "DL650 olsun, 2007 olsun" diye ikna eden Selçuk arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum, o olmasaydı muhtemen CBF600 alacaktım ve pişman olacaktım. (tabiki kötü motor değil ama benim beklentilerime çok uygun değil, enduro-touring)
İlk olarak öğrenmek için sıfır km CBF150 almıştım ve söylemem lazım, o dan son derece kullanışlı, çok kaliteli ve sevimli bir makina, belki de satmam, ikinci motorum olarak kalır. Eğer ikinci motorunuz yoksa, kesinlikle tavsiye ederim.
Teslim alırken de aslına bakarsanız birak korktum, daha önce çok kısa kullanmıştım ama devasa boyuttaki motoru görünce açıkcası biraz tereddüt ettim, "doğru mu yaptım" diye...
Sonra aklıma Selçuk geldi, "DL memleket yolları için en uygun seçimdir" lafını düşündüm, gerçekten de daha dün sabah CBF600 için kapora vermek üzereydim.. Kısmete bak:cat:
Neyse, üstüne binice ilk olarak devir ve hız göstergelerinin dansını izledim... vaaaayyyyyy.... (Bu arada aynı oyunu süpersport sınıfındaki otomobiller de yapar, özellikle japonlar, Nissan GT-R, Evo10 vs.)
Direkt aşık oldum diyebilirim.
Sonransında birinci vites ve gaz.... yağ gibi kalktı, evet evet o dev makina cbf150 hafifliğinde kalktı.... inanamadım, durdum bir daha kalktım.... :queen:
Neyse şehir içi 10 km den sonra Adana -Aksaray yolculuğumun ilk otoyol etabına çıktım. O nasıl gidiş? evet evet kesinlikle doğru seçim...
Geçen ay Ankara da 4-44 motor dan Tolga ile konuştuğumda kendisi bana DL650 en iyi seçim, 200 yapan enduro, bende bundan aldım demişti, şimdi ne kadar da haklı olduğunu görüyorum.
Otoyol da ortalama 140-150km/h ve arada da 190-200km/h gittikten sonra 100km (!) sonra ilk molayı verdim, ellerim ve ayaklarımda uyuşma olmuştu.
(neden olduğunu bilmiyorum, belki de balans sorunu vardır)
Uyuşma 5 dakikada geçti ve devam ettim, sonrasında yaklaşık 50 km daha otoyol ve ereğli kavşağından sonra da 90km normal duble yol yaptım...
Gece geçilen son etapta

yine de "gece sürürülmemesi daha iyi" diye düşündüm ama 110-120 gidince uyuşma da olmadı, 6.viteste 5500d/d da yaklaşık olarak 110 yapıyor ve o şekilde yorulmadan saatlerce gitmek mümkün, gerçekten çok ama çok konforlu.
Yakıt tüketimi gerçekten makul, full bastım toplamda 300km geldim, 5 haneli yakıt göstergesi, Aksaray'a girerken 2 haneye düştü... (menzil 450-500 görünüyor)
Şimdi sizlerden bazı bilgilere ihtiyacım olacak.
1- orta sehpa yok, onun yerine arka mobil sehpa düşünüyorum, alan varmı? fiyat kalite durumu?
2- Elcik koruma yok, nereden bulabilirim? orjinal Suzuki? fiyat?
3- Topcase yok ama bende 40LT shad var, şimdilik ona bir bağlantı aparatı ile kullanabilirim, nasıl yapılabilir? İkinci el 50LT givi veya kappa satan varmıdır? (aparatı ile birlikte)
4-bahsettiğim el-ayak uyuşması normalmi?
5- özellikle alt devirlerden hızlanınca garip sesler çıkıyor, cızırtı gibi, normal mi?
(tanımıyorum motoru, o yüzden bu komik soru)
Bu arada aracım 12750km de 2007 model DL650.
Kendim hakkında bilgi vermedim;
36 yaşındayım, 13 yıllık evliyim, makina mühendisiyim ve yıllarca yurtdışında çalıştıktan sonra tekrar Türkiyeme döndüm, Mercedes-Benz Aksaray Kamyon fabrikasında yönetici olarak çalışıyorum.
Herkese tekrar merhabalar, tekeriniz düz bassın.
diğer resimlerim de gelecek, Selamlar,
Alper