Suzuki de MotoGP'den Çekildi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Suzuki MotoGP'den ayrıldığını duyurdu ve 2014'te geri dönebileceğini işaret etti.
Suzuki'nin MotoGP'deki varlığı aylardır sorgulanıyordu ve bu sene tek motorla yarışmalarının gelecekte çekileceklerinin işareti olduğu söyleniyordu.

Bunun yanında Honda, Ducati ve Yamaha gibi 2012 kurallarına göre ayarlanmış 1000cc'lik motorlarını test etmemeleri ayrılacak olmalarının büyük bir işaretiydi.

Dün yapılan açıklamada, küresel ekonomik koşulların, en az 2 sene ayrılık kararını almalarında etkili olduğu söylendi.

Suzuki'nin 2012'de yarışan sürücüsü Alvaro Bautista gelecek sene için Gresini Honda ile anlaşma imzalamıştı.

Suzuki'nin son galibiyeti yağmurlu 2007 Fransa GP'de Chris Vermeulen ile gelmişti. Son şampiyonluk ise 2000'de Kenny Robert Jr ile geldi.

Kaynak:TRF1
 

Ekli dosyalar

  • MotoGP_Suzuki_Bautista_Vale.jpg
    MotoGP_Suzuki_Bautista_Vale.jpg
    16.9 KB · Görüntüleme: 5,427
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yarış videoları yakında klasik film haline gelecek....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
MotoGP yi izleyeceğime BritishSBK'yı izlerim daha iyi. Bu sezon çok daha fazla keyif aldım...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İzleyiciler de cekilecek sonunda cekilecek cilemiz varmis diyerek.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ulen en sevdiğim takımdı! :pr: Özellikle rengine hastaydım. :pale:

Tüm yetkililere sesleniyorum.Suzuki Rizla'da yarışmaya hazırım. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst