- Katılım
- 4 Şub 2011
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Bende suzuki 125 Cross Var ama 2 gündür bi sorun yaşıyorum ve çözemedim gitti :/ .. Motor pedalla çaLışıyor ve çaLıştırmakta aşırı zorLuk cekiyorum 10-15 dakikada motoru zorla çalıştıyorum 150-200 metre sonra motor kendiliginden sönüyor.. Buji'yi cıkarttım temizledim gene aynı şekilde (buji'yi her cıkardıgımda bakıyorum ki yağlanmış ) Karbiratörden oLabiLirmi sizce yada başka bi sorun ?? Yardım eden herkes için Şimdiden TşkLer ... 