Suzukı Burgman An 400

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
3
Arkadaşlar öncelikle herkese selam, daha önce siteyi takip ediyordum ama ilk mesajımın satış için olmasından dolayı öncelikle kusura bakmayın :)

8 aydır kullandığım Suzuki Burgman'ımı satmayı düşünüyorum, motorum 2006 model (2007 trafik çıkışlı) Füme renginde 13.000 km de temiz bir motor oldugu tavsıye edildiğinden almıştım ve aynı temızlıkte kullandım, bir tek ön çamurlukta boya gerektirecek bir çizik var o kadar, düşündüğüm rakam 9000 tl ...

Forum kurallarını çok iyi bilmiyorum eğer ilgilenen olursa iletişim icin bilgiyi daha sonra veririm, herkese iyi günler güvenli sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst