mehmetkilic31 Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 306 26 Mar 2006 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. çok güz yaa:queen: iskenderun mehmet bilgin:bounce:
ilnapoli Katılım 4 May 2004 Mesajlar 1,160 26 Mar 2006 #2 tek kelimeyle Süper!! hepsi çok hoşuma gitti...
sandman Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 368 26 Mar 2006 #3 kardeş bu uçakmıdır yoksa motormu?? ne bişçim bi alettir o öle.. heralde aile boyu olsa gerek ..
kabil Katılım 10 Nis 2005 Mesajlar 175 26 Mar 2006 #4 Ben üstten dördüncü resimdekini sevdim. Bond filmlerinden çıkmış gibi çok güzel
danger0 Katılım 4 Mar 2004 Mesajlar 1,755 27 Mar 2006 #5 güzel olmuş, en alttaki 2 resimdekiler aynı, acaba aksesuar olarak üretiliyormu,yoksa 2 tane özel yapımmı?
güzel olmuş, en alttaki 2 resimdekiler aynı, acaba aksesuar olarak üretiliyormu,yoksa 2 tane özel yapımmı?
S sarapci Katılım 23 Şub 2006 Mesajlar 323 27 Mar 2006 #6 su sepet isini turkiyede yapan varmı yani boyle guzel sepetler.
kabil Katılım 10 Nis 2005 Mesajlar 175 27 Mar 2006 #7 En güzeli bunlardı, hey gidi günler heey. Hem minibüs şöförlerine karşı birebirdir
S sarapci Katılım 23 Şub 2006 Mesajlar 323 27 Mar 2006 #8 dogru soyluyon.hastayım su goruntuye.ama yok artık bunlar.eskilerde cok eski.iki topla bi yuru.
musti81 Katılım 15 Eyl 2005 Mesajlar 2,381 27 Mar 2006 #10 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. üstteki bitirdi beni:queen:
xxxxx Katılım 19 Kas 2005 Mesajlar 2,946 27 Mar 2006 #12 en üstteki baya kalite duruyoda diğerleri kıytırık:mrgreen:
zuhtupasa Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Tem 2005 Mesajlar 2,933 27 Mar 2006 #14 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. yaw nerden buluruz bunlardan..taktiriim bende Türkiye de bir ilk olsun..:mrgreen:
İskenderunluKILIC Katılım 27 Mar 2006 Mesajlar 664 27 Mar 2006 #15 Selam ABİ bu resimler güzel Türkiye'nin her yerinde kullanılsa keşke . . . KILIÇ l: Moderatör tarafında düzenlendi: 27 Mar 2006
zuhtupasa Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Tem 2005 Mesajlar 2,933 27 Mar 2006 #16 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ben 1. istiorum arkadaslar..
mehmetkilic31 Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 306 27 Mar 2006 Konu Yazar #17 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. valla burgman alan taktırmaz heralde bu sepetleri cunku burgmanın bi karizması var dimi:silent: mehmet bilgin :bounce:
valla burgman alan taktırmaz heralde bu sepetleri cunku burgmanın bi karizması var dimi:silent: mehmet bilgin :bounce:
PcKopatGhostRider Katılım 7 Ağu 2005 Mesajlar 2,317 27 Mar 2006 #18 bencede taktırmaz ama hiçte fena olmamış..
mehmetkilic31 Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 306 27 Mar 2006 Konu Yazar #19 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ikinci el burgmanı olan varmı :silent: ne fiyat istiyo acep
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 27 Mar 2006 #20 3. resimdekine hayran olduum yaa süper bişi valla