Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Tem 2008
- Mesajlar
- 410
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar motoru daha dün aldım,Aldıgımda aküsü boş dediler ve 1 saat şarj edip bana teslim edeceklerini ve ben kullandıkca akünün hemen dolacagını belırttıler,Motor acıl lazım oldugu ıcın okeyledım,bugun yaklasık 40 km surmeme ragmen akude bı gelısme yok ve mecburen ayaktan mars vermek zorunda kalıyorum kı bu hıc kolay degıl,ayak kalmadı belkıde acemılıgımdendır ama bılen kısı bıle zorlanıyor ki ayaktan mars verdıgım o ayaklık hemen yanındakı motorun bır aksamına temas edıyor ve komple cızdı orayı,aldıgım yerı aradıgımda bana servıse goturmemı soyledır,yanı daha sıfır almısım dun boyle sacmalık olurmu,yarın ıade etmeye goturcem ama ben sızınde goruslerınızı almak ısterım,sımdıden tesekurler yorumlarınız ıcın