Suzuki AN 125 scooter ile 900 km Marmara Gezisi

Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Bu Resimlerde Tek Dikkatimi çeken Kol Saatinin Aynaya Takılması:D Motorun Kendi Saati Yok mu?
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
süper bi gazi olmuş..paylaşım için teşekkürler..

yeni planların warmı..?
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
ben motor şişecek diye korkudan 50 km yolu 3 mola ile gittim korkudan iyi motor şişimemiş bu arada çok güzel bi gezi olmuş tebrikler
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Çok güzel bir gezi olmuş da koymayın kardeşim şu resimleri :) özeniyoruz oturduğumuz yerde :queen: Çok keyif aldım okurken tekerinize , gönlünüze sağlık :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
scooter ile güzel bir gezi olmuş, hep kafamda soru işaretidir scooter ile uzun yol :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst