Suzuki AN 125 scooter ile 900 km Marmara Gezisi

Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
125cc'lik Suzuki scooter ile yaptığın şu muhteşem gezinin konusunu bir kez daha hortlatayım dedim. :)
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
gezin gerçekten çok güzel olmuş tek başına bunu başarmanda kutlanılması gereken bir olay.:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
tek başına Helal olsun..

125 lik hava soğutmalı scooter ile hakkatten helal olsun...

eline, ayağına, yüreğine sağlık...

tekerin düz bassın...
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
6000 adet satılan ve servis düşmanı olan bu küçük ama bir o kadar meziyetli motor beni tekrar tekrar çok şaşırtıyor:cyclopsan AN 125: Küçük şeylerle mutlu olmanın yolu:bounce:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
evet arkadasım fotolara bakmak bile guzeldı,umarım tadını cikarmışsın,ama bel arısı hala vardır,devamını biklerız
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Ahh! İlk göz nurum olan An125 i özledim bea. Gerçekten büyük cesaret. Ben şile ye gitmeye korkuyordum o motorumla ama gerçekten yolda bırakmıyor. Kutluyorum tekrardan...:cat:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
81
Şahane bir gezi olmuş çok imrendim sana yaaaa :)
Motorunla kazasız nice gezilere :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel bir gezi olmuş.Emeğinize, tekerlerinize sağlık.Nice gezilere.:cherry:
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
124
cidden tebrik ediyorum seni benim hep merak ettiğim bir şeyi yapmışsın an125 ve uzun yol hep kafamda soru bende yaza yapabilirim inşallah
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
dostum yüreğine sağlık ayrıca cesaretıne hayran kalmamak imkansız
bende an 125 cc kullanıcısı olarak şaşırmadım desem yalan olur
ben antalya dan kemere bazen gidip gelıyorum sırf keyıf olsun dıye ama bukadar uzun mesafeye cesaret edemezdim
tebrıkler

Ama Kemer yolu çok virajlı ve tehlikeli bir yok marmara bölgesinde öyle pek yol yok
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
2
gezinizin güzel geçmiş olmasına sevindim. 125 cc'lik scooter ile uzun yola gidilmez diyenler de okusun yazdıklarınızı. ben de geçtiğimiz yaz 13 günde 3400 km yaptım 250 cc'lik Honda scooterım ile. Ankaradan eskişehire, sonra eğridir gölü üzerinden datçaya gittim ve 13 gün sonra ankaraya döndüğümde scooter ile uzun yolun ne kadar keyifli olduğunu anladım.Scooter lastik ebadının küçük olması sadece aşırı hız yapıldığında sakınca yaratır. Motorunuz 1200 cc'lik bir motor olsa bile bildiğim kadarıyla 80 km hızı geçtikten sonra ceza yiyorsunuz. Scooter ile uzun yola gidildiğinde yoldaki çukarlara özel dikkat sarfedilmesi gerekmektedir. Yolun konfor durumuna göre yeri geldiğinde 110 km hıza çıktım. Dar ve stabilize yolda ortalama 70 km ile gittim. Sonuçta geziden çok memnun kaldım. Elimin altında Honda 125 cc kros motor olsa bakımını yaptırıp Hindistan'a kadar gitmekten çekinmem. Düşük cc'li motorlar ile uzun yola gidilemeyeceği kocaman bir kuyruklu yalan. Arjantin'den yolaçıkan ve dünyayı bir kaç kere turlayan YBR'li arkadaşı örnek gösteriyorum.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
gezinizin güzel geçmiş olmasına sevindim. 125 cc'lik scooter ile uzun yola gidilmez diyenler de okusun yazdıklarınızı. ben de geçtiğimiz yaz 13 günde 3400 km yaptım 250 cc'lik Honda scooterım ile. Ankaradan eskişehire, sonra eğridir gölü üzerinden datçaya gittim ve 13 gün sonra ankaraya döndüğümde scooter ile uzun yolun ne kadar keyifli olduğunu anladım.Scooter lastik ebadının küçük olması sadece aşırı hız yapıldığında sakınca yaratır. Motorunuz 1200 cc'lik bir motor olsa bile bildiğim kadarıyla 80 km hızı geçtikten sonra ceza yiyorsunuz. Scooter ile uzun yola gidildiğinde yoldaki çukarlara özel dikkat sarfedilmesi gerekmektedir. Yolun konfor durumuna göre yeri geldiğinde 110 km hıza çıktım. Dar ve stabilize yolda ortalama 70 km ile gittim. Sonuçta geziden çok memnun kaldım. Elimin altında Honda 125 cc kros motor olsa bakımını yaptırıp Hindistan'a kadar gitmekten çekinmem. Düşük cc'li motorlar ile uzun yola gidilemeyeceği kocaman bir kuyruklu yalan. Arjantin'den yolaçıkan ve dünyayı bir kaç kere turlayan YBR'li arkadaşı örnek gösteriyorum.

Dostum sana katılıyorum küçük cc li kaliteli bir scooter ile de gerçekten heryere gidilebilir. Ancak bu tercih meselesi sonuçta Suzuki an125 kaliteli bir motosiklet ama 900 km de arkasına yaslanaması yeri geldiğinde ters rüzgar yiyip iyice yavaşlaması gerektiğinde yeteri kadar hızlamaması vs vs bunlar dezavantajları ama imkansız değil.
Siz 13 günde 3400km gerçekten büyük bir rakam. Ancak altınızdaki motor HONDA ve 250cc. Foresight'ın rahatını bilirim. Tekeri biraz küçük ama gücü de konforuda yerinde bir motosiklet. Ancak Dylan ile 3400km yolu daha zor karşılarsınız. ben 1600km istanbul-bodrum gidip gelmiştim. Kesinlikle yolun hakkını veriyor ancak en azındana arkama yaslanıp ayaklarımı biraz öne uzatmak isterdim :)

Bu açıdan düşünürsek biraz cc yükseltmek, biraz rahatlık, biraz güç vs hepsi birleşince ortaya yine biraz daha büyük cc li makine ihtiyacı çıkıyor.
Örneğin Siverwing 400, örneğin, Yamaha majaest 400, Bu aletlerle değil 3400, 34bin km lik gezilere bile gözüm kapalı girerim.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
:cat:çok iyisın Allah kaza bela vermesin bu yaz ben de bi kaçış yaparım artık scooter la :mrgreen: cesaret verdin
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
2
Sevgili Deryali; anladığım kadarıyla konforuna oldukça düşküm bir arkadaşımızsın. Sırtını arkadana dayamak ve ayaklarını şöyle bir uzatmak istiyorsun uzun yolda. Pek haksız sayılmazsın; Ben scooterın yolcu kısmına bağladığım 8-10 kiloluk silindir çantaya dayamıştım sırtımı ve pek rahatlatmıştı beni. Tekrardan çok samimi söylüyorum ki; 125 cc motor ile çok uzun yollara gidilemeyeceği tamamen önyargıdır. Bir kere; uzun yola çıkacak adam kendine zaman kısıtlaması koymamalı. her gün 800 km yapacağım dersen 250 cc motor bile az gelir. ben hergün en fazla 400 km yaptım.Daha fazlasını da yapardım, ama scooter üstündeyim ve scooter ile yolculuk hata kabul etmiyor.Dönüşte Marmaristen sabah 9'da yola çıktım. Gece 10.30'da Ankaradaydım. Ama yol gece saatlerinde çok tehlikeli hale geldi aşırı yorgun düşmemden dolayı.
Elime bir Yamaha veya Honda 125 cc kros motoru geçsin hele; Hindistana gidip döneceğim. Burada da anılarımı anlatırım. Lütfen şu büyük motor takıntısından vazgeçelim. yeter kiçok sağlam bir 125'lik olsun. Dünyayı dolaştırır. Buna gerçekten inanıyorum. Çin malı motorlarla uzun yola çıkmanın bir şans işi olduğunu da söylüyorum. Ama eğer motordan iyi anlıyorsan, Çin malı motorla da dünyayı gezersin. ben hiç anlamadığıma göre bana ancak Honda ya da yamaha gerekir.
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
iyi gezmişin helal olsun bende kanuni popcorn 90 var bende öle bi gezi düşünüom popcorn stooter senin gibi 250 ybr alcam ama ilk motorum merektan popcornla uzun bir gezi yapcam
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
bun e yaaa herkes gezi mezi bişiler yapıyo üff bende arada gidip motoru siliyorum resim çekiyorum :D:D valla bi tuhaf oluyorum yaa cbf alayım göstercem sizeeee :D :D;):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst