Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
53
arkadaşlar hepinize slm.

Hız konusuna bu kadar kağılmayın diycem ama gerçekten 80 falan diyosunuz zorlanıyo diyosunuz bi sorunmu var diyorum acaba...

Arkadaşlar düz ve tehlikesiz yol buldukça gaz verin hava filtresini kendiniz temizleyebilirsiniz arada bir (500- 1000 km) hava tutun.

Hava filtresinin yanında yani biraz daha ön tarafında siyah bir kapak var geçen gün orayı açtım oradada bir sünger filtre var onuda temizleyin hani siyah kapak varya tek vida alttan tutuyo tırnakları var köşelerde ok..

Hafta sonu kız arkadaşımla çınarcığa gittik ben 75 kızarkadaşım 62 kilo.

avrupa yakasından geçtik karşıya dıt kartımızı bastık kgs(2250tl) :)
ankara izmit yoluna girdik (D100) pendik , kartal, tuzla, kocaeli ve evet sonunda eskihisar arabalı vapur :)

arabalı vapur eskihisardan taşucuna geçiriyor sizi buarada hiç sıra beklemiyorsunuz 2 tekerlek farkı :)
sıyrılıp aralardan en öne...
yolculuk yaklaşık 40 dakika sürüyor fiyatı sadece motor için alıyolar 8 tl :))

taşucundan yalova tarafı oradanda çınarcık şehir merkezi evet ohhhhh geldik işte :))


Çok güzel bir gezi oldu arkadaşlar 2 kişi yolboyunca ortalama 100-105 falan gittik hafif rampalarda 95 e düşüyo düz yol 105 rahat biraz yokuş aşağı olunca 115 gördük. tek kişi zaten 115 e çıkıyor.

240 km git gel yol yaptık 1 depo benzin.
2 saat 15 dakikada oraya gittik arabalı vapur dahil.

yazım biraz karışık oldu kusura bakmayın.
Hepinize kazasız sürüşler.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
Dostum sanırım incelemişşin forumda AN 125 in sayfası yaklaşık 80 sayfa ve binlerce yorum...
Ciddi bir tane şikayetçi kullanan göremezsin..

Ben geçen yıl nisanda aldım yazın 5.000 km yaptım bunun çoğu iki kişi ile idi.

En ufak bir problem yaşamadım. Tıkır Tıkır çalışan bir makina,

Dediğim gibi AN 125 forumda da onlarca kullanıcısından ufak tefek ıvır zıvır dışında hiç şikayet göremezsin.

Kesinlikle tavsiye ediyorum..


Yalnız bu motor için sıfır fiyatı gerçekten fazla, ben geçen yıl kampanyadan 2.300 e almıştım ... Bu kampanyadan çok motor alan oldu .Sahibinden com. da çok temiz ikinci eller var uygun fiyatlarla.

Suzukinin Hondanın global sitelerine bakarsan muhteşem küçün scoterlar var, ama adiler buraya getirmiyor, burgman getirmiş 20.bin TL istiyor maxi scotera düşün gerisinini..

AN 125 üretimden kalkmış bir model, bayiler bahar havasıyla gazlıyor, çok güzel ve severek biniyorum ama 3.000 TL gerçekten bu motor için fazla..O paraya pırıl pırıl ikinci el motorlar var.

Geçen hafta aynı soru ile gelen bir arkadaş bu tavsiyem üzerine sahibinden com.dan 1.800 TL ye 6.000 km de bir AN 125 almıştı. Yine önceki sayfalarda 3.000 Km de ve 1.900 TL isteyen bir arkadaşımız vardı. değerlendirmeni öneririm. Sıfır diye takılıp kalma bence ....

Tabiki tercih senin

Selamlar Kolaylıklar

ektede yardımcı olacak bir link var
http://www.motosiklet.net/forum/mar...kymco-super8-yada-agility-mi.html#post1544510

Suzuki an125 i aldım 2500 ü falan buldu 2. el güven isteyen bişey kafama yatan bulamadım açıkçası belki biraz pahalı oldu ama en azından kafam rahat ilk motorum 2008 model bu model artık üretilmiyormuş enjeksiyonlusu çıkmış onun fiyatıda 4500-5000 arası diyolar hayırlısı artık 2-3 gün oldu 100 km yaptım çok rahat kullanışlı 1 motor yorum yapan herkese çok teşekkurler artık benimde an 125 im var :D
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
öncelikle bluemen arkadaşımıza hoşgeldin diyorum hayrını gör kardeş seçim mükemmel......

bu hız meselesini ortaya attığım için üzülmeye başladım arkadaşlar lütfen emniyetli hızlarda seyredelim bu scooter 125 cc amacı hız değil zaten ama solumuzdan birileri geçince garip oluyor insan birde adam 1300 tl ye almış çin malını sen 3000 tl vermişsin herif basıp gidiyor tabiiki diğer doneleri unutmak mümkün değil marka sağlamlık suzuki v.s.

Arkadaşlar benim suzi en fazla 100 dedi yüzden sonra gaz yemiyor hani enjeksiyonlu arabalarda gaz kesiciler vardır ya aynen öyle yapıyor sanırım bi sorun var geçenlerde yağını değiştirdim hava filtreleri bi güzel temizlendi buji temizlendi ama yinede tık yok 100 km de takılıyor acaba bunun nedeni nedir birde bu modifiye nasıl yapılır turbo mu takacazz :)

kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
öncelikle bluemen arkadaşımıza hoşgeldin diyorum hayrını gör kardeş seçim mükemmel......

bu hız meselesini ortaya attığım için üzülmeye başladım arkadaşlar lütfen emniyetli hızlarda seyredelim bu scooter 125 cc amacı hız değil zaten ama solumuzdan birileri geçince garip oluyor insan birde adam 1300 tl ye almış çin malını sen 3000 tl vermişsin herif basıp gidiyor tabiiki diğer doneleri unutmak mümkün değil marka sağlamlık suzuki v.s.

Arkadaşlar benim suzi en fazla 100 dedi yüzden sonra gaz yemiyor hani enjeksiyonlu arabalarda gaz kesiciler vardır ya aynen öyle yapıyor sanırım bi sorun var geçenlerde yağını değiştirdim hava filtreleri bi güzel temizlendi buji temizlendi ama yinede tık yok 100 km de takılıyor acaba bunun nedeni nedir birde bu modifiye nasıl yapılır turbo mu takacazz :)

kazasız belasız sürüşler

abi 100 den sonra uçacak gibi oluyor zaten motor ben en fazla 110 yaptım 100 den sonra motor havalancak gibi oluyor :D 80. geçmiyorum ben 80 den sonra sanki yere yapışcak gibi hissediyorum kendimi
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
arkadaşlar merhaba yeni aldığım an 125 ile ilgili kafama takılan birkaç soru var 1. si yağ filtresinin arkasında aşağı doğru uzanan 2 adet hortum var biri ince siyah diğeri kalın şeffaf şeffaf olannın ucu kapatılmış körlenmiş bu hortumun amacı nedir ucu açıkmı olması gerekir 2. ise yakıt konusu bu motor 1 depo ile kaç km gider ortalama ? sürekli şehir içi kullandım ilk depoyu 17 liraya fulledim 150 km yaptım şu an kırmızı çizginin hemn üstünde normalmidir acaba
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
arkadaşlar merhaba yeni aldığım an 125 ile ilgili kafama takılan birkaç soru var 1. si yağ filtresinin arkasında aşağı doğru uzanan 2 adet hortum var biri ince siyah diğeri kalın şeffaf şeffaf olannın ucu kapatılmış körlenmiş bu hortumun amacı nedir ucu açıkmı olması gerekir 2. ise yakıt konusu bu motor 1 depo ile kaç km gider ortalama ? sürekli şehir içi kullandım ilk depoyu 17 liraya fulledim 150 km yaptım şu an kırmızı çizginin hemn üstünde normalmidir acaba

onların bir tanesi karbüratorden pisligi akıtmaya yarayan benzin tahliye borusudur. ikincisinden emin degilim ama hava filtesinden fazla yagın boşalması için konulmuş boru olabilir, veya depo havalandırmasıdır.

o iki borunun da ucu açık sallanması gerekiyor. normali odur.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
evet dostum öyle bişey olduğu belli siyah hortumdan yağ gibi bişey akmış gibi ama şeffaf hortum kalın ve ucu kapalı ama sanki hani emaneten kapamışlar gibi duruyo motosikletle ilgili fazla bilgim olmadığı için kurcalamak istemedim teşekkurler ilgine
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhaba yeni aldığım an 125 ile ilgili kafama takılan birkaç soru var 1. si yağ filtresinin arkasında aşağı doğru uzanan 2 adet hortum var biri ince siyah diğeri kalın şeffaf şeffaf olannın ucu kapatılmış körlenmiş bu hortumun amacı nedir ucu açıkmı olması gerekir 2. ise yakıt konusu bu motor 1 depo ile kaç km gider ortalama ? sürekli şehir içi kullandım ilk depoyu 17 liraya fulledim 150 km yaptım şu an kırmızı çizginin hemn üstünde normalmidir acaba

Normaldir..Bence An 125 Pekte az yakmıyor..Ayrıca zamanla soyle bı olay dıkkatını cekecek..Benzın gostergesı fullken pat bıgu bı bakmıssın dırek kırmızıya dusmus..Bunuda burda arkadasların yazdıgına gore soyle hatırlıyorum..Suzukılerın deposunun seklınden dolayı(oval olabilir) benzın azaldıgında..Lakırt ıbrede dırek assa dusuyo..Zaten bende ıbrenın hıc yarım ceyreklerde ortalarda oldugunu gormedım,ya full Ya kırmızıda :salut:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
16
evet ya aynen öyle depo yarım gibi duruyo fakat ibre kırmızıda hayret bişey insanın ister istemez psikolojisi bozluyo 0.5 lik bi su şişesine benzin doldurup kenara koysakmı rezil olmaktan iyidir motor seni taşıdı sende onu taşı hesabı sürükle babam sürükle benzinliğe kadar
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Bluemen bi depo ile rahatlıkla 200 km yol yaparsın.Ben ibre dibe dayandıktan sonra ortalama 40 km sonra benzin alıyorum.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Arkadaşlar depoya çok güvenmeyin geçenlerde yağmurun altında 5 km taşıdım ben suzi yi artık yedek benzin taşıyorum sizede tavsiyem en azından bi istasyona gidecek kadar benzin alın yanınıza....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:34 AM ----------

abi 100 den sonra uçacak gibi oluyor zaten motor ben en fazla 110 yaptım 100 den sonra motor havalancak gibi oluyor :D 80. geçmiyorum ben 80 den sonra sanki yere yapışcak gibi hissediyorum kendimi

kardeş ben hız yapmayacam sanırım bi arıza var onu bulmaya çalışıyorum yoksa 100 km de falan uçacakmış gibi oluyosun aynen katılıyorum senin fikirlerine ....

bi gezi ayarlamadın bu arada.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yag kontorlunu nerden yapıyoruz...
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
jose55 motorun altında daha doğrusu tam alında değil allta doğru yanda küçük bi cam var yuvarlak ona bakabilirsin yağın çok karamış ise değiştir bir de tam iki bacağının arasında bi kapak var koltuk gövedesinde tek bir ide tutyor plastik bir kapak, onu açınca tam karşına ufak bir kapak çıkacak biraz zor açılır pens falan kullanman erekir o da yağ kapağı. motorun tam altında da aynı ona benzeyen yağ tahliye kapağı var bütün yağı ordan boşaltman lazım ama artık damlamayana kadar bütün yağı boşalt. hadi kolay gelsin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jose55 motorun altında daha doğrusu tam alında değil allta doğru yanda küçük bi cam var yuvarlak ona bakabilirsin yağın çok karamış ise değiştir bir de tam iki bacağının arasında bi kapak var koltuk gövedesinde tek bir ide tutyor plastik bir kapak, onu açınca tam karşına ufak bir kapak çıkacak biraz zor açılır pens falan kullanman erekir o da yağ kapağı. motorun tam altında da aynı ona benzeyen yağ tahliye kapağı var bütün yağı ordan boşaltman lazım ama artık damlamayana kadar bütün yağı boşalt. hadi kolay gelsin..

way way way way diyorum,,Bende o camın simsiyah hıcbıse gorunmuyo nıye koymuslar dıye dusunuyorum..Püüüü...Neyse sERvis ayarlasın artık,Egsozuda degısceklerdı zaten,Sesı cok kotu cıkıyo,Saol Serv@

AYrıca Google'a Suzuki an 125 Hk Yazdım ve şansımı denemek istiyorum dedım.Direk Bura cıktı:queen:...Ne guzel :D
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
işten güçten ne zamandır foruma giremiyordum yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz sırayla cevaplıyayım

boruların ağzı kapalı olan yağ tahliye borusu borunun ucunda bi kelepçe var o kelepçeyi bastırarak açabilirsiniz motor yan yatarsa yada düşerseniz ( allah korusun) motoru kaldırdıktan sonra tıpayı açıp fazla yağı ordan akıtın yoksa hava filitresine atıp filitreyi tıkıyor yağ bi kere başıma geldi düştükten sonra filitreyi yağladım 25 tl gitti


yağ göstergesi servetin tarif ettiği yer fakat yağın siyahlaşması normal yeni yağ değişiminden sonra motorun çalışması yeterli siyahlaşması için yağ hemen siyahlaşır o gösterge motorun yağ yakması durumunda azalıp azalmadığını kontrol etmek için ben yağı kendim 2000 km de bir değişitiriyorum yağın durumu iyi görünüyor yani 3000 km ye kadar rahatça idare eder ben shell kullanıyorum yağ olarak

benzin göstergesine gelince geçenlerde arkadaşlarla 240 km lik bir gezi yaptık tam bir depo gitti sabit devirle 220 230 km arası motor rahat yapıyor ve ibre ölçümü normal oluyor şehir içi kısa mesafelerde aynen dediğiniz gibi kontak açıp kapatınca depo full ken bi bakıyorsunuz bitmiş sanki biri içinden çekmiş gibi :D yanınında benzin taşımanıza gerek yok ipreye bakıp motor çok yakıyor diye düşünmeyin o insanı yanıltıyor biraz motoru kullanınca sizde alışırsınız ilk başlarda bende kafayı yiyordum hangi ara bitti bu diye ama depoyu fulletince 2.5 3 lt benzin alıyordu km hesabı yapıyordum normal 90 krş yakıyor aşağı yukarı şehir içi hiçmi yakmasın :D

zemheri abicim walla geçenlerde biz bi manavgat green canyon side perge aspendos yaptık gene arkadaşın dükkanda oturuken aklımıza geldi çıktık yola uzun yolda biraz sıkıntı yaratıyor motor 80 90 arası gidiyoruz max yapabilceğimiz hız 110 bunuda uzun süre yapamıyoruz onun için biraz sıkıntı yaratıyor sollamalarda falan uzun yol motoru dediğin biraz güçlü olmalı abi onu anladım gezilerden sonra

herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
[

zemheri abicim walla geçenlerde biz bi manavgat green canyon side perge aspendos yaptık gene arkadaşın dükkanda oturuken aklımıza geldi çıktık yola uzun yolda biraz sıkıntı yaratıyor motor 80 90 arası gidiyoruz max yapabilceğimiz hız 110 bunuda uzun süre yapamıyoruz onun için biraz sıkıntı yaratıyor sollamalarda falan uzun yol motoru dediğin biraz güçlü olmalı abi onu anladım gezilerden sonra


sevgili dostum o gezinizin fotoğraflarını gördüm mükemmeldi özellikle jawa lı amca yı çok sevdim onda ne hikayeler vardır kimbilir...al sana sağlam motor kimbilir kaç yıldır biniyordur ona hala ayakta kalmış motor....

kesinlikle ve kesinlikle şehir içinde kullanılabilecek bi motor şehir dışında sıkıntı veriyor şimdi burda yavaş gidin aceleniz ne diye düşünen arkadaşlar vardır
aslında haklılar ama birşey varki trafikte yavaş gitmek hızlı gitmek kadar tehlikelidir yolun sağında seyreden siyah bir nokta gibiyiz .....

birde şöyle düşünün trafikte diğer araçlarla seyreden araç sollanması gerektiğinde çabucak sollayan yani ayak uydurabilen bir seyir daha tehlikesiz olurdu ...

Motor sürücüsü olmak zaten trafik te bir sıfır yenik olmak gibi diğer sürücüler için motorize sürücüler tamamen gereksiz onlara göre değil yol vermek
ki biz zaten yol istemiyoruz akışa herkez uyarsa kimse ne kaza yapar ne de motorcular mağdur olur

secretplay dün alanyada idim alanyumdaki sevenhill bizim dir adresin veya numaran olsa uğrayacaktım serv@ kardeş ide merak ediyorum bi ara tanışalım diyorum kendinize iii bakın

kazasız belasız inşallah
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
[

zemheri abicim walla geçenlerde biz bi manavgat green canyon side perge aspendos yaptık gene arkadaşın dükkanda oturuken aklımıza geldi çıktık yola uzun yolda biraz sıkıntı yaratıyor motor 80 90 arası gidiyoruz max yapabilceğimiz hız 110 bunuda uzun süre yapamıyoruz onun için biraz sıkıntı yaratıyor sollamalarda falan uzun yol motoru dediğin biraz güçlü olmalı abi onu anladım gezilerden sonra


sevgili dostum o gezinizin fotoğraflarını gördüm mükemmeldi özellikle jawa lı amca yı çok sevdim onda ne hikayeler vardır kimbilir...al sana sağlam motor kimbilir kaç yıldır biniyordur ona hala ayakta kalmış motor....

kesinlikle ve kesinlikle şehir içinde kullanılabilecek bi motor şehir dışında sıkıntı veriyor şimdi burda yavaş gidin aceleniz ne diye düşünen arkadaşlar vardır
aslında haklılar ama birşey varki trafikte yavaş gitmek hızlı gitmek kadar tehlikelidir yolun sağında seyreden siyah bir nokta gibiyiz .....

birde şöyle düşünün trafikte diğer araçlarla seyreden araç sollanması gerektiğinde çabucak sollayan yani ayak uydurabilen bir seyir daha tehlikesiz olurdu ...

Motor sürücüsü olmak zaten trafik te bir sıfır yenik olmak gibi diğer sürücüler için motorize sürücüler tamamen gereksiz onlara göre değil yol vermek
ki biz zaten yol istemiyoruz akışa herkez uyarsa kimse ne kaza yapar ne de motorcular mağdur olur

secretplay dün alanyada idim alanyumdaki sevenhill bizim dir adresin veya numaran olsa uğrayacaktım serv@ kardeş ide merak ediyorum bi ara tanışalım diyorum kendinize iii bakın

kazasız belasız inşallah



abi o yaptığımız sapadere kanyonu gezisi idi 2. gezinin resimlerini atmadım nete şu işler bi hafiflesin onlarıda atıcam buraya malun sezon hazırlıkları işten kafamızı zor kaldırıyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst