Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Tabiki motor aşkı böyle birşey....

wildrain kardeş her ne kadar da motorunu satmış olsada hep aramızda idi yazdıklarımızı takip ettiği açık açık belli oluyor.

bu iiii birşey

inşallah bu kardeşimizde en yakın zamanda yeni motoruyla kervanımıza tekrar motorcu olarak katılır...

gönül isterdiki bu forumdaki tüm arkadaşlar birgün biraraya gelebilsek....Hani şu wosvoscular gibi şimdilik bu imkansız gibi geliyor kimbilir bi zaman neden olmasın...

zaman,zaman aramıza yeni arkadaşlarımız katılıyor hergün takip edemezsemde tekrardan hepsine şahsım adına HOŞGELDİNİZ diyorum .

Tüm suzukici kardeşleri bir araya toplayamasamda Antalya daki arkadaşları birkaç ay içerisinde toplamak istiyorum bi mangal partiside biz yapalım bakalım resimleride topikte ne güzel dururdu değilmi...

ulaşamayacağımız tek yer suzukimizin kontağına basmaktan geçiyor....

ne dersin Antalya bi pazar günü diğer kardeşlerimize süpriz yapalımmı

hadi hayırlısı

saygılar

kazasız belasız inşallah....
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
124
selam arkadaşlar 2 ay oldu bir arkadaşımdan 3500 km de an 125 aldım. hiç tahmin etmediğm performansta olan bu motoru 125cc alacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyoum
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Vayy.. Antalya misilleme hazırlığında..
Sizde havalar güzel tabi, ohh ne güzel..
Her daim Suzuki, her daim mangal...
Beyler, eğer toplanırsanız mutlaka resim çekip foruma koyun.
Antalya tayfasına sevgiler..

Biz de havalar düzeldiğinde toplanınca, kurarız mangalımızı boğaz kenarına.
Çekeriz fotoları. En köfte kokulularından ekleriz resimleri foruma.. Direkt köfteleri yakın plan çekip koyacam.. Oy oy oyy.. :)

Yaz ortası belki motoru büyütürüm diye bir hayalim vardı ama. Ama gidişat iyi değil. Daha şimdiden gözüken, bu sene kriz mriz hesabı elimizdeki ile yetinmeyi bileceğiz, yine şükür edip halimize, oturacağız aşağı..

Ama hamdolsun kriz bizi teğet geçti :(
Öyle diyor büyüklerimiz..
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
124
arkadaşlar havaların soğuk olmasına ve yağmur çileştirmesine rağmen dayanamadım ve çıktım motorumla 3 saat dolaştım çok zevkliydi arkadaşlar nasıl kıyıp motorları kışın ciğerini söküp garaja atıyolar anlamıyorum
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
zemheri abi valla çok güzel olur bu mangal işi...
hadi hayırlısı:)

Olmazmı birader düşünsene dünyanın en güzel yerlerinden birindeyiz kemer tarafına gideriz dağlar arkanda orman hemen yanında önünde akdeniz kocaman sahil mangal yanmış kuzu dönüyor buzz gibi ayranlar çekmişiz suzileri vayy anam vayy

Ordan çıkmışız kundu tarafına rus hatunlar yanıbaşımızda güneşin batışını seyrederiz

Ordan bide kaleiçi akdeniz çiçek pazajı yaptıkmı ertesi gün o resimlerle millet bizi vurur erkuntcuğum


bilmem anlatabildimmi.....
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
abi millet -20 de yaşarken biz deniz kenarında mangal keyfi yaparsak vururlar tabii:) valla antalya yaşanacak yer abii son yıllarda bozuldu ama yinede güzel...12 ay motora binilebilen ender şehirlerden birisi aynı zamanda...şanslıyız bu konuda ama yazında sıcaklık 50 derece olunca....off sorma gitsin:silent:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
http://img220.imag

[URL=http://img213.imageshack.us/my.php?image=kunduresimleri106ot0.jpg][IMG]http://img213.imag

[url]http://img213.imageshack.us/my.php?image=kunduresimleri106ot0.jpg[/url]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img220.imageshack.us/img220/4789/kunduresimleri113xd3.jpg






















Şu soğuk kış günlerine inat haftasonu biraz dolaşayım dedim...

plajlar bomboş ama güneş dopdoluydu birkaç ufak balıkçıdan başka kimse yoktu

ben plaja motorumla girmeye çalışırken elemanlar salak salak gülüyordu benim suzi onlara inat atv gibi yardı çıktı bende onlara güldüm

mangal sefasını burada yapacaz Antalya neredesiniz
sesiniz çıkmıyor


bu arada bide karting pisti buldum gokart yaparken resmim çekilemedi çünkü benden başka gokart yapan yoktu maalesef buraya dururkenki resimleri ekledim aynı resmi iki kere yüklemişim sanırım bu ekleme programında bi sıkıntı var....

hadi bakalım sizlerinde resimlerini bekliyorum

kazasız belasız inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
83
abi senin motor 10 numara maaşallah...galiba lara tarafına gitmişsin?...çok zevkli olduguna eminim..ben de bazen canım sıkılınca kaçıyorum oralara...
motoru tam donatmışsın:) koruma demiri,shad33 çanta,ön cam, çamurluga da ne yaptıysan güzel gözüküyo:cat:
nazar degmesin,kazasız belasız kullan..
mangal işi için de pazar günü olursa gelebilirim:)
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
pazar günü olursa mangal işi bende alanyadan gelirim yanımda 2-3 kişi ile biri vespa kullanıyor ama olsun :D aramıza alırız
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Ama yaaa, bu kadar da yapılmaz ki zemheri birader !!! :salut:
Haftaya Pazar mangal organizasyonu için hele bir koordinatlarınız belli olsun, hemen Jandarma'ya ihbar edecem, motorlu çete orman yakmaya gidiyor diye. :queen: Yok abi olmaz öyle, biri yer biri bakar, bi tarafımız şişcek şimdi :mrgreen:

Yok yok, siz bana bakmayın, çok da güzel olmuş. Pazar günü mangal resimlerini de bekliyoruz, bizim için de götürün köfteleri..

Istanbul'da kar veya yağmur gökten herhangi birşey yağmazken, hazır fırsat bu fırsat, hafta sonu Karakaçan'la hasret gidereyim dedim. Dün 30 km. kadar amaçsızca dolandım. Bu sabah ise standart Şile turlarımdan birini yaptım. Tamam yağış yok ama, hava resmen buz gibi. Şaka değil valla buz gibi.. Ama termal içlikler harika iş görüyor. Bomba gibiyim. Tchibo'dan aldığım kayak pantalonu da gayet sıcak tutuyor. Gel gör ki, yazlık eldivenlerin içinde ellerim, parmaklarım dondu. Hele ki asker postallarımı giyiyorum motor sürerken, onların içinde bile ayaklarım buz kesti. Böyle kışın motora binilecekse, kışlık eldiven ve kışlık motor botu almak şart. Bir de şu diz örtüsü mü ne vardı, galiba ömercem demişti daha önce. Biraz babaanne işi görünecek sanki, ama naapalım sıcak tutsun yeter.. İnsanın boku donarken, motor sürmenin zevki de çıkmıyor ki.. İlk defa benzin aldığıma sevindim!!! O sayede markete girdim de ısındım biraz. :p Canımız tatlı, ne yapalım...!

Bir de, şu kaskın vizörü çamur olup duruyor ikide bir, elimle siliyorum sürekli. Bu işin bir kolayı yok mudur? Bu mudur yani? Kask için sonradan takılabilir silecek icat etmeye karar verdim. Belki yolumuzu buluruz böyle..?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
ayıptır etmeyin yahu :)

Arkadaşlar bu kış gününde boyle fotograflar yüklenir mi foruma :)

Valla fotofrafları görünce tam tekmil giyinip aşagı indim, İstanbulda donma tehlikesini göze alarak motorun brandasını açtım, ama suzi benden düşünceli çıktı etme abi bu havada gezilmez dedi ve çalışmadı :)

En son 15-20 gün önce çalıştırmıştım, el marşı hiç almıyor zaten , almıyor derken en ufak bir kıpırtı yok akü sökülmüş sanki, biraz ayak marşla da uğraştım gene tık yok,

Haliyle paniklemiş bulunuyorum şu an ; forumlardan falan biraz baktım, hele de istanbulda motor çalışmadan yatarsa yağ süzülür, nemden dolayı piston komple küf olur, ilk binmede yatak sarar vs. vs. korku filmi giib valla :)

Arkadaşlar yapılacak bir şey var mı şu an; Ben akünün bittiğini düşünüyorum onu söküp bi şarz ettirip yeniden deneyeceğim, dedikleri gibi motor çalışmadan iki ay yatarsa bir şey olur mu , paniğe gerek var mı ,

Herkese selamlar Kolaylıklar
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Kardeşlerim teşekkür ederim yorumlarınız için umarım bu soğuk günlerde içinizi bi nebze olsun ısıtabilmişimdir

erkuntcuum benim dükkana gelmen gerekio bu organizasyonu beraber yapacaz
yüksek bi ihtimal pazar günü olucak çamurluk meselesi basit gelde seninkinede yapalım.

secretplay dostum arkadaşların da bizim misafirimiz olurlar alanyadaki kardeşleride sen organize edersen devinirim....

toksom kardeş yorumların harika gülmekten kırıldık burda resimlerden sonra gaza geleceğin aklıma gelmişti ama bu soğukta cesaret edemez diye düşündüm cesursun valla helal olsun motor aşkı bu adama herşeyi yaptırır...

ve vageçilmez baş belam:)

ömercem ne yazarsam yazayım muhalif olan kardeşim

motorunun seni yolda bırakması üzücü sorun akünün bitmesi gibi görünüyor söküp şarj ettirirsen sorun biter diye düşünüyorum.

resimlerin bi kısmını eklemedim rus hatunlu olanlar onlarıda bi ara eklerim:)

kazasız belasız inşallah....
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
Selamlar Herkese
Özellikle Toksom Kardeşim Başta olmak üzere herkesi tek tek selamlarım
ben antalya da arkadaşa misilleme olarak
www.suzukiciler.blogcu.com
adlı sitemde buluşma yeri için resimler koyuyorum ama buna mangal ve gün batımı fasıl ve diğer sürprizlerin resimlerini daha koymadım haziran 2009 da hazır olun
sadece mayonuzu ve haşemanızı alın gelin köfte ekmek ve mangal benden içecekler sizden...
bu yazı açık bir davettir motorum olmasa bile bu iş olacaktır ertelenmiş bir mangal keyfidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
23
Slm Tasarslan Bende 3 Aya Yakın Takip Ettim Sahibinden Com.u Eski Yazılarıma Bakarsan Orda Satıcıların Yaptığı Bazı Kurnazlıkları Anlatmaya çalıştım Aman Dikkat Et Alırken. Ilanda Gösterdiğin Motor Temize Benziyor Ama O Fiyat Olduğuna Göre Mutlaka Birşey Vardır Diye Düşünüyorum:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
Selamlar Herkese
Özellikle Toksom Kardeşim Başta olmak üzere herkesi tek tek selamlarım
ben antalya da arkadaşa misilleme olarak
www.suzukiciler.blogcu.com
adlı sitemde buluşma yeri için resimler koyuyorum ama buna mangal ve gün batımı fasıl ve diğer sürprizlerin resimlerini daha koymadım haziran 2009 da hazır olun
sadece mayonuzu ve haşemanızı alın gelin köfte ekmek ve mangal benden içecekler sizden...
bu yazı açık bir davettir motorum olmasa bile bu iş olacaktır ertelenmiş bir mangal keyfidir.

istanbul daki arkadaş misilleme derken savaştamıyız yoksa.....

mangal savaşı falan...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst