- Katılım
- 29 Eki 2007
- Mesajlar
- 110
istanbulian
Seninle konuşanmı oldu,diğer mesajlarından anlaşılıyor zaten ne halt oldugun dikkat çekmeye çalışıyorsun heralde.
an 125 sahibi olarak, bu motor 120km/s yapmaz.. hiçbir forumda da sizden başka yaptığını iddia eden yok..kastettiğiniz başka motorsa yanlış yerde yazıyorsun..burası ikili konuşmaların yapıldığı yer değil,bir forum,üye olan herkes fikrini söyleyebilir..biraz abarttığınızı esprili bir dille anlattım,bunu anlamak için de dahi olmanıza gerek yok ..hiçbir mesajım şu son mesajınız kadar saldırgan,itici, kaba,suçlayıcı,küstah olmamakla birilikte acilen medeniyet dersi almanızı önerir, bir daha benimle muhattap olmamanızı dilerim!!!