Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2008
Mesajlar
75
ne kadar oldu alalı ?

en güzeli o da, ofis ortamında çalışıyorum ben ve müsait değil, ne kıyafet bırakacak yer var ne değişecek yer var, rezil oluyorum valla sabahları, yarım saat motorun basında montu çıkar ceketi giy, onu sele altına yerleştir, bunu oraya yerleştir, kaskı da motorun üstüne kilitkiyorum atrı bir kilitle :(

neyse keyfi yeter deyip çekiyoruz gene de, bir de bağımlılık yapıyor sanırım bu motor vırt zırt aradan kenardan gidiyorsun, arabaya binince patlayacak gibi olmaya başlıyorum :)

Süper keyif verici alet gerçekten trafik sorunu yok allah kaza bela vermesin oda dikkatli oldumu çözülüyor galiba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt scooter atom karıncalar kuruldu..

şimdilik tanışma bölümünde..
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
daha rodajı bitiremediğim için sevis konusunda pek bi yorum yapamıyacam ama ön lastikte frene bastığımda yalpalama yapıyordu tekaya gittim recep usta var baya bi ilgilendi sağolsun bu arada problem lastğin havası inmiş ondan yalpalıyormuş :)[/QUOTE]




ben 3000 bakımdan çıktım hiç bi sorun yok çok şükür ön titremenin sebebi lastiklerin havası 15 e inmiş yerde gidiyormusum haberim yokmuş =)) yanlız şimdi bi problemim var lastiklerin havası şişince tümseklerde felan motorum çok sarsılıyor çokmu şişirdi acaba lastikleri arkada çantadan devamlı sesler geliyor
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
30
AN 125 Lastik havalarının sormuştum ama kullanım Klavuzunda yazıyormus :)

1.Kisi 2.Kisi
Ön 125 kPa 125 kPa
Arka 200 kpa 250 kPa

Ben kendi ağırlığımı göz önününe alarak (90 kg) ön 18 psi arka 32 psi basmaya karar verdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
AN 125 Lastik havalarının sormuştum ama kullanım Klavuzunda yazıyormus :)

1.Kisi 2.Kisi
Ön 125 kPa 125 kPa
Arka 200 kpa 250 kPa

Ben kendi ağırlığımı göz önününe alarak (90 kg) ön 18 psi arka 32 psi basmaya karar verdim.



servis benim lastiklerin önünü 23 arkaları 25 gibi bişey yaptı
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Bu psi leri nasıl ayarlıyorsunuz. ben hiç anlamam lastik hava basınçlarından. ilk aldığım gibi hiç oynamadım lastik havasıyla falan...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar..Benim kardeşimde an125 var..

Daha demin kullanıyordum..Trafik ışıklarında bir bws100 yanımda durdu..Yeşil yandı adam geçecek zannetti..Ben gazı kökledim..70km hıza kadar başabaş gittik..Daha sonra bws kesildi an125 geçti..Yani an125 parasının karşılığını çok rahat veriyor..Hemde fazlasıyla..:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Selam arkadaşlar..Benim kardeşimde an125 var..

Daha demin kullanıyordum..Trafik ışıklarında bir bws100 yanımda durdu..Yeşil yandı adam geçecek zannetti..Ben gazı kökledim..70km hıza kadar başabaş gittik..Daha sonra bws kesildi an125 geçti..Yani an125 parasının karşılığını çok rahat veriyor..Hemde fazlasıyla..:)

100cc-125cc ?
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Biraz geç oldu ama bunlarda hanımla ağva gezimizden bazı kareler....


Yola çıkmadan sabahki km. sayacı












Ve akşam eve dönüş sonrası km sayacı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bu fiyata alınabilecek en kaliteli motor..fazlasıyla iş görür :cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
arkadaşlar arka çanta taktıracağım bizim çiyana :mrgreen: , Kappa 30 lt. ve 35lt. arasında karar veremedim. 30 lt. kask ve montu alırmı acaba? 35 lt. çok mu büyük kalır motorda? görüşleriniz nelerdir? :cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
35 lt güzel olur biraz buyuk olur ama işlevi çoktur 35 lik siyah kappa tavsiye ederim
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
35
35 lt güzel olur biraz buyuk olur ama işlevi çoktur 35 lik siyah kappa tavsiye ederim

Unutma ki büyük çantalar bu gibi küçük scooterların aerodinamiğini ve dengesini bozabilir. Ben siyah renkli kappa 26 çanta taktırdım ve çok güzel durdu. Gerçi kapasite küçük ama sanki bu çanta bu motor için yapılmış. Bir de sitelerde gezerken kappa 28 model bir çanta gördüm. O da çok hoşuma gitti. Lütfen bu gibi sorularda deneyimlerinizi aktarın.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
arkadaşlar bu motorum bg gücünü tam olarak yazarsanız sewinirimm

forumun ilk sayfasına bakabilirsin

Unutma ki büyük çantalar bu gibi küçük scooterların aerodinamiğini ve dengesini bozabilir. Ben siyah renkli kappa 26 çanta taktırdım ve çok güzel durdu. Gerçi kapasite küçük ama sanki bu çanta bu motor için yapılmış. Bir de sitelerde gezerken kappa 28 model bir çanta gördüm. O da çok hoşuma gitti. Lütfen bu gibi sorularda deneyimlerinizi aktarın.

öylede işlevi büyük olur mesela ybr ye 45 litre çanta takanlar var kişinin zevkine kalmış bişey 26 lıka çok güzel mont ve kask sığıyor tavsiye ederim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst