Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
sapadere kanyonu alanya

foruma ilk resim ekleme çabalarım bakalım nasıl olucak

2 nisan perşembe günü dükkanda otururken birden aklımıza geldi arkadaşlarla gidip görelim dedik sapadere kanyonunu yol gidiş geliş direk alanyadan git gel 80 km civarı fakat biz yol üzerindeki bi abimizi ziyaret edelim dedik yol git gel toplamda 120 km civarı tuttu

gezimize gelelim

yolumuzu kaybettiğimiz bir yerde yoldan geçen bi amcaya yolu soralım diye durdurduk sağolsun bize yolu güzelce tarif etti, yavaş gidin diye uyarmadanda bitirmedi lafını :D



Geziye devam :D dayının tarif ettiği yoldan sürdük motorlarımızı fakat yol çok çakıllı, toprak, çamur ve yağmur suyundan çökmüş şeklindeki değişik tiplerde yavaş gidin dediği kadar varmış gerçi hiç hızlanamadık zaten :D

ziyaretine gittiğimiz evinde bizi ağarlayan mehmet abimiz (sağdan 3. siyah giyen adam :D)




yavaş yavaş yol alırken bide ne görelim çektik motorlarımızı, bu halimizin resmini çekmeden olmaz olamaz :D











resimlere devam...







tam kanyonun önüne geldik motorlarımızı park ettik arkamızdan KTM leri ile croscular geldi düşünün gittiğimiz yolu













kanyonun içinden resimler




















bir sonraki rota antalya çıralı orada çektiğimiz resimleride paylaşmaya çalışırım
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
harikasınız

secretplay gezinize bayıldım valla; ellerinize sağlık, hele ilk foto daki deri ceketli, pos bıyıklı kavruk amcamıza bayıldım, o ne asalet öyle , altındaki jawa motosiklette bi harika !!

Ellerinize sağlık bu güzel paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ufff ya çok güzelmiş burası hele o suyun sesini hayal edince :( Paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
secretplay güzel resimler sanırım dim çayı tarafına gitmişsiniz eline sağlık

secretplay, resimler harika. Emeğine sağlık. Teşekkürler.

sevgili dostum resimlerin çok iyi olmuş demek sonunda çıkabildin e daha çok resim bekleriz

işlerim biraz yoğundu pek takip edemedim forumu arkadaşlar coşmuşlar ellerine sağlık herkezin.....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Arkadaşlar sapadere'ye çarşamba günü bende gitmeyi planlıyorum..Yakındaki arkadaşlarda katılmak isterlerse beklerim..ayrıca AN1225 sudan falan geçerken sorun yaşadımı tekerlerkler küçük olduğu için köy yollarında biraz korkutur diye tahmin ediyorum.Birde krosçuların yanına çakmişsiniz motorları :p hava binbeşyüz..
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Arkadaşlar sapadere'ye çarşamba günü bende gitmeyi planlıyorum..Yakındaki arkadaşlarda katılmak isterlerse beklerim..ayrıca AN1225 sudan falan geçerken sorun yaşadımı tekerlerkler küçük olduğu için köy yollarında biraz korkutur diye tahmin ediyorum.Birde krosçuların yanına çakmişsiniz motorları :p hava binbeşyüz..


sapadere yolu sapadere köyüne kadar asfalt biz önce şıhlar köyüne uğradık şıhlar köyünün yolu bozuk derede o yol üzeri zaten sapadere kanyon yolunun sapadere köyünden sonra 3 kmlik bi alan bozuk crosscularıda orda gördük zaten dereden falan geçerken zorluk çıkarmadı motor fakat bozuk yolda hızlı gidersen çok titriyor motor bel baş kol boyun ağrısı yapıyor onun için yavaş gitmekte fayda var
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
OK teşekkür ederim..saol..

img0345uub.jpg
img0344w.jpg


Arka bagaj şimdilik düşünmediğim için bagaj koyma aparatını söktüm fena olamuyormuş görüntü..


img0346lcc.jpg

img0345j.jpg

img0344ynl.jpg


burası alanyada seyir terası denen yere giden yolun hemen başı.Eğer motorunuzun yokuş yukarı performansını merak ediyorsanız burası on numara..özellilede sol taraf gerçekten motorun gözünü korkutuyor ama ben tek başıma sıfırdan kalkarak 40 ile rahat çıktım...

img0333b.jpg


Tabi oraya varmanın bi mükafatı var manzara süper

img0334tge.jpg

img0335d.jpg

DAHA YUKARILARA ÇIKILDIKÇA MANZARA DAHADA GÜZELLEŞİYOR..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam,O aparatı bende Sökcektim fakat Vidanın bitanesi yalama oldu,Sökemiyorum,Süper olmus motor,Ayrıca cirlop gibi parlıo,Özel bişe mi kullanıyosun?

Arkadaslar,Busıralar Motorda Bi ses farkettim,30 Km kadar cıkarken,Ilk baslarda eksoz tarafından gelen seste bı ıncelme var,zincir sesi gibi ince şırrr die cıkıo ses,Nası tarıf etcemıde sasırdım,)belkı bılenınız vardır,Nedir bu
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Plastik yerleri silmek için marketten torpido silmek için ıslak mendil gibi poşette ıslak havlular satılıyor böyle cila özelliği var onu kullanıyorum ucuz birşey 4/5 milyon.Normal boyalı yerleri de ucuz bi pasta cila aldım ona 12 milyon motoru yıkdaktan sonra yada sildikten sonra yani toz olmayacak üzerinde onu sürüyorum bi dakika bekliyorum o kuruyor sonra yumusak bi bezle o cilayı bi siliyorum cillop :p yaaa ben dikkat ediyorum birde sihay diye güneşin altına park etmem yağmurdan falanda korurum seviyorum temiz görünmesini..Senin motordan gelen ses hakkın da ayağın üzerine kaldır iyice bi dinle dikkt et bakalım belki anlarsın nerden geldiğini sesin..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
wayy teras ha kardeş tamda yerine gitmişsin kale den teras teras tan da kale çok güzel görünür ne zaman alanya ya gelsem bizim genel müdürle bi çıkarız oraya geçen ay yine oradaydım bende eskiden kalma adını hatırlayamadığım bir (viskimi burbonmu konyakmı ) garip bir içki vardı yanımızda birilerl hediye etmiş bizim aga ya içtik teras ta kafayı bulmuşuz arabayla inemedik aşağıya o virajlarda kaldık neyseki muhasebeciyi uyandırdık gece gece gelip aldı bizi ordan çok nezih bir yerdir teras umarım karşılaşırız oralarda....
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar AN125'in sıfırı artık yok herhalde.:silent:
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
53
fotoğraflar gerçekten çok güzel arkadaşlar bahar geldi motor sezonu açıldı artık gözümüz aydın...

arkadaşlar bi sorum olacak bizim an 125 'in motor filtresi nerde bulunuyo tarif edecek bi arkadaş varmı yada fotoğrafını atacak olan bide bu parçayı nerden tedarik edebiliriz servislerde parçalar biraz pahalı daha uygun fiyatlı yerler biliyormusunuz?
yorumlarınızı bekliyorum hepinize kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Evet yaa yaz gelmesi süper oldu..Ayrıca motora yen, plaka aldım bugün yani nüfusunu üzerime aldımda :) Bugün bayiye gittim motorun playı delmeden taktırmak için (yine delerek taktık) adam sıfırı olmadığını gemediğini ama geleceğini onların 4.000 tl civarı olacağını söyledi :) iyi almışım motoru yani..Çarşamba saoa dereye gittim ve gidin görün mutlaka diyorum daha kanyona gelmeden yüzlerce metre yukardan dökülen iki şelaleyi görünce neye uğradığımı şaşırdım.. Herkes gitsin görsün..KAZASIZ SÜRÜŞLER
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
alanyadaki suzuki bayii ne dese boş kardeşim adam bana sırf 100 tl indirim yapmadı diye gittim motoru manavgattan aldım benden 2 gün önce gelen arkadaş 2650 ye aldı motoru bana 2750 dedi adamla konuştum 2 gün önce 2650 ye aldık diye o o zamandı dedi artist artis konuştu beyfendi bende gittim manavgattan aynı motoru 2300 e aldım bindim geldim motora motorun herşeyi güzel alanyadaki bayii si iyi değil hiç satıcı bulamamış gibi asya motor satan bayii ye vermişler güzelim suzikileri

servet 14 -19 nisan arasında antalyada motosiklet fuarı varmış arkadaşlarla gitmeyi düşünüyoruz gelmek istersen haberleşelim hep beraber gideriz
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
alanyadaki suzuki bayii ne dese boş kardeşim adam bana sırf 100 tl indirim yapmadı diye gittim motoru manavgattan aldım benden 2 gün önce gelen arkadaş 2650 ye aldı motoru bana 2750 dedi adamla konuştum 2 gün önce 2650 ye aldık diye o o zamandı dedi artist artis konuştu beyfendi bende gittim manavgattan aynı motoru 2300 e aldım bindim geldim motora motorun herşeyi güzel alanyadaki bayii si iyi değil hiç satıcı bulamamış gibi asya motor satan bayii ye vermişler güzelim suzikileri

servet 14 -19 nisan arasında antalyada motosiklet fuarı varmış arkadaşlarla gitmeyi düşünüyoruz gelmek istersen haberleşelim hep beraber gideriz

Kardeş neredeymiş fuar ben mutlaka gelirim
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
expo center da motosiklet yan ürünleri aksesuarları, ticari araçlar, oto show yazıyor sitede
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
108
tamam o zaman haberleşelim beraber gideriz bu arada tanışmış oluruz ben antalya da yım zaten siz gelince haber verin bana orda buluşuruz

caner 0532 261 07 53
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Merhaba arkadaşlar, foruma bağlanıp, dakika ve skor vereyim istedim.
Önceki haftasonu gidip hanıma bir kask aldık.
Gitti tam kız işi bir kask beğendi, çiçekli desenli filan, onu aldık mecburen. Bir de bayan eldiveni edindik.
Neyse, dün sabah da ilk defa hanımı artçı aldım, yollara çıktık.
İki kişi olmak, tek kişi kullanmaktan çok farklıymış.
İlk başta manevralar pek bir ağırlaştı, dönemiyorum ki, sanki arka tekerleğe taş bağlı gibi.
Herhalde maxi scooter kullanmak böyle bir şey olsa gerek diye düşündüm.
Oysa ben zıp zıp pire gibi geziyordum tek kişi iken.
Yokuş yukarı 55-60km/h üzerine çıkamadık. Yokuş aşağı 80-85km/h hıza ulaştık, ama fazlasını gözüm yemedi. Motordan çıkan bağırtılara içim acıdı, daha fazla zorlamadım karakaçanı. Bizimki resmen bir anırıyor ki, aman diyim.
Sonra da Şile yolu üzerinde girdik bir kendin pişir kendin ye ötekiler baksın mekanına, mangal keyfi yaptık yaarimle karşılıklı.

Sonuç mu? :)
Bu motor tek kişilik bence. Ha, iki kişiyi götürmüyor mu derseniz. Yok, vallahi ne yalan diyeyim, götürüyor namıssız. Ama tek kişi ile iki kişi binmek arasında bence dağlar kadar fark var. Hızlanamıyorsun, kaçamıyorsun. Rodaj günlerine geri döndük resmen.
En acayip olanı da, fren yaptığınızda duramamak. Kütle fazla olduğundan (aman hanım duymasın!) atalet artıyor, durma mesafesi uzuyor veya normale göre frenlere daha fazla asılmak gerekiyor. Ha diyince duramıyorsunuz.

Hatunun yorumu şu oldu: "Motor güzel. Üzerinde iki kişi olsak bile vitrin camlarından baktım(!) hiç de sırıtmıyor. Ama iki kişi iken motorun zorlandığı kesin. Motoru büyütmen lazım!"

Dakika bir, gol bir. Buyurun buradan yiyin.
Ooo, valla biz bu kafayla Goldwing'e kadar gideriz. Kıç ısıtması olsun, radyosu olsun, buzdolabı olsun, yol bilgisayarı, bir yandan da tv seyredelim hesabı.
İki kişi olmak, bu keyfi paylaşmak da güzel.
Ama tek başına (veya motorla başbaşa) olmak ve istediğin gibi durmak, kalkmak da sanki daha bir güzel gibi !!!

AN125 ile gezmeye devam bakalım.
Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler..
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Toksom şanslısın valla yenge motoru büyütelim diyorsa, bizim hanım bahar gelmişken sat istersen diyor :) yani biz eldeki de gitmesin diye uğraşıyoruz..

Valla biz hanımla hafif siklet olduğumuz için heralde (55+70 kg) dediğin kadar zorlanmıyor motor, ama dediğine kesinlikle katılıyorum kesinlikle tek kişilik bir motor; Zaten arkasında bi 30 km de gittim ben artçı konforu da çok kötü;

Bu arada goldwing filan geçtikte zaten şöyle bi 250 lik yamaha ya da piaggio filan yapabilsek bari; içim gidiyor şu X-max leri filan görünce gerçekten;
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst