- Katılım
- 23 Ağu 2008
- Mesajlar
- 212
sapadere kanyonu alanya
foruma ilk resim ekleme çabalarım bakalım nasıl olucak
2 nisan perşembe günü dükkanda otururken birden aklımıza geldi arkadaşlarla gidip görelim dedik sapadere kanyonunu yol gidiş geliş direk alanyadan git gel 80 km civarı fakat biz yol üzerindeki bi abimizi ziyaret edelim dedik yol git gel toplamda 120 km civarı tuttu
gezimize gelelim
yolumuzu kaybettiğimiz bir yerde yoldan geçen bi amcaya yolu soralım diye durdurduk sağolsun bize yolu güzelce tarif etti, yavaş gidin diye uyarmadanda bitirmedi lafını

Geziye devam
dayının tarif ettiği yoldan sürdük motorlarımızı fakat yol çok çakıllı, toprak, çamur ve yağmur suyundan çökmüş şeklindeki değişik tiplerde yavaş gidin dediği kadar varmış gerçi hiç hızlanamadık zaten 
ziyaretine gittiğimiz evinde bizi ağarlayan mehmet abimiz (sağdan 3. siyah giyen adam
)

yavaş yavaş yol alırken bide ne görelim çektik motorlarımızı, bu halimizin resmini çekmeden olmaz olamaz





resimlere devam...




tam kanyonun önüne geldik motorlarımızı park ettik arkamızdan KTM leri ile croscular geldi düşünün gittiğimiz yolu








kanyonun içinden resimler












bir sonraki rota antalya çıralı orada çektiğimiz resimleride paylaşmaya çalışırım
foruma ilk resim ekleme çabalarım bakalım nasıl olucak
2 nisan perşembe günü dükkanda otururken birden aklımıza geldi arkadaşlarla gidip görelim dedik sapadere kanyonunu yol gidiş geliş direk alanyadan git gel 80 km civarı fakat biz yol üzerindeki bi abimizi ziyaret edelim dedik yol git gel toplamda 120 km civarı tuttu
gezimize gelelim
yolumuzu kaybettiğimiz bir yerde yoldan geçen bi amcaya yolu soralım diye durdurduk sağolsun bize yolu güzelce tarif etti, yavaş gidin diye uyarmadanda bitirmedi lafını

Geziye devam
ziyaretine gittiğimiz evinde bizi ağarlayan mehmet abimiz (sağdan 3. siyah giyen adam

yavaş yavaş yol alırken bide ne görelim çektik motorlarımızı, bu halimizin resmini çekmeden olmaz olamaz





resimlere devam...




tam kanyonun önüne geldik motorlarımızı park ettik arkamızdan KTM leri ile croscular geldi düşünün gittiğimiz yolu








kanyonun içinden resimler












bir sonraki rota antalya çıralı orada çektiğimiz resimleride paylaşmaya çalışırım
Son düzenleme: