Sürüşle Ilgili öneriler

Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
Arkadaşlar sürüşle ilgili yabancı sitelerin birinde kısa bir öneriye rastladım. Daha cok cesaretlendirici seyler... Hemen paylaşayım istedim...
Bu tür okuduğumuz şeyleri bu başlık altında paylaşabiliriz belki de....

----------------------------------
1) Motosikletine güven! Motora yeni başlarken sana söylenen birçok şey “Ben bunu başaramam” düşüncesi oluşturur genelde sende. Oysa senin motorun, sana söylenen herşeyi doğru olarak yapabilecek güçtedir. Başlangıçta ve hatta daha sonralarında da motorun ona senin söyledigin herseyi yapabilir, şayet onu güvenir ve izin verirsen.
2) Hız denilen şey, kendi doğasında tehlikeli bir şey değildir. Bu yanlış genelllemeyi çürütmek için viraj çıkışındaki hız arttırışlarınızı düşünün. Virajdan çıkarken hızı arttırmak daha stabil bir toparlanma sağlar ve tehlikeli değil , aksine yararlı bir şeydir. Hızdan dolayı motoru suçlamayın, hız kontrol edilebilir bir şeydir.
3) Debriyajı kullanmaktan çekinmeyin. Bu uyarı kulağa komik gelse de birçok sürücünün debiriyajı sadece duruşlar ve acil durumlar dışında kullanmadığı bilinmektedir. Debriyaj’a bir bebek gibi davranmayın, o sizin sürüşünüzün ince ayarını yapmak için orada.
4) Motordan düşmek bir gunah degildir, ama düsen bir motorun altinda kalmamak icin onlem almamak aptallıktır. Kimse dusmekte olan bir goldwing'i tek basina ayakta tutamaz. Düşme anında motoru tutmayı bırakın, yoksa altında kalırsınız. Ya da düşüşten kurtulma yollarını ogrenin. Bir tanesi motorun dusme yonunun tam tersindeki peg'e tum gucle agirlik vermek ve dusme yonundaki ayagi da yana acmaktir. Boylece motoru dik duruma getirmeyi deneyebilirsiniz, getiremezseniz de, bu pozisyon sayesinde motorun altinda kalmaktan kurtulursunuz
------------
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst