Sürücüye Özel Pirelli Diablo Rosso Corse

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Pirelli firması Avrupa ‘da ki ülkeler için hizmete soktuğu bir websitesi ile lastik satın alan kişilere lastiği özelleştirme seçeneği sunuyor.

pirellityre.com üzerinde oluşturulan sayfa ile lastik üzerine pist + metin, logo + metin, bayrak + metin gibi hazır alternatifler üzerinden sticker üreterek lastik üzerinde ayrılan yerlere yapıştırabiliyorsunuz.

Yapıştırılacak bu stickerın hazırlanıp, yollanması için ödemeniz gereken hizmet bedeli 5 avro. Hizmet Avrupa ‘da kullanılabiliyor, satış yapılan ülkeler arasında Türkiye yok. Hizmetin sunulduğu websitesine gitmek için tıklayınız.


Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • 2wbt9tt.jpg
    2wbt9tt.jpg
    7.4 KB · Görüntüleme: 4,841
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla bizim kullanıcıların yazdıracağı mesajlar şöyle olurdu...:p

* Çorumluyum mutluyum, yarınımdan umutluyum
* Kırşehirli astalavista baby
* Aşkda hızlı, yolda yavaş, biz karslıyız arkadaş
* Yan sanayi değil, orijinal Of'lu

DİĞERLERİ:
* Anan da uzun severdi.
* Aşkın bana hız verir , adsl vız gelir
* Dünya delikanlı olsaydı, yuvarlak olmazdı
* Büyüğünce tır olacağım
* Seni uzaktan severim ruhun duymaz
* Yollar gidişimin kızlar dönüşümün hastası
* İnsanlık buysa üstü kalsın
* İrtibatı koparmayalım
* Miras değil alınteri
* Tek rakibim thy
* Sollama beni deşifre ederim seni
* Kızlar durusuma yollar gidişime hasta
* Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın.
* Rahmetli de sollardı
* Hırçın kral
* Naz yapma
* Sevdik mi tam severiz biz şoför milletiyiz.
* Sevene can feda, sevmeyene elveda!
* Çilemse çekerim, kaderimse gülerim!
* Asfalt şövalyesi
* Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun
* Geç dayın kurban olsun
* Esaret bağlarında gül olacağıma, özgürlük dağlarında diken olayım.
* Muhatabım değilsin.
* Korna çalma, uyuyorum
* Babalar önden gider
* Ustan kim
* Nereye çuf çufluyoruz
* Dır dır etme
* Beni izleme bende kayboldum
* Aslana adres sorulmaz
* Ecelle sözlü, ölümle nişanlıyım
* Sol şeritler şahıyım, yolların padişahıyım. * En büyük fener, bir de yollar olmasa
* Ah yollar yollar, hayatımı çaldılar * İsyanım yollara
* O iş tamam abi
* Kader mahkumu
* Radar mahkumu
* Sağdan git iktidar olursun
* Üniversitelim
* Liselim
* Biçki dikiş kurslum
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
bahse konu yazılar; stickere yazılınca, lastik zemine daha net tutunuyor demekki!..
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Zaten böyle güzel şeylerin Türkiye de satışı olmaz.. :farao::farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olsa fena olmazdı. kan grubu yazılabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst