Sürücü kursumuz için alınacak motosikletler.

Katılım
27 Tem 2015
Mesajlar
96
01.01.2016 tarihinden önce elinde A2 ehliyeti olan herkes. yeni yılda A sınıfına dönüşecek. Herhangi bir sınava girmeyekler.

Sınav falan yok. O kadar adamı nasıl tekrar soksunlar sınava :) . Sadece trafik şubeye gidip yeni ehliyetimizi alacağız deniliyor ayrıca çipli olacakmış sanırım. Bu arada bazı arkadaşları üzecek bir bilgi vermek istiyorum. Yaşı 24 den küçük olup A2 ehliyet tarihi 2 yıldan az olan genç arkadaşlarımız da bu yasaya takılacaklar. Yani 01.01.2016 dan önce ehliyeti almış olsa da bu yasa onlara da vuracak. Böyle bir kelek var.
Yani yasa diyor ki; Sen bunu 2015 de aldın ama yaşın 24 den küçük ve A2 den A sınıfına geçiş için yeterlilik kabul edilen 2 yıllık deneyime de sahip değilsin... O zaman bu yasa senin içinde geçerli. 47 beygir üzeri için onlar da biraz sabredecekler özet bu.
%100 bilgi değil fakat büyük ihtimal böyle.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
A2 sinifi ehliyetler a sinifina donusturulecek kazanilmis hak diye birsey var 1 ocaktan sonrakikere ancak tabi tutulacak sadece
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
Sınav falan yok. O kadar adamı nasıl tekrar soksunlar sınava :) . Sadece trafik şubeye gidip yeni ehliyetimizi alacağız deniliyor ayrıca çipli olacakmış sanırım. Bu arada bazı arkadaşları üzecek bir bilgi vermek istiyorum. Yaşı 24 den küçük olup A2 ehliyet tarihi 2 yıldan az olan genç arkadaşlarımız da bu yasaya takılacaklar. Yani 01.01.2016 dan önce ehliyeti almış olsa da bu yasa onlara da vuracak. Böyle bir kelek var.
Yani yasa diyor ki; Sen bunu 2015 de aldın ama yaşın 24 den küçük ve A2 den A sınıfına geçiş için yeterlilik kabul edilen 2 yıllık deneyime de sahip değilsin... O zaman bu yasa senin içinde geçerli. 47 beygir üzeri için onlar da biraz sabredecekler özet bu.
%100 bilgi değil fakat büyük ihtimal böyle.

Ben herkes yeniden sınav mı girecek dedim ? anlamadım ne demek istediğini. Ayrıca A2 ehliyeti 2 yıldan az olanlar da bu yasaya takılacak gibi birşey yazmışsın. Ben çıkan kanunu resmi gazetede okudum öle birşey yazmıyor hiç bir yerinde. Bu yanlış bilgi.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Barkın BAYOĞLU'nun canlı yayında bizzat kendi ağzından paylaştığı bilgi bu.

Ustam milletin agzindan duyduklarini soylemektense biraz arastirsan da yazinin sonuna buyuk ihtimal demek yerine "asli budur" yazsan cok daha iyi olmaz mi ?
Resmi gazeteye goz gezdirin cok net bi sekilde "2016'dan once ehliyet kursuna kayit yaptiranlar A alicak" seklinde bir ibare mevcut.
 
Katılım
27 Tem 2015
Mesajlar
96
Akbird; O senin için değil başka bir yorum içindi. Senin cevabına ekleme yapma mayetinde aldım senin cevabını.

CxAnKACx Beni araştırma yapıp yapmadığımı bilecek kadar iyi tanımıyorsun mesajda ki yanlışlığı sadece mesaja cevap verecek şekilde cevaplayarak düzeltebilirdin, şahsi olarak yargılamak hakkın değil. Milletin ağzı ile konuşmuyorum sadece resmi gazeteden önce konuşulan buydu. Böyle olması daha iyi olur diyenler uzmanların ta kendisiydi. Barkın BAYOĞLU' da bu konuyu araştıran üzerinde duran ve en doğru bilgiyi vermek için çabalayan bir insan olduğu için onun üzerinden verdiğim örneği.

Resmi gazeteden önceki bir bilgiydi bu. Zaten ben bilir kişi olduğumu da iddia etmedim ustam. Büyük ihtimalle yazmamın sebebi de bu. Kesin böyle olacak demedim.

Not : Konuya tekrar girmemin sebebi zaten o mesajı düzeltmekti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst