- Katılım
- 27 Tem 2015
- Mesajlar
- 96
01.01.2016 tarihinden önce elinde A2 ehliyeti olan herkes. yeni yılda A sınıfına dönüşecek. Herhangi bir sınava girmeyekler.
Sınav falan yok. O kadar adamı nasıl tekrar soksunlar sınava
Yani yasa diyor ki; Sen bunu 2015 de aldın ama yaşın 24 den küçük ve A2 den A sınıfına geçiş için yeterlilik kabul edilen 2 yıllık deneyime de sahip değilsin... O zaman bu yasa senin içinde geçerli. 47 beygir üzeri için onlar da biraz sabredecekler özet bu.
%100 bilgi değil fakat büyük ihtimal böyle.