- Katılım
- 26 Ağu 2015
- Mesajlar
- 58
- Konu Yazar
- #1
eylülün sonunda bi kursa yazılmıştım kayıt olurken parayı peşin verdim ve ekimin 24ündeki, o da olmazsa en geç 31indeki sınava yetişeceğim sözüyle anlaştık fakat bugün 2 kasım ve ne zaman girebileceğimi sorduğumda seni 24 kasımdaki sınava yetiştirebiliriz dedi o zaman parayı geri isteyip başka bi kursa yazılmak istediğimi söyledim bu sefer kaydını yaptık para iadesi yapamam dedi ben de bu konuda herhangi bir hakkım olup olmadığını bilmediğim için kavga gürültü çıkarmadan arkamı dönüp küfür ede ede eve geldim. benim hakkımı arayabileceğim bi yol yordam yok mudur adamlar paramı peşin aldı ve beni 2 aydır oyalıyor, çok sinirliyim ve bir şekilde burunları sürtsün istiyorum lütfen bana bir yol gösterin