kardes lütfen laflarımızı nereye gideceğinin bilincinde olarak kullanalım.Ben kaçakcı değilim.Suriye den benzin getirip burda satmıyorum.Suriyeye gidip benzin alanlarda kaçakcı oluyor o zaman sana göre? lütfen bu konuda cok hassasım ayrıca jandarma örneği cok cok KOMİK olmus kıs kıs kıs:queen:
arkadaslar kendisi kullanan veya cevrensindekilerin kullandığını belirten arkadaslarım fikirlerini paylastılar.Onlara burdan cok tesekkür ediyorum.Kararıma gelince,benzini kullancağım.hem petrol ofisinden kullanıyordum,Motor arada bogulma yapıyor cekisi düsüyordu,kaçak benzini koyunca rampa yolda 3. vitesle zor zor cıkıyordum,artık rahat rahat cıkmaya baslamıstım.Sorun yaratacağını sanmıyorum.Böyle devlete ne demeli? MALİYETİ 80-90 KURUŞ OLAN BENZİNE EN AZ 3,60 TL ÖDEMEK,SAÇMALIKTAN VE ZORBALIKTAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL.onun için artık bu benzini kullanacağım.Babamda arabaya koyacak o benzinden.ki birşey olsaydı abimin arkadasının motoruna bişey olurdu motor hala taş gibi gdiyoo

sonucta altımızdaki motorda ahım şahım değil,ederi ne ki zararı olsun.İlk motorum ve tecrübe kazanmak için aldım bunu.Onun için denemedik sey bırakmayacağım..baska fikri olan varsa paylassın lütfen.