- Katılım
- 10 Mar 2014
- Mesajlar
- 84
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hgs çıkardım, haftada 3 gün 1. köprüden karşıya geçip dönüyorum. Geçerken ceza yazmıyor sürekli sistemden kontrol ediyorum ne bakiye yemiş neden ihlal var. İlk geçişimin üzerinden 3.5 hafta geçti, motoru algılayamıyormu?