Sürekli köprüden geçiyorum ama hgs kesmiyor

Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
84
Arkadaşlar hgs çıkardım, haftada 3 gün 1. köprüden karşıya geçip dönüyorum. Geçerken ceza yazmıyor sürekli sistemden kontrol ediyorum ne bakiye yemiş neden ihlal var. İlk geçişimin üzerinden 3.5 hafta geçti, motoru algılayamıyormu?
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Genelde herkesde oluyor bu. Bi duzeltemediler su sistemide, ama belli biseyden sonra toplu düşüm yapiyorlar diye biliyorum
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Devlete sormuşlar köprüde ki Hgs sistemin eğri mi diye nerem doğru ki demiş.
Çok şikayet olursa aynı adamlara yeni sistem kurdururlar para yine bizden gider böyle kalsın.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
1. köprüdeki gişelerin çoğu arızalı neredeyse 1 senedir her gün geçerim köprüden doğru düzgün okumaz 1 senedirde hgs de para aynı duruyor en sagdaki hgs gişesi saolsun

köprü tadılattaydı zaten bi kaç senedir. gişelerin orada bi çalışma var 15 temmuza kadar aynı fsm köprüsündeki gibi serbest geçiş sistemine geçecekler heralde gişeler kalkacak bu habere en çok biz motorcular sağ gişe severler üzülecek :p
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
ŞŞŞŞ sesini çıkarma ben okuttugumda da otomobil ücreti düşüyolar zaten ben de amorti edene kadar kartı okutmuyorum. Kartı okutmayınca sistem ceza için uyanamıyo motosiklerin plakaları 2 satır olduğu için sistemde bug var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst