Süpersport motorla uzun yola çıkılırmı???

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ninja250r ile 766km yol yaptım bir günde elimde bileğimde hiç birşey yoktu dönüş yolunun yarısında oturdugum yerde sıkıntı başladı biraz
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Çıkılır. ama bizim gibi yanına 4 süper tenereli gelirse bizde uzun yola çıktık abi felan deme sakın. sonra " bunlarla mı " diye alay ediyorlar :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
600 ün altı ss olarak değerlendirilmesin istanbuldan trabzona gider o motorlar, 600 cc ve üzeri Racing motosikletler adamın içine eder.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Nedense yine hayatında hiç Süpert sport (600cc+) makineye binmemiş olanlar yorumlarını yapmışlar.

SS ile uzun yol yapılıyor, acayipte zevkli oluyor.

Oturuş pozisyonunuzun doğruluğuna ve yolun şartlarına göre bileklerinizde ağrı olabilir. Mesela dağlık bir yolda ilerliyorsanız, bu yolda karşılıklı trafik varsa ve yol kalitesi iyi değilse mecburen 40-50 km sonra sağ elinizde bir uyuşma falan olabilir. Tabi 3-4 dakikalık bir dinlenme neticesinde eski formuna kavuşur.

Duble yolsa yine oturuş pozisyonuna bağlı olarak tek seferde 250-300 kilometre gidebiliyorsunuz. Tabi bu kilometrelerde mecburen yakıt almanız gerekiyor.

Honda 1000RR ile aynı günde çan-manisa-izmir-çan yapmışlığım vardır. Gidip, biraz gezip, yemek yiyip geri dönmüştüm. 850km. Günlük rekorum bu kilometre.
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Konu supersport olduğu için yazmayacaktım ama soruyu soran arkadaş ile cc lerimiz yakın :)
Kısmetse perşembe günü Cbr250 ile artçılı soft yan çantalı ve gerekirse de depo üstü çantalı toplamda yuvarlayarak 1000 kmlik bir yola çıkacağım.

Rota İzmir - Bodrum - Marmaris - Datça ve dönüş İzmir

Daha önce bu şekilde uzun yola çıkmadım gezi sonunda paylaşımda bulunurum ve kolaylıkla yapılabilir olduğunu düşünüyorum. Sakin sakin geze geze :)

Kısacasa yapılır mı diye düşünme. YAP! :cat:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Hocam yolculuğunuz rahat geçtimi peki???

35-40 dakika sonra ellerde uyuşma oluyor, mola vermek gerekiyo.
bi de benim kask aşırı rüzgarda çok sağ sol yalpa yapıo boynumda hafif ağrı yapıo.
onun dışında oturuş pozisyonu diğer ss modellere göre daha rahat olduğu için pek sıkıntı çekmedim.
bir de eğer hava sıcaksa 15-20 dakika da bir 5-6 saniye kadar ayağa kalkıyorum, oturduğum yeri havalandırmak için :)
bazen de ayaklarımı açıyorum. yoksa sele pişiriyor adamı.
sonuç itibariyle %80 rahattı diyebilirim.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
71
hafta sonu ss degil ama mt 07 ile 400 km iki kisi yol yaptik.o bile beni ve artciyi yormaya yetti.1 saatte bir mola verme ihtiyaci duyduk.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
324
Çıkılır kardeşim gsx r1000 le İstanbul Edirne , İstanbul Bursa ,İstanbul İznik gibi yerlere defalarca gittiğim oldu.Yorgunluk tabiki oluyor ama ara ara çay molası, benzin molası verdinmi sorunsuz gidersin.Arkadaşım 600 rr la İstanbul Antalya,İstanbul Muğla sorunsuz gitti geldi.Bir adet depo üstü çanta alırsın eşyalarını bu çantaya doldurursun kolların ,bileklerin ağrıdığında göğsünü çantaya yaslar gidersin.Ha birde gsx r lar diğer birçok ss makinaya göre daha sert yapıdadır.Bu arada kardeşim 15 gün önce 600 f iyle beraber,yanında gs1200,dl 650 üç motorla beraber Romanya Transfaragasan turu yapıp geldiler ve 600 f ortalama 4.2 lt yaktı.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
yol dediğin sadece asfaltdan ibaret değil bunu düşünerek yola çık..

aksi halde kendine de motora da eziyet edersin..
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bu arkadaşı ciddiye almayın zaman doldurmak için konu açıyor daha hiç bir motor tecrübesi yok ""abiler ilk motorumu alıcam tavsiyeleriniz ney "" diye birkonu olaydı amenna arkadaşa 1300cc hayabusa önerelim ve bu kirlilikten kurtulalım :farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

Öncelikle herkese Selamun Aleyküm;
Ailemi tamda ikna etmişken akrabalar sağolsun şimdi bide bu çıktı, motosikleti boşver araba al,
Honda cbr125 in 3800 euro olduğunu öğrendim sigorta falan 4000 euro olur tahminen. Akrabalar tutturdu neymiş motosiklet tehlikeliymiş o fiyata araba almalıymışım. Birde ailemin aklını çok felaket çelmişler, aldırmıyo adamlar ne yapsamda güvenli değil çok tehlikeli diyo. Amcamın oğluda biraz apaçi tarzı motosiklet sürer çok feci bir şekilde duvara çarpmıştı zor kurtuldu. Tamam araba alalımda Lancer Evo vs almadıktan sonra araba almanın ne anlamı var. 90 hp arabayıda kullanmanın bi anlamı pek yok maalesef. Tabi bu arabalarıda ne biz alabiliriz nede sigortasını karşılayabiliriz. Ailemi nasıl ikna edebilirim acaba???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

yukardaki yazılar şahsın kendisine ait daha motoru yok muhtemel ehliyeti yok açtığı konulara ve cevaplara bakarsanız forum kirlilğinden başka bir şey değil:king:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
165
çıkılır
koy bır kamyon kasasına dünyayı gez.
öyle kondisyona filan bakmaz :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Byramda 600rr ile bursa marmaris yaptık 200km de bir yakıt molası verdik 15dk miss gibiydi hiç yormadı.
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arkadaşı ciddiye almayın zaman doldurmak için konu açıyor daha hiç bir motor tecrübesi yok ""abiler ilk motorumu alıcam tavsiyeleriniz ney "" diye birkonu olaydı amenna arkadaşa 1300cc hayabusa önerelim ve bu kirlilikten kurtulalım :farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

Öncelikle herkese Selamun Aleyküm;
Ailemi tamda ikna etmişken akrabalar sağolsun şimdi bide bu çıktı, motosikleti boşver araba al,
Honda cbr125 in 3800 euro olduğunu öğrendim sigorta falan 4000 euro olur tahminen. Akrabalar tutturdu neymiş motosiklet tehlikeliymiş o fiyata araba almalıymışım. Birde ailemin aklını çok felaket çelmişler, aldırmıyo adamlar ne yapsamda güvenli değil çok tehlikeli diyo. Amcamın oğluda biraz apaçi tarzı motosiklet sürer çok feci bir şekilde duvara çarpmıştı zor kurtuldu. Tamam araba alalımda Lancer Evo vs almadıktan sonra araba almanın ne anlamı var. 90 hp arabayıda kullanmanın bi anlamı pek yok maalesef. Tabi bu arabalarıda ne biz alabiliriz nede sigortasını karşılayabiliriz. Ailemi nasıl ikna edebilirim acaba???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

yukardaki yazılar şahsın kendisine ait daha motoru yok muhtemel ehliyeti yok açtığı konulara ve cevaplara bakarsanız forum kirlilğinden başka bir şey değil:king:

Hocam o konuyu ben açtım hatta cbr 125mi yzf 125 mi diyede konu açtım,
Ben burada motorum olduğunu söylemedimki sadece uzun yol yapılırmı diye sordum,
hatta örnek olarak tahminen 250-300cc dedim.
Ehliyetim var ve diğer konudada motorumun olmadığını söyledim.
Adı üstünde burası forum sitesi, konu açmadan nasıl bilgi sahibi olabilirim.
Ben yukarıda motorumun olduğunu söylemedim, motorum olsa zaten burada marka ve modelini söylerdim.
Lütfen sırf prim yapmak için burada saçma sapan şeyler yazmayın.
Üyelik tarihinize saygım var ama bence yaptığınız çok yanlış.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bende işte aynen dediğin gibi motoru olmayan bir kişi öncelikle yapılması gerekenleri yapar, diye düşündüğümden sizde biraz sıra karışmış ve

birbirinden alakasız konular, yani dicem daha motoru olmayan birinin olmuş gibi ileri konulardan fikir alması yürümeden nasıl koşarım gibi, amaç

burda pirim yapmak değilde bildiğimiz doğruları sırası ile anlatmak örneğin şu elektrikle açtığın konu hem elektrikten anlarım diyorsun sonra

soruyorsun çarparmı biraz bana alakasız ve gereksiz gibi geldi.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
bende işte aynen dediğin gibi motoru olmayan bir kişi öncelikle yapılması gerekenleri yapar, diye düşündüğümden sizde biraz sıra karışmış ve

birbirinden alakasız konular, yani dicem daha motoru olmayan birinin olmuş gibi ileri konulardan fikir alması yürümeden nasıl koşarım gibi, amaç

burda pirim yapmak değilde bildiğimiz doğruları sırası ile anlatmak örneğin şu elektrikle açtığın konu hem elektrikten anlarım diyorsun sonra

soruyorsun çarparmı biraz bana alakasız ve gereksiz gibi geldi.




Sinan arkadaş gücendi sanırım üyelik sildirmek için konu açmış .....
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende işte aynen dediğin gibi motoru olmayan bir kişi öncelikle yapılması gerekenleri yapar, diye düşündüğümden sizde biraz sıra karışmış ve

birbirinden alakasız konular, yani dicem daha motoru olmayan birinin olmuş gibi ileri konulardan fikir alması yürümeden nasıl koşarım gibi, amaç

burda pirim yapmak değilde bildiğimiz doğruları sırası ile anlatmak örneğin şu elektrikle açtığın konu hem elektrikten anlarım diyorsun sonra

soruyorsun çarparmı biraz bana alakasız ve gereksiz gibi geldi.

Hocam fikirlerinize saygı duyarım ama akü çarpma konusunda forumda hemen hemen kimsenin bilgisi yok, hatta bu konuda çoğu elektrik tesisatçısının bile bilgisi yok.
Bence akü konusu hiçte alakasız değil, cevaplara bakarsanız kaç tane forum üyesininde aklına takılan bi soruymuş bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

Sinan arkadaş gücendi sanırım üyelik sildirmek için konu açmış .....

Hocam farkındaysanız o konuyu daha önce açmışım bundan.
Lütfen birilerine prim yapmak için kendinizi küçük düşürmeyin.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
toprağım bende zaralıyım önce sana bir motor alalım sonra konu aç deki motorum gıy, gıy yapıyo neden acaba, yada deki marşa bastım tık yok, yada

deki falanca motorumla 300km gidebilirmiyim, ama önce motoru al ne olur, merak ettiklerini daha iyi anlacaksın, hadi kendine iyi bak.:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toprağım bende zaralıyım önce sana bir motor alalım sonra konu aç deki motorum gıy, gıy yapıyo neden acaba, yada deki marşa bastım tık yok, yada

deki falanca motorumla 300km gidebilirmiyim, ama önce motoru al ne olur, merak ettiklerini daha iyi anlacaksın, hadi kendine iyi bak.:rendeer:

Toprağım sen sadece bu konuda değil foruma üye olduğum zamandan beri her konuda gelip artislik yapıyon, ama biraz abartıyon sanki,
senin dediğine gelirsek foruma motoru olmayanı almamak gerek. Konuyu sevmediysen yorum yapmazsın bu kadar, illa benim konularıma yorum yapacaksın diye bir kural yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst