Hocam yolculuğunuz rahat geçtimi peki???
bu arkadaşı ciddiye almayın zaman doldurmak için konu açıyor daha hiç bir motor tecrübesi yok ""abiler ilk motorumu alıcam tavsiyeleriniz ney "" diye birkonu olaydı amenna arkadaşa 1300cc hayabusa önerelim ve bu kirlilikten kurtulalım :farao:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Öncelikle herkese Selamun Aleyküm;
Ailemi tamda ikna etmişken akrabalar sağolsun şimdi bide bu çıktı, motosikleti boşver araba al,
Honda cbr125 in 3800 euro olduğunu öğrendim sigorta falan 4000 euro olur tahminen. Akrabalar tutturdu neymiş motosiklet tehlikeliymiş o fiyata araba almalıymışım. Birde ailemin aklını çok felaket çelmişler, aldırmıyo adamlar ne yapsamda güvenli değil çok tehlikeli diyo. Amcamın oğluda biraz apaçi tarzı motosiklet sürer çok feci bir şekilde duvara çarpmıştı zor kurtuldu. Tamam araba alalımda Lancer Evo vs almadıktan sonra araba almanın ne anlamı var. 90 hp arabayıda kullanmanın bi anlamı pek yok maalesef. Tabi bu arabalarıda ne biz alabiliriz nede sigortasını karşılayabiliriz. Ailemi nasıl ikna edebilirim acaba???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
yukardaki yazılar şahsın kendisine ait daha motoru yok muhtemel ehliyeti yok açtığı konulara ve cevaplara bakarsanız forum kirlilğinden başka bir şey değil:king:
bende işte aynen dediğin gibi motoru olmayan bir kişi öncelikle yapılması gerekenleri yapar, diye düşündüğümden sizde biraz sıra karışmış ve
birbirinden alakasız konular, yani dicem daha motoru olmayan birinin olmuş gibi ileri konulardan fikir alması yürümeden nasıl koşarım gibi, amaç
burda pirim yapmak değilde bildiğimiz doğruları sırası ile anlatmak örneğin şu elektrikle açtığın konu hem elektrikten anlarım diyorsun sonra
soruyorsun çarparmı biraz bana alakasız ve gereksiz gibi geldi.
bende işte aynen dediğin gibi motoru olmayan bir kişi öncelikle yapılması gerekenleri yapar, diye düşündüğümden sizde biraz sıra karışmış ve
birbirinden alakasız konular, yani dicem daha motoru olmayan birinin olmuş gibi ileri konulardan fikir alması yürümeden nasıl koşarım gibi, amaç
burda pirim yapmak değilde bildiğimiz doğruları sırası ile anlatmak örneğin şu elektrikle açtığın konu hem elektrikten anlarım diyorsun sonra
soruyorsun çarparmı biraz bana alakasız ve gereksiz gibi geldi.
Sinan arkadaş gücendi sanırım üyelik sildirmek için konu açmış .....
toprağım bende zaralıyım önce sana bir motor alalım sonra konu aç deki motorum gıy, gıy yapıyo neden acaba, yada deki marşa bastım tık yok, yada
deki falanca motorumla 300km gidebilirmiyim, ama önce motoru al ne olur, merak ettiklerini daha iyi anlacaksın, hadi kendine iyi bak.:rendeer:
200-300cc zaten ss değildir yapılır. 100 kmde uzun yol değildir![]()