ss kullanıyorum demeye dilim varmıyor cbr 125ale:
olsun oda supersport sayılır
valla baktım soyle bir ama goremedım. hep mondial falan diye açılmış olmadı oyle değiştirirm
egeknn'nın benzer konulu topigi:bounce:ben aradım ss ' ci arkadaşlarla görüşmeyi, konuşmayı, toplanmayı, ama bır başlık bulamadım. eğer varsa hemen kapatalım
ben aradım ss ' ci arkadaşlarla görüşmeyi, konuşmayı, toplanmayı, ama bır başlık bulamadım. eğer varsa hemen kapatalım
bakmıştım ama göremedim bunu kapatıp ondan devam edelım ozaman
ben erenkoydeyım cayman ama her yere giderim. motor olması şart değil o ruha sahip olman yeter bence
Ooo erenköy demek . Çok yakın bende heryere gelirim araba var motor yok tek dert o ama R1 ile gsx-r 1000 arasında karar veremiyoruz işte . Yakında olacak umarım
"SS kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun" mükemmel bir laf EgeKnn yazmış çok tuttum... Ama o motor yazmış...