SuperSport Kullananlar Buraya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
supersport kullananan arkadaşlar bizde burda buluşalım. scooter'cular bir yerde choopercılar biryer, modial'ciler biryerde . neden supersportcularda bir yerde buluşmasın. bizde toplanalım.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Böyle bir başlık yok muydu ya :silent:

Abi R6 kullananlar diye açsaydın daha güzel olurdu kilit yer bu başlık benden söylemesi. Ama daha önce SS'ciler buraya diye bir yazı yoksa ilk senin aklına gelmişse o zaman birşey diyemem :mrgreen: :cherry:

Ama sanırım marka marka açılıyor SS konuları :silent:

Bu arada yamaha R6'ya bayılıyorum motorunu satmak istersen haberim olsun :mrgreen:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
olsun oda supersport sayılır :)

valla baktım soyle bir ama goremedım. hep mondial falan diye açılmış olmadı oyle değiştirirm
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
EGEKNN'NIN ss cileri bir topic'te toplamak için açılmış olan topigi var. edy sende istersen ordan devam et. bu topic kilitlenebilir.:)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ss kullanıyorum demeye dilim varmıyor cbr 125:pale:

Nasıl ya... tabiki supersport... Bu motor olmasaydı ss sevdalı insanlar 600F'den mi başlayacaktı ss hayatına :) Yavru SS 125R :bounce:

Güzel başlık sanki ama çok geniş kapsamlı... Ama yine de hoşgeldik :bounce:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
olsun oda supersport sayılır :)

valla baktım soyle bir ama goremedım. hep mondial falan diye açılmış olmadı oyle değiştirirm

Yok bende böyle bir başlık bilmiyorum açıkçası :silent:

Değiştir diye söylemedim ki zaten . Kilit yer açılmışsa eğer o yüzden sadece sordum :wiinkk:

Ama ben görmedim SS kullananlar diye bir başlık bugüne kadar :cat: . Marka marka ayırıyorlar :silent:


Ya bu arada 125cc SS demeye diliniz varmıyor ama motogp kapsamında 250 ve 125cc'ler de yarışıyor. SS alet ki yarışıyor . İnsanlarda neden bu var anlamıyorum. 125cc deyince neden böyle bakılıyor
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Ben de varım:mrgreen:
Ama benimki smallsport kabul eder misiniz aranıza:cherry:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ben aradım ss ' ci arkadaşlarla görüşmeyi, konuşmayı, toplanmayı, ama bır başlık bulamadım. eğer varsa hemen kapatalım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
bende varım ama benimki spor turing olarak geçiyor:mrgreen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Yav konu kapanmasın böyle iyi

Böyle bir başlık yok . Varsa bile buna benzer değildir ve çok eskidir kilitlenmesin bence herkes devam etsin burdan . Hazır bu kadar ss kullanan varken :cat:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
sende hoşgeldin necdet illaki ss motorun olmasına gerek yok. ss sevmen yeter.

cayman ss sever arkadaşlarla tanışmak, buluşmak, birbirimizi bilgilendirmek acısından iyi diye düşündüm.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
ben aradım ss ' ci arkadaşlarla görüşmeyi, konuşmayı, toplanmayı, ama bır başlık bulamadım. eğer varsa hemen kapatalım


Abi senin semt nere :silent:

Aslında SS kullananlarla görüşme ayarlasak çok iyi olur. Şu anda motor yok altımda ama :salut:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bakmıştım ama göremedim bunu kapatıp ondan devam edelım ozaman

ben erenkoydeyım cayman ama her yere giderim. motor olması şart değil o ruha sahip olman yeter bence
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
bakmıştım ama göremedim bunu kapatıp ondan devam edelım ozaman

ben erenkoydeyım cayman ama her yere giderim. motor olması şart değil o ruha sahip olman yeter bence



Ooo erenköy demek . Çok yakın bende heryere gelirim araba var motor yok tek dert o ama R1 ile gsx-r 1000 arasında karar veremiyoruz işte . Yakında olacak umarım
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hangi başlığı kullanacağız bilmiyorum ama bir liste yapsak iyi olur , buluşmalarda kolay olur ;)
Mesela

GorkeM - Levent/Istanbul - Honda Cbr 125R

Ooo erenköy demek . Çok yakın bende heryere gelirim araba var motor yok tek dert o ama R1 ile gsx-r 1000 arasında karar veremiyoruz işte . Yakında olacak umarım

Ben R1 derim :mrgreen:
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bir buluşma düzenlense güzel olur. ilerisi için çok güzel planlarımız var. track day düzenliyoruz arada sırada ne kadar çok arkadaş olursa okadar iyi olur. ama ss'ciler pek ınternette buluşamıyor. yoldada ss kullanıcılarını durdurup tanışmak zor oluyor
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
"SS kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun" mükemmel bir laf EgeKnn yazmış çok tuttum... Ama o motor yazmış...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst