Supershadow 250 Vs. Mondial 250 MCT

Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
23
belki çok konuşulan tartışılan bi kıyaslama ama ilk defa motor alıcam ve bu chopperlara ilgim yoğun.

fiyatlarına baktım

Mondial 250 MCT 3550
Supershadow 250 3990

taksitle mümkünse 12 ay peşin fiyatına kredi kartına satış yapan bi yer bilen varsada çok makbule geçer :)
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
23
peki neden keeway tercih edilmeli herhangibi açıklama yapabilicek olan varsa çok makbule geçer

ha bide forumda pek tanımadığım raptorlardan bahsediliyo onnardanda bilgi ve görüş isticem çünkü bissürü topiği okumaktan aklım bulandı .
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
14
Keeway hem görünüş hem de kalite itibariyle Mondial'den önde. RegalRaptor alanlar baya memnundu forumda ama nihayetinde yeni aletler bunlar. Uzun uzadıya bir test imkanı olmamıştır heralde. 5000-10000km yapanlar daha iyi yardımcı olabilirler sanırım...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Mondıal i es geçme çoğu arkadaşımız gayet memnun.
250MCT kendisini ispatladı.:cat:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
masai Grand eagle diyorum ben.Hem görünüş hem fiyat hem Suzuki güvencesinde olmasından dolayı.Çok fazla kullanıcısı olmadığından dolayı çok tanınmıyor ama topiğine girip bir göz gezdirirsen göreceksin ki hiç sorun yaşayan arkadaşımız yok bu motora sahip bütün arkadaşlarımız çok memnunlar.Kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
buraya 2si de olmaz diye yazmaya gelmiştim ama nautilus benden evvel davranmış :)

her 2 motoru da yakinen gordum. bence estetik olarak fln SShadow guzel dense de gereksiz bir motor. başlangıç motoru yapacaksan ve paran çinliye yetiyorsa Grand Eagle al; nasıl olsa 5-10bin km sonra değiştireceğin makine maddi manevi yormasın üzmesin.

bu arada Göktax kardeşim, Mondial MCT 250 ve arızaları diye birer satır dilekçe toplasak kullanıcılardan ansiklopedi tutar; daha nasıl kendini ispatladı diyebiliyorsun ki? kötü olması itibariyle diyorsan, eyw. tabi..

buradaki başlıklarını izlemedim, reel hayattan biliyor ve tanıyorum makineyi. gereksizlik abidesi ve 1-2 sene sonra servis diye bir şeyi ortalarda olmayacak bir motoru övmemelisin bence.
 
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
184
R&R (regal Raptor) veya Masai(Grand Eagle) tavsiye ederim
bir arastır bunlar hakkında baya bir forum var...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Gabe' Alıntı:
buraya 2si de olmaz diye yazmaya gelmiştim ama nautilus benden evvel davranmış :)

her 2 motoru da yakinen gordum. bence estetik olarak fln SShadow guzel dense de gereksiz bir motor. başlangıç motoru yapacaksan ve paran çinliye yetiyorsa Grand Eagle al; nasıl olsa 5-10bin km sonra değiştireceğin makine maddi manevi yormasın üzmesin.

bu arada Göktax kardeşim, Mondial MCT 250 ve arızaları diye birer satır dilekçe toplasak kullanıcılardan ansiklopedi tutar; daha nasıl kendini ispatladı diyebiliyorsun ki? kötü olması itibariyle diyorsan, eyw. tabi..

buradaki başlıklarını izlemedim, reel hayattan biliyor ve tanıyorum makineyi. gereksizlik abidesi ve 1-2 sene sonra servis diye bir şeyi ortalarda olmayacak bir motoru övmemelisin bence.
Kardeş Yaz arızaları da bende öğreniyim. Benim motor 4000 km devirdi, tamam çok çok fazla değil ama 5 ayda oldukça iyi. Rodaj boyunca yani 1300-1500 km civarında yaptığım tek şey vida sıkmak ve rutin bakımlarını yaptırmak bide 2 günde bir yıkamak:queen: 250 MCT topiğine bi göz at istersen.:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
81
Super Shadow yapılan indirimin ardından bayaa avantajlı bir fiyat sunmaya başladı.Şase, virago 250 gibi bildik bir görünüm ve boyutlara sahip.Motorun ise kötü olacağını zannetmiyorum,arkasında Motomax var.Bunlar bence bir başlangıç motoru seçimi için artı değerler.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
forumda "mondial arıza" şeklinde aratıp çıkan başlıklara bakarsan gorursun.

aslında bu cok reel değil, ben birebir servislerle gorusup oradan aldım bu intibaaı, senin motorunda bir arıza çıkmaması tamamen şans gibi geliyor bana.

tek yapman gereken motorunu evde bırakıp tanımadıgın 1-2 tane tamirci gezmek. yeterli olacaktır...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250mct kesınlıkle sorunsuz makınedır kımse laf atmasın :cat:
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
81
Arkadaşlar tartıştığınız konu pek objektif değil.Satılan MCT 250 sayısı ile G.Eagle sayısı arasında ciddi farklar var.Piyasada 3000 adet bulunan motorun arıza istatistiği ile 300 tane bulunan motorun arız istatistiği bir tutulamaz.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
o farkın nedeni sanırım piyasa 1-1.5 yıl once girmesi mct'nin ve piyasaya girdiği zaman Masai, Regal gibi alternatiflerin olmaması.

3000 tane satması cok iyi oldugu manasına gelmiyor. ayrıca bi tarafımdan uydurmuyorum kardesim gidip sorabilirsiniz herhangi bir tamirciye alla alla...
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
81
Evet ben sordum gelen problemlerin ağırlıkla cant teli kırılması,debriyaj ve gaz teli kopması olduğu söylendi.Bu arızaları zaten forumdan da okuyabilirsin servise gitmene gerek yok.Adamların açtığı topikte oldukça fazla sayıda kullanıcı var ve ciddi bir veri tabanı oluşmuş.Mondial inde bu tür kıldan tüyden problemleri çözmeye çalıştığını biliyoruz.(Cant telleri yeni modellerde değişmiş)
Bunlar kötülemek için yeterli değil.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
gereksiz tartışıyorsunuz arkadaşlar.

Sonuç olarak herkez kendi motorunu över.
bu şekilde bir topik açmak yerine forumda arattırıpta bulabilirdiniz.

bendede ss var. ancak şuanakadar sadee yag değiştirmeye gittim servise.
Grand Eagle 250'ye gelince markayı ve motoru çok tanımıyorum ancak motoru ve şasesi kanuninkinin aynısı. ben kanuniyi sevmediğim için bu motoruda sevmedim.

kasası daha büyük görünüyor diye motor almam açıkçası. benim motorum 145 e kadar hız yapabiliyor ve titreşimde yok(çantaları çıkartığımda ve rüzgarsız bir günde 155 e kadar çıkabileceğine inanıyorum). isteyen olursa gelsin test edebiliriz.bu arada ben arakadaşın arabasıyla test ettim. tek rakibi regal olur sanırım (yanlış anlaşılmasın) ss'nin kalitesi olarak yani. modelleri ve tarzları farklı tabi.



Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
81
Burada bahsi geçen motorsikletlerden hiç birinin sahibi değilim ve savunmak için bu tür bir nedenim yok.Ancak senin eleştirilerinde çok objektif değil tamamen kişisel.Türkiye'ye gelen 250 cc Cruser sınıfı motoların motor ve teknik özellikleri hemen hemen aynı .Burada belirleyici olan görüntü,sorunsuzluk ve sürüş keyfi olmalı.Tavsiye ettiğin motorunda olumsuz yönleri olmalı değilmi? Mesela motorunun oldukça yeni ve tecrübe edilmemiş olması gibi,şasesinin cılız arka lastiğinin diğer rakiplerine göre ince olması gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst