Supermoto toplamak istiyorum..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hayırlı haftalar öncelikle. 19 yaşındayım a2 ehliyetim var supermoto toplamak istiyorum fiyatı çok kaçmayacak güzelinden torklu bir motor almak istiyorum lastiklerini felan ben sonradan toplayabilirim sorun değil de motor konusunda bi fikrim yok. önerdiğiniz marka model varmı acaba :)
 
Katılım
19 Eki 2017
Mesajlar
126
Toplamaktan kasıt, sadece jant ve lastikleri mi değiştirmek?
Ve bütçe ne kadar?

Düşük hacimdeki motorlarda zaten tork çok fazla değil. Birbirleri arasındaki farkı anlayamayabilirsiniz.
Tork istiyorsan da en az 350-400 cc olmalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplanmış da olabilir sorunu yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

şöyle söyleyeyim genelde stunt tarzı kullanmak için istiyorum ve şehir içi jant lastik değiştiricem sadece dişliyi de büyütebilirim.bütçem max 13 - 14
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Extreme 250 var o fiyatlara alabileceğin.Üstüne paran kalır tamirine para harcarsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplanmış mı oluyor bu 125x hocam ? jantı lastiği değiştirmem gerekmez değil mi ?
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
toplanmış mı oluyor bu 125x hocam ? jantı lastiği değiştirmem gerekmez değil mi ?

bu super moto gibi super motor. aldığın gibi super moto olarak kullanıma başlarsın lastik jant falan değiştirmene gerek yok
ama ben değiştireyim dersen bunun "x" olmayan modelini alıp onu değiştirebilirsin
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Xt660x bak belki o paralara vardır. Madem torklu bişey istiyosun.

İlk motorunsa büyük sıkıntı olabilir.

Bu motor hayalimde olan motorlardan. Başka türlü üstüne oturmuşluğum bile yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu super moto gibi super motor. aldığın gibi super moto olarak kullanıma başlarsın lastik jant falan değiştirmene gerek yok
ama ben değiştireyim dersen bunun "x" olmayan modelini alıp onu değiştirebilirsin

hocam peki büyük dişli takmamı önerir misin ?
 
Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
100
Geçen ay wr125x aldım 1 aydır kullanıyorum gayet güzel ve atik bir motosiklet. Ben teker falan yapan biri değilim ama üzerindeki orijinal dişli 53 t yani dişliyi büyütmene gerek yok bence. Bu arada çok az yakıyor hatta kokluyor, belkide bana 500cc den sonra öyle geliyor. 😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst