Supermoto sürücüsüyüm, Cross a başlamanın vakti geldi:))

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
19
Selamlar arkadaşlar, 2008 yılından beri supermoto sürücüsüyüm (Suzuki Drz 400 Sm) ve biraz geçte olsa, artık arazide çamurda bu heyecanı yaşamak istiyorum, hedefimde Suzuki RM 125 var, hatta bir abimin tanıdığında var ve satıyor, istanbulda yaşıyorum, diyelim motoru aldık nereden başlayacağım, nerelere gideceğiz, hangi parkurlar, ne gibi bir ekipmana ihtiyaç var, bilgisi olan arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum :bounce:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
haftasonu Taşdelen'de Enduro şampiyonası vardı.parkur hoşuma gitti,cross yapmak adına en zevk aldığım sürüştü diyebilirim...
arkadaşın verdiği link'te İstanbul Cross Grubu altında bişeyler yapmaya çalışıyoruz,bize katılabilirsin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst