Supermoto-Cross fotograflarina doyacaksiniz :)

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Arkadaslar yabanci bir motosiklet sitesinden asagidaki fotograflari cektim. Ben bakarken cok zevk aldim, sizinle de paylasamadan edemedim. Cross severlere....
(ps:isimlerde yanlis olabilir kusura bakmayin artik :) )


WD KTM
512222wdktm2nt.jpg


AUSTRALIAN SAFARI KTM
51222australiansafariktm2ct.jpg


HONDA CR125R
51222hondacr125r7ze.jpg


HUSKY 610
51222husky6106sp.jpg


HUSKY SUPERMOTO
51222huskysupermoto2my.jpg


KAWASAKI
51222kawasaki6xa.jpg


KTM 525 EXC SWEET
51222ktm525excsweet2cx.jpg



SUZUKI
51222suzuki9vh.jpg


VOR MX
51222vormx2lx.jpg


YAMAHA
51222yamaha8up.jpg


HONDA
51222honda5yg.jpg


KTM 450
ktm4505122227ao.jpg


KIRLENMEK GUZELDIR! :queen:
KTM
ktm450512229qw.jpg


BENDE ARADAN GECMEK ISTIYORUUUMMM!
WD KTM
512222wdktm0ho.jpg



UCTU UCTU KUS UCTU :)
51222intheair1fb.jpg


KIM YERINDE OLMAK ISTEMEZKI?!
51222yaris24ok.jpg


EGITIM SART! :bounce:
51222yaris7ab.jpg


Herkese sevgiyleeeee....
aleste
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Ne demek... Siteleri takip ediyorum.. Yine guzel seyler buldukca sizinle paylasacagim...:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
14
Arkadaşlar inanın Bu resimlerden daha guzelini Türkiyedeki cross yarışlarında çekebilirsiniz.Metrelerce yükseğe atlayan motorloru gördükçe çok şaşıracaksınız.Lutfen tüm yarışları + özellikle cross yarışlarını takip etmenizi şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
Arkadaşlar bu hafka izmitte yarışlar var :)oralarda buluşmak üzere :) Yarışan arkadaşlarımıza şimdiden kazasız belasız yarışı tamamamlamalarını temenni ediyorum :) iyi şansınız bol olsun :) Darısı bizim başımıza :p
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
çok güzel eline sağlık mavi crossun patinajı çok hoşuma gitti
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ellerine saglık süper motolara hastayım ama keske fotolar bolumunde yayınlasaydın
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
KIRLENMEK GUZELDIR! :queen:
KTM
ktm450512229qw.jpg

ayşe teyze olduktan sonra sorun yok kirlen istediğğin kadar :queen::queen::queen::queen:

eline sağlık çok güzel fotolar :cat::bounce:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tatlı güzel ve bir okadarda pis şeyler :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puuu boyun devrilsin yarama tuz bastin..:p:p

artıkın kısmet olursa drahdör ü satıp bi çin çon kross almayı düşünüyorum..:cat::cat:

senelerdir var bu kross aşkı bende..
:joker::joker::joker:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KTM 450 mükemmel görünüyor durun ben şunu bi test edeyim:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst