Süpermoto... biraz racing, biraz enduro al sana süpermoto

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
46
Motosikleti
Husaberg 650 sm, xmax, xcity
Motorsiklet tarzları diye başlık açılırsa.. süpermoto pas gecilemez..
Racinglerden daha iyi ivmelenme
Racinglerden daha iyi duruş mesafesi
Racinglerden daha hafif
Akrobatik kullanımı sevenler...
Ülkemizde yarışlarıda hayli ilgi görmeye başladı..
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Bu motor hacmine gerek olduğunu sanmıyorum.Drz 400 amatör olarak uyugun ve tek silindir 650 den de fazla olması bana saçma geliyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst