SuperMıcro Anakartları Nasıl Bilirsiniz?

Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.supermicro.nl/products/motherboard/

366 - 771 - 604 - 603 - 1156 - 1155 - 775 - 1567 - 988B soket anakartları mevcut. Genellikle server amaçlı kullanılıyor ama i7 - i5 ve i3 için 1366 - 1155 ve 1156 soketleride var. Evga - Asus - Msı - Gigabayt gibi birçok markadan çok daha iyi.
Örneğin, X8QB6-F. 4 tane Xeon X7560 ile kullanılabiliyor. 512Gb Ram desteği var, server için birebir. Kısacası her iş ve bütçe için uygun modeller var.
Bu marka hakkındaki düşünceniz nedir?
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
ya hocam bu makine topla yenisi çıktı boz değiştir.overclock yaparken yak.işlemciyi patlat vs vs yüzüdünden aldım i7 acer leptop kafam rahat :queen: hiç değilse masaüstü gibi kasanın içini açıp kurcalamıyorum..
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
512Gb Ram desteği var
bu nasıl bi ram dir yahu :sunny: :santa:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

hiç değilse masaüstü gibi kasanın içini açıp kurcalamıyorum..

ben masaüstünü daha çok seviyorum.... bilgisayar başında sinirlendiğimde sadece klavye masrafım oluyor...
şu ana kadar sadece 3-5 tuş yerinden fırladı ve yerine geri taktım çalışıyor....
kktc ye 2 ocakda geldım...bilgisayarım ankarada idi... patroniçem eski laptopunu verdi... kendimi iyi yanıyorum ya...4-5 gün sonra ankaradan kendi biligsayarımı kargo ile istedim... patroniçemin laptopu da sizlere ömür :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst