- Katılım
- 1 Eki 2006
- Mesajlar
- 51
maşallah maşallah maşallah bücürüklere ne kadar da yakışıyolar ne kadar da tatlılar 
Elinize, tekerinize sağlık bol tozlu bir gezi oldu sanırım...
Parlak Tekin'e de ayrıca geçmiş olsun, nasıl düştüğünü anlatırsanız bize de ders olur diye düşünüyorum...
Olmaz mı?
Kadir abi adananın yeni nesil krosscuları senin eserin olacak galibaHep kendine çalışmak bencilik arada çocuklara da çalışmak lazım.Helal olsun süper baba :cat:
arkadaşlar
saka gibi ama ekipte en yeni ben vardim ufaklıklar benden yüz kere iii durumdalar maaşallah gerçekten bu minikleri federasyonun falan görmesi lazım biraz destekle geleceğin kenanları olacaklar şimdiden gurur duyuyoruz..:cat:
bu arada fotoları çekmişim ama kendimi unutmuşum:wiinkk:
maşallah maşallah maşallah bücürüklere ne kadar da yakışıyolar ne kadar da tatlılar![]()
Bravo bee.. Kaç yaşında oğlunuz?? Ben de Krosçu mu olsam ne??
büyük oglum 12 küçük oglum 8 yaşında iki tekerde en zevkli makina endro veya krostur tavsiye ederim
kadir abi özene özene eridim bittim yaaaale:
bizim crf'ler gelsin, binip bakcam,
hangisinde ayağım yere değerse alcam inşallah,
sonra ben dahil 5 cross'la aranızdayız :cat:
(kabul ederseniz tabi)![]()
iksininde gözlerinden öpüyorum,
ya bi ara vardı motor ama sattık şimdi tekrar bakınıyoruz bişiler almaya
zate aldıktan sonra da motorla adanaya gelmek olcak ilk işim
görüşmek üzere...
Boynuz Kulağı geçecek Kadir Abi Dikkat et
Allah nazardan Saklasın
Çırak Ustayı Geçermiş :cherry: Gezide vidyolarda çok güzel çocuklara cok güzel bir motor sevgisi aşılamışsınız özelliklede Cross sevgisiuygulamalı olarak hemde :mrgreen:
Minimini bir motor coşmuştu araziye konmuştu :queen:
Eglenceli görüntüler için sagolun![]()
Kadir usta ben yokken aktivitelere devam etmişsin ve bu defa minikleride katmışsın işin içine. Ama gördüğüm kadarııyla çok da güzel olmuş.Geleceğin motokroscularını yetiştiriyorsun. Son olarakta kendin bir zıplama hareketiyle bağlamışsın. tebrikler...