Tek tek tıklayacak mıyız ya, yüklemek zor mu geldi, topic böyle mi açılır....
Konuyu okuyanlar,Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
Cloud, knkn07, knn1100, D C R, tubis,firarci yasin, halidbin, APV41, ozan150zc, marten1907, BIKER BOY, Vatoz
Aslında fotoğrflardan değilde az sonra geyiğe dönmesi muhtemel konudan okunuyor gibime geldi.:mrgreen:
havalardandır havalardan bahar gelince geçer kasımda başlar sıkıntılar bazen 15 ay kadar sürer geçer ( anladın sen onu ) :salut:
Çok yalaka gördüm seni?... Hayrola?.....:queen::queen::queen::queen::queen:
hişşşşt burası bizim çöplük değil koparırlar kafamızı valla tubiş bir kızarsa alimallah yanarız ATROPİNLE bile hayata dönemeyiz :queen:
R1 'in atv versiyonu süper olmuş yaw babocan..Diğer resimlerde güzel...![]()