- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,470
bu karıdan daha güzel oynayabilen biri varmı..:mrgreen:
ben hiç beğenmedim kardeşim bu ne yaa alla alla karı oynamıyo resmen sallanıyoo..:queen:
:queen::queen::queen: bu karıdan daha iyi kıvıran bir abi tanıyorum ama yeminli birdaha oynamayacak onun üstüne oynayan birini görmedim abi :bounce: