Sunum yapmam gerekiyor konu: Motorsiklet

Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
17
Sunum yapmam gerekiyor konu: Motosiklet

Evet arkadaşlar sınıf arkadaşlarıma ingilizce sunum yapmam gerekiyo. Konuyu kararlaştırdım ama fikirlerinize açığım. Elinde slayt olanlar benimle paylaşırsa çok sevinirim. Sınıf arkadaşlarıma motor sevgisini anlatmam gerek. Lütfen acil yardım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Peki neden ingilizce. Ve arkadaşlarında eğer motor sevgisi yoksa onlara bunu aşılayamassın ki. İÇİnden gelmesi gerek.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ilk olarak 'motorsiklet' degil 'motosiklet' bunu düzeltmekle baslayabilirsin sunumuna
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
17
Peki neden ingilizce. Ve arkadaşlarında eğer motor sevgisi yoksa onlara bunu aşılayamassın ki. İÇİnden gelmesi gerek.
Doğru diyosun. İngilizce çünkü okuduğum okulda öğretim dili ingilizce.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 PM ----------

Konu eğitimmi yoksa teknik veya türler mi olucak

Teknikten ziyade türler düşünüyorum, türlerin başlıca özellikleri filen.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 PM ----------

ben çok basit bişey hazırlamıştım zamanında belki sana önayak olur

istersen bunun üstüne de birşeyler yazıp ekleyebilirsin,

benimkisi motosikleti sevdirecek türden değil de motosikleti tanıtan cinsten daha çok

http://rapidshare.com/files/237054392/200751090_Alper_oeNDER.ppt.html

Sunumunu inceledim gerçekten güzel bi sunum olmuş, çok yardımcı olucak teşekür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Peki neden ingilizce. Ve arkadaşlarında eğer motor sevgisi yoksa onlara bunu aşılayamassın ki. İÇİnden gelmesi gerek.
Neden olmasın ki sonuçta doğuştan motosiklet aşkıyla gelmiyoruz.Şahsen ben 2 arkadaşa aşıladım, biri ehliyetini aldı, diğeri de alacak.İnsanlar aslında motosikleti çok seviyor ama riskinden korkuyorlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst