- Katılım
- 26 Ağu 2007
- Mesajlar
- 17
- Konu Yazar
- #1
Sunum yapmam gerekiyor konu: Motosiklet
Evet arkadaşlar sınıf arkadaşlarıma ingilizce sunum yapmam gerekiyo. Konuyu kararlaştırdım ama fikirlerinize açığım. Elinde slayt olanlar benimle paylaşırsa çok sevinirim. Sınıf arkadaşlarıma motor sevgisini anlatmam gerek. Lütfen acil yardım.
Evet arkadaşlar sınıf arkadaşlarıma ingilizce sunum yapmam gerekiyo. Konuyu kararlaştırdım ama fikirlerinize açığım. Elinde slayt olanlar benimle paylaşırsa çok sevinirim. Sınıf arkadaşlarıma motor sevgisini anlatmam gerek. Lütfen acil yardım.
Son düzenleme: