Nur içinde yatsın.
Giden her değer, geçmişimden, anılarımdan bir şeyleri koparıp götürüyor.
Ailemin sıcaklığı ve korumasına muhtaç olduğum günlerden bir görüntüdür Pekuysal.
Sonra büyüdükçe,
"sahi Suna Pekuysal vardı bi de"
diye andığım ender sanatçılardan biridir.
Neredeyse bütün filmlerini hatırladığım halde aklımda TRT'nin tek kanal olduğu dönemlerde yanlış hatırlamıyorsam Ali Atik ve diğer tiyatrocularla birlikte gerçekleştirdiği skeçler ve sunumlarla kalmış.
Yıllar sonra televizyonda rast gele kanalları gezinirken, MFÖ üçlüsünden bu konuda en yetenekli olan birisiyle birlikte oynadığı bir diziye rastlamıştım.
İki büklüm görünce çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim.
Ona yakıştıramamıştım.
Hayat hepimizden bir şeyler alıp götürüyor.
Ama böyle değerleri alıp götürdüğü zaman geçmişimizi,anıları,güzel ve çocukça anları da alıp götürüyor.
Geriye kalanları toplasan,
bir hayat etmiyor işte o zaman...
Çünkü giden gitmiştir.
Geriye kalan bir buruk tebessümdür.
Ve bir zaman sonra unutulacaktır.
Ta ki bir başka anı, bu dünyadan göçüp gidene kadar....
Cennete en çok yakışan insanlar bunlar.
Ve oraya gitmek için çok acele ediyorlar.....