Suna Pekuysal'ı kaybettik...

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Lüküs ablamızı kaybettik hayat onu eğse de o hep dimdik sanatıyla ayakta kaldı
koca bir çınarı daha kaybettik rahat uyu huysuz tatlı Suna Pekuysal mekanın cennet olsun:salut::salut::salut:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Başarılı, sanat dünyasına adını yazdırmasının yanında sıcakkanlı, iyilik sever sanki mahallemizin tatlı tonton teyzesi gibiydi. Yüce yaradan aramızdan aldı, rahmetini esirgemesin.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Nur içinde yatsın.
Giden her değer, geçmişimden, anılarımdan bir şeyleri koparıp götürüyor.
Ailemin sıcaklığı ve korumasına muhtaç olduğum günlerden bir görüntüdür Pekuysal.
Sonra büyüdükçe,
"sahi Suna Pekuysal vardı bi de"
diye andığım ender sanatçılardan biridir.
Neredeyse bütün filmlerini hatırladığım halde aklımda TRT'nin tek kanal olduğu dönemlerde yanlış hatırlamıyorsam Ali Atik ve diğer tiyatrocularla birlikte gerçekleştirdiği skeçler ve sunumlarla kalmış.
Yıllar sonra televizyonda rast gele kanalları gezinirken, MFÖ üçlüsünden bu konuda en yetenekli olan birisiyle birlikte oynadığı bir diziye rastlamıştım.
İki büklüm görünce çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim.
Ona yakıştıramamıştım.
Hayat hepimizden bir şeyler alıp götürüyor.
Ama böyle değerleri alıp götürdüğü zaman geçmişimizi,anıları,güzel ve çocukça anları da alıp götürüyor.
Geriye kalanları toplasan,
bir hayat etmiyor işte o zaman...
Çünkü giden gitmiştir.
Geriye kalan bir buruk tebessümdür.
Ve bir zaman sonra unutulacaktır.
Ta ki bir başka anı, bu dünyadan göçüp gidene kadar....

Cennete en çok yakışan insanlar bunlar.
Ve oraya gitmek için çok acele ediyorlar.....
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nur içinde yatsın.
Giden her değer, geçmişimden, anılarımdan bir şeyleri koparıp götürüyor.
Ailemin sıcaklığı ve korumasına muhtaç olduğum günlerden bir görüntüdür Pekuysal.
Sonra büyüdükçe,
"sahi Suna Pekuysal vardı bi de"
diye andığım ender sanatçılardan biridir.
Neredeyse bütün filmlerini hatırladığım halde aklımda TRT'nin tek kanal olduğu dönemlerde yanlış hatırlamıyorsam Ali Atik ve diğer tiyatrocularla birlikte gerçekleştirdiği skeçler ve sunumlarla kalmış.
Yıllar sonra televizyonda rast gele kanalları gezinirken, MFÖ üçlüsünden bu konuda en yetenekli olan birisiyle birlikte oynadığı bir diziye rastlamıştım.
İki büklüm görünce çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim.
Ona yakıştıramamıştım.
Hayat hepimizden bir şeyler alıp götürüyor.
Ama böyle değerleri alıp götürdüğü zaman geçmişimizi,anıları,güzel ve çocukça anları da alıp götürüyor.
Geriye kalanları toplasan,
bir hayat etmiyor işte o zaman...
Çünkü giden gitmiştir.
Geriye kalan bir buruk tebessümdür.
Ve bir zaman sonra unutulacaktır.
Ta ki bir başka anı, bu dünyadan göçüp gidene kadar....

Cennete en çok yakışan insanlar bunlar.
Ve oraya gitmek için çok acele ediyorlar.....
:cat: :cat:

Mekanı Cennet olsun...
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
fot-suna-pekuysal.jpg

Büyük sanatçı, güzel teyzemizi saygıyla anıyoruz, Alkışlarla uğurluyoruz sonsuz yolculuğuna :pale::pale::king:.. mekanı cennet olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir gençliğine bakıyorum bir de vefat etmeden önceki son haline, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun :salut: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst