Sudenazzz'ın Yeni Motor'u Hayırlı Olsunnnnn

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Evet arkadaşlar tatlı yeme zamanı gelmiştir :):) . Öncelikle almış olduğu HONDA CBR 125 R motor'u için hayırlı olsun diyorum, Allah kaza bela vermesin, İyi Günlerde keyifle kullanırsın inşallah. Bundan sonra artçım olarak değilde bir motor sürücüsü olarak senide aramızda bir bayan sürücü olarak görmek çok güzel olcak.:cat::cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun:rendeer: kazasız belasız kullanmak nasip olsun


abi senin galeri işi ne oldu?
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
resim isterüük :)
hayırLı oLsun kazasız beLasız nice kiLometleri birLikte devirmeniz diLekLerimLe..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
evet evet resim isteriz, hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Site'de forum'a yazdığımdan haberi yok henüz, ancak akşam evine gittiğinde görecek yazılanları gerçi yarın teslim alıcak motorunu ama fotolarını en kısa zamandada atacaktır eminim öncelikle biz şu tatlıyı bir yiyelim:cherry: sonra fotoları atar nasılsa....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun bacuuummmm :rendeer: :cherry:

Resim resim resim resim resim :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sudane hayırlı olsun hakanda tatlıları nerde ve nezaman yicez tarih yok
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
sudane hayırlı olsun hakanda tatlıları nerde ve nezaman yicez tarih yok



Ümmet abi'cim sağolasın Tatlıdan Sudenaz'ın haberi yok ben emri-vaki yaptım, bu yazı'dan ancak akşam haberi olcaktır:queen::queen: Hele bir akşam gelsin okusun ozaman tarihini kendi sölesin:cat::cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst