- Katılım
- 4 Ara 2012
- Mesajlar
- 200
@Lucas konuyu çok güzel açıklamış. Ehliyeti alırsın ilk iki sene 43 piyes kullanırsın sonra eğer bu süre içinde trafikte ağır kusurun yok ise istediğin makinayı kullanırsın. Ehliyetsiz araç kullanmak burada kimsenin aklına gelmiyor. Çünkü yakalanırsan ehliyeti almak için en az 3-4 sene uğraşman psikolojik teste gitmen ki bu çok zor ve de bir el arabası para harcaman lazım. Ben sürücü eğitiminde cbf 600 F kullandım 24 yaşından büyük olduğum için 72 piyes makina idi. İlk motorum fazer 1 idi sonra r1 kullandım RN 19 unu şu anda Vfr 1200 F kullanıyorum. 2012 yılında ehliyetimi aldım ondan daha önce scooter bile kullanmadım. Hiçbir zaman motora kot pantolon spor ayakkabı ile binmedim. İki parçalı deri takımı ve bot ve eldiven olmadan motoru kullanmadım. Kask olmadan burada binmek zaten imkansız polisler den önce işıklarda senin anahtarını biri alır polisi arar bu adamın canına kastı var diye. Ehliyetten sonra iki yerden daha ileri sürüş teknikleri üzerine viraj ağırlıklı eğitim aldım.
Bizim bir lafımız var Allah Kerim diye. Ama sen önlemini almaz işen şeytan da işini yapmak zorunda.
Motorlarda suç aramayın. Yeterli eğitim ve tecrübe sahibi olmadan güçlü makina kullanırsan sonuçları ağır olur. Bunun içinde Lucas ın yazdığı gibi sürücü kursu sistemi değişmeli. 40-45 piyeslik motorlar ile gerekli eğitim verildikten sonra ehliyet verilmeli.
Birde lütfen kot iki spor ayakkabı ile kasksız 600-1000 lik makinalara binmeyen hatta scotter a bile binmeyin. Burada gördüğümüz her kaza hepimizi üzüyor.
Herkese zevkli sürüşler
Bizim bir lafımız var Allah Kerim diye. Ama sen önlemini almaz işen şeytan da işini yapmak zorunda.
Motorlarda suç aramayın. Yeterli eğitim ve tecrübe sahibi olmadan güçlü makina kullanırsan sonuçları ağır olur. Bunun içinde Lucas ın yazdığı gibi sürücü kursu sistemi değişmeli. 40-45 piyeslik motorlar ile gerekli eğitim verildikten sonra ehliyet verilmeli.
Birde lütfen kot iki spor ayakkabı ile kasksız 600-1000 lik makinalara binmeyen hatta scotter a bile binmeyin. Burada gördüğümüz her kaza hepimizi üzüyor.
Herkese zevkli sürüşler