- Katılım
- 30 Nis 2010
- Mesajlar
- 346
- Konu Yazar
- #1
Merhaba MT ailesi soruma şu şekilde başlamak istiyorum;kullanmış olduğum motor mondial 125 kt.Aslına bakarsanız motorumdan çok çok memnundum,ta ki 2 hafta öncesine kadar çevre yolunda giderken tam gaz yaptığımda motorun 100 km/hızı geçediğini gördüm(motor 80.000 de ).Hemen eve döndüm ve karbüratörü söktüm (hava filtersi,benzin hortumu musluk,buji kontröl edildikten sonra)baktım az miktarda pislik birikmiş karbüratör memelerini temizledim ve montajı tekrardan yaptım.Bir diğer konuda şu sübaplarına da baktım o sıra oturmuşken başına ayarları biraz kaymış,kısacası sıkıymış.
Şimdi gelelim soruna
1-)Karbüratör aynı şekilde 3 gün önce yaptığı olayı tekrarladı önceden tam gazı yapmıyodu şimdi ise 40 km hızı geçmıyor 5.vites.Değiştirmelimiyim ve bu şekilde kullanmanın varsa ne gibi bir zararı var(benzin deposuda temiz)
2-)Sübap ayarlarını yaparken bloktaki tapayı açıp ROTOR üzerindeki işareti bloktaki çizgi ile karşı karşıya getirdikten sonra sübap ayarını yapıoyrum.Şayet bu çizgi 2mm 3mm biraz öde yada biraz arkada olursa bloktaki çizgiden herhangi bir zararı varmı bu şekilde yapılırsa sübap ayarları ne gıbı sonuclar meydana gelir?(piston üst ölü noktada oluyor)
Yorumlarınız ve bilgileriniz için şimdiden teşekkürler:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------
40 kişi bakmış bir kişiden cevap yok:cyclopsan tuhaf gerçekten anlayan yokmu arkadaşlar?
Şimdi gelelim soruna
1-)Karbüratör aynı şekilde 3 gün önce yaptığı olayı tekrarladı önceden tam gazı yapmıyodu şimdi ise 40 km hızı geçmıyor 5.vites.Değiştirmelimiyim ve bu şekilde kullanmanın varsa ne gibi bir zararı var(benzin deposuda temiz)
2-)Sübap ayarlarını yaparken bloktaki tapayı açıp ROTOR üzerindeki işareti bloktaki çizgi ile karşı karşıya getirdikten sonra sübap ayarını yapıoyrum.Şayet bu çizgi 2mm 3mm biraz öde yada biraz arkada olursa bloktaki çizgiden herhangi bir zararı varmı bu şekilde yapılırsa sübap ayarları ne gıbı sonuclar meydana gelir?(piston üst ölü noktada oluyor)
Yorumlarınız ve bilgileriniz için şimdiden teşekkürler:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 ----------
40 kişi bakmış bir kişiden cevap yok:cyclopsan tuhaf gerçekten anlayan yokmu arkadaşlar?