- Katılım
- 18 Mar 2012
- Mesajlar
- 828
Teflon bant, vidanın etrafından gelen havayı kesiyor, o yüzden hava filitren temiz olmalı ki rahat hava çekebilsin. Vidayı dibine kadar sıkarsan havayı kesiyor, benim karbüratörde 3,5 tur gevşek durumda. Ama benzin sarfiyatı hala fazla. Bir ay önce karbüratör kelepçesi gevşekmiş,hava aldığı için çok az benzin yakıyordu. Şimdi orayı sağlamlaştırdım, çekiş çok arttı ama benzin de çok yakıyor. Benim karbüratörde var bir terslik çözemedim. 45 tlye Mikuni karbüratör görmüştüm onu alıp deneyeceğim galiba...
