Subap Ayarı Sonrasında Değişen Motor Sesi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Herkese İyi Akşamlar Kıymetli MT üyeleri..
Bugün 2-3 gündür çalışma esnasında subaplardan ciddi derecede rahatsız edici ses yapan,hantallaşan,çekişi düşen 150 cc mondial scooterımın subap ayarlarını serviste yaptırdım.
Fakat scooterı aldığımda sesinin bıraktığımla alakası olmadığını gördüm. Gür gür çalışan scooterın sesi pancar motoru gibi çıkmaya başladı,iftar saatine az vakit kaldığı için fazla birşey demedim,eve geldim. Çekişte,hantallığında ciddi anlamda iyileşme vardı fakat ses canımı sıktı. Sizden ricam şu sesin normal olup olmadığını yorumlamanız.
Video eklenmiştir..

Saygılarımla...

[YT]E_qH5O2G880[/YT]
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
marş cevirmesi normalmi rahatmı cokmu sıktılar acaba sibopları rolanti cok düşükken rahat calısıyomu kasıyomu bak
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
marş cevirmesi normalmi rahatmı cokmu sıktılar acaba sibopları rolanti cok düşükken rahat calısıyomu kasıyomu bak
Hocam çok rahat çalışıyor,iftardan sonra dingin kafayla dinleyince sesin egzozdan öyle çıktığını gördüm.
Pancar motoruna benzer bi ses çıkıyor egzozdan..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Güncel..
Biraz kullandım aksam 25 km kadar.
Egzozun sesi çok az çıkıyor,artı gazı çekince de patlama oluyor.
Subap ayarında yanlış yapılan nokta nedir ?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
karbüratöre de bak , subab kaçagı olunca tam gazda sıyahsıyah duman atar dıye bılıyorum , sankı egzost vıdaları gevsek veya katalıtık konvektör kopmus olabılır subab sesi gibi degıl
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
karbüratöre de bak , subab kaçagı olunca tam gazda sıyahsıyah duman atar dıye bılıyorum , sankı egzost vıdaları gevsek veya katalıtık konvektör kopmus olabılır subab sesi gibi degıl
ya arkadaş benim motorda hava filtresi takında o bahsettigini yapıyo sibop olmasın:S benim sorunda
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
karbüratöre de bak , subab kaçagı olunca tam gazda sıyahsıyah duman atar dıye bılıyorum , sankı egzost vıdaları gevsek veya katalıtık konvektör kopmus olabılır subab sesi gibi degıl

Hocam,karbüratör yeni sayılır 3000 km oldu değişeli,egzozda herhangi duman atma vs yok..

Bugün servise gittim boyle boyle dedim cevap şu;
Orjinal egzozun haricinde bi egzoz taktığım için ses normalmiş,subaplar aşırı ses yaptığı için,ayar yapılınca kendine gelmiş ve boyle bir ses ortaya çıkmış...
Ama bana pek inandırıcı gelmese bile bi müddet boyle pancar motoru gibi ses yapa yapa kullanmaya devam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst