ŞUAN üZERiNDE NE VAR :))

Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
- şu anda üzerinde ne var aşkım ?
* üzerimde bisiklet yaka yavruağzı bi badi var. altımdada gri streç taytım var. şindi taytı bileklerime kadar indirdim...
- niye ki ??
* s..çıyorum...
- vaay bende diyorum ses niye yankı yapıyo...!



- şu anda üzerinde ne var hayatım?
* haydar var.
- nee..?
* bizim site bekçisi haydar canım,bişey yok sevişiyoruz.
- .......
* alo alooo... ses gitti...



-şu anda üzerinde ne var emre ?
* üzerimde bi ağırlık var canım.
- nasıl yani ?
* bilmiyorum hayatım.çok kötü gazım var. osursam rahatlıycam ama...
- hayvansın emre!!



- şu anda üzerinde ne var timur?
* aşağıdanmı başliym, yukardanmı...?
- aşağdan başla.
* kahverengi çoraplarım var. hani topukları incelmeye başlıyan, gerçi lastikleride biraz sıkıyo ama....
- dııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııt
* kapattı..



- şu anda üzerinde ne var canımm....?
* kırmızı saten geceliğim vaar
- başkaa
* siyah jartiyerimi giydim.
- onun altında
* onun altında g-stringim var
- pekii onun altında ne va... aaa! hass...tir!!! köntür bitti...



-Su anda uzerinde ne var askum??
* Çatı var niyeki?


-şu an üzerinde ne var hayatım..
-çok kalın bir mont var ..
- sıcak olmasın çıkarsana ..
-ne çıkarcam manyak mısın be Sibiryadayım ..orası çok sıcak galiba?


- şu anda üzerinde ne var hayatım..?
* siyah bi helikopter var.
- ne işi var orda helikopterin yaa...
* bilmiyorum bişey göremiyorum üzerime parlak bi ışık tutuyolar..
- hiiii.....kaç aşkım hemen ordann. çabuk koş koşş
* şaka yapıyorum kızım ne helikopteri, pijama var üstümde
- çok kötüsün aşkım yaa
* sende salaksın ben sana bişey diyomuyum



-şu anda üzerinde ne var? bitanem
-koyunlar var aşkım
-ne ??
-uykum gelsin diye onları sayıyom be aşkım
-haaa..



-şu anda üzerinde ne var tatlım
-hemen sayayım
-yards tan aldığımız hani geçen sen aldığımız mavi kot
-mavi den aldığımız tsort
-pazardan aldığın beyaz çorap
-içimdekleride sayayımmı
-sus artık
-ama sen say demiştin
-hiç romantik değilsin işte



-fatma ne var üstünde kız
-yok hüseyin bişey
-belli oluyor çıplak çıkmışsın kız, lan rezil ettin beni cümle ahaliye, çabuk gir içeri
-ama sen demiştin hüseyin, soyun diye ya



-Şuan Üzerinde Ne Var Hayatım?
-Kıllarım Var
-aLLah beLanı Wersin



-Şuan Üzerinde Ne Var Hayatım?
-paçalı don
-oooww deme ne kadar seksapel olduğunu hayal edebiliyorum



-Şu an üzerinde ne var hayatım?
-Boğazlı kazak,kotum,montum.Niye ki?
-Çıkarsana onları.
-Niye ya?Deli misin...Anladım ben ,anladım.Sen ben hasta oliim evde yatıyım istiyosun.Sen dışarda kızlarla geziceksin dimi
-Ee pes valla...Hayalgücüne hayranım canım




-şu anda üzerinde ne var
-hiçbişey yok bebegım ama keske sen olsaydın
-ayyy aşkııımm
-üst rafa boyum yetmıo bılıomusun..kitabımı alacamda o bakımdan
-hayvansınnnn
-biliyorum



-şu anda üzerinde ne var?
-sarı tulum,beyaz göynek,kafamdada baret vardır.nıe sordunki?
-ay yanlış numara..


-şu anda üzerinde ne var?
-bi üzerimde bölüm şefi var onunda uzerınde genel mudur var aşkım.niye sordunki
-sormadım bişi ben.
-nası ya?



-şu an üzerinde ne var hayatım
-bir sürü adam var necdet,belgrat ormanlarındayım.kurtar beni necdeeeet!




-su an üserinde ne var hayatim?
-ne önemi var üserimdekilerin içimdekiler dururken
-sabret lam oraya da gelecez herhaldee...
-yok biz seninle saadet dolu yolumuzda yüreyemecegiz fikret biliyorudum zaten beni sadece dis görünüsüm için sevdiiniiii nelvedaaaa
-yok bee nerden cikartiosunn nalannnnnnnnnnn gitmeee....


+Şu an üzerinde ne var hayatım???
-Hayri beyler
+Ne hayrisi ya!!!!???
-Çocuklarıda çok tepiniyo
+Ne mustafada mı orda????!!!
-Ya tatil için gelmiş bide arkadaşı var
+Oha be kadın
-Ahhh ben napayım üsteki ev alır mı hiç onları dedim dinlemediler, bana ne bağırıyosun
+Ev mi ohhhh ben de başka bişey zannettim


+Şu an üzernde ne var hayatım?
-Bi armani gömlek bi adidas ayakkabı.......
+Ne nası aldın bunları
-Kredi kartını evde unutmuşsun bende kaç günden beri istiyodum aldım ama bi ortu alamamıştım noldu acaba...
+Limiti mi aştın yoksa oha be kadın 2 milyar limiti nasıl aştın
-Amaaaann, aldığım iki-üç poşat şey sende


-su anda uzerinde ne var hayatim
-ciplagim canim banyodan ciktimda
-lan iki dakka fantazi yapacaktim sctin icine be



+suanda üstünde ne var hayatim?
-hilmi eve gel saat kaç oldu!!!
+suanda üstünde ne var..hadi hayatim!
-zıkkımın kökü var hilmi! allah bildiği gibi yapsin seni, iktidarsiz herif!
_________________


-şu an üzerinde ne var hayatım
-bir sürü adam var necdet,belgrat ormanlarındayım.kurtar beniii...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
heheheh güzeldi.:cat: biraz sansür gerekecek sanırım.benim için sorun yok ama...:silent:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: süper olmuş hocam bi an başlığı görünce bize spruyon sandım korktum ama.:queen: :queen: :queen: neyse .Eline emeğine sağlık arkadaşım.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi ne sansürü ya sizde siteyi imamhatip sitesine çevirdiniz ha! Sağlam dostum eline sağlık ...
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hauh uhauahuah abi koptum ya süper mükemmel ötesi bi_i
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper eline sağlık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok guzel tabi cok
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ay ışığı ; Mehtapta tek başıma oturmaktansa...
Karanlıkta , Mehtapla oturmayı tercih ederim..... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst