Su taşıma işi için motor

Katılım
20 May 2011
Mesajlar
10
Cygnus X modelini tavsiye ettiler. ayak koyduğumuz yerin koltukla arası biraz daha genişmiş. ancak bu taşıma işi için nasıl olur bilmiyorum tabi. bunuda inceleyeceğim.

bide son bir fikir olarak bir şey sormak istiyorum. sym ye bakıcam bugün. bu motor için net yorum yapabilecek bir arkadaş varmı.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
cygnus x gayet sağlam bir motordur, fakat pahalıdır. hem de bildiğim kadarıyla artık sıfırını getirmiyorlar.

activa'nın su ve paket servisi yapan esnaflarca tercih edilmesinin sebebi, gövde parçalarının sacdan yapılmış olup, tamir edilebilmesiydi. diğer tüm marka/modellerin (vespa'lar hariç) gövdeleri plastikten ve düşünce kırılıyor. tamir edilemiyor ve değiştirmek masraflı oluyor. kısacası activa'nın yerini dolduracak motor henüz yok.

kymco'nun ve sym'nin 200 cc ve üstü modelleri gayet başarılı. ufak cc.'li modelleri ise pahalı...

spacy hakkında ne söyleniyor bilmiyorum, ama çevremde çoğu esnaf activa'sını yenilerken spacy tercih etti. her gün de sayıları artıyor. etrafına da çepeçevre saran bir koruma demiri yaptırıyorlar ve böylece düşme hasarından koruyorlar. bence fiyat/performans açısından en iyi sıfır model spacy, ikinci elde ise tartışmasız activa!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorcu 48 senin balonunu bi patlatırım görürsün :cherry:

Adam başlık açmış su taşıma için scooter alıcam , kymco mu honda mı alayım diye , sen kalkmışsın kymcolar ufak diyosun.Sana tekrar söylüyorum hondanın bi tane pisiciği var ama kymco da 5 çeşit model var.Yarın bi git kymco bayiine senin pisicikle kymconun motorlarını bi boy ölçüştür bakalım hangisi daha büyük.Adama yanlış bilgi veriyosun.Milleti yanıltıyosun.Sen istediğin kadar Honda fanatikliği yap millet gözünü açtı.Tek tek kepenk kapatıyo honda bayileri.Zamanında efsane olmuş motorlarının yerine bişey koyamıyo.Model yok satış yok.Bitti o iş.Geçmişte kaldı.

Benim balonumu patlatma meselesine gelirsek eğer sende daha sıfır alınmış bi cbf150'nin yağ eksiltip garantiden komple motorunun değiştirildiğini , motoru yenilenen cbf150'nin tekrar yağ eksiltmeye devam ettiğine şahit olsaydın seninde düşüncelerin 180 derece çark ederdi.CBF150 işi şans işi.En fazla 20 bin km binip elden çıkaracan.Yoksa yıllarca binilecek bir motor değil.Bunu herkes biliyo.Geçiş motoru sadece.

Piyanist İrfan kardeş.Benim ilk göz ağrım CBF150'dir.Ne dağ bayır gezdim ben o motorla.Uzun yola da çıktım günde 400 km mesafe gittim.Ama belli bi zamandan sonra 150cc sıkmaya başlıyo.Uzun yolda kamyonlarla fazla samimi olmak iyi olmuyo.Hadi dedik honda hayat onda CBF250'den devam edelim.O nasıl bi motor öyle.Oturuş pozisyonu eğik , gidon aşşağada.Amortisörler berbat sert , titreşim var acayip.Ah seni icat eden honda mühendislerinin ... dedik sattık tekrar cbf150 devam.Arayışlara devam ederken bi baktık kymco xciting 250 herkes memnun.Sorunsuz motor diyolar.Hemen aldık.Oh be dünya varmış dedik.CBF150'nin rahatlığında ama sorunsuz ve arıza çıkarmayan bi motormuş.Ara cc'lerde cbf150 rahatlığını bulma konusunda ümidi kesmişken xcitingde buldum huzuru.Yoksa gidip en az 500 cc bir motor almayı kafaya koymuştum.Şimdi hem uzun yolda üzülmüyorum hem de yakıt tüketimi açısından sıkıntı yaşamıyorum.

İrfan kardeş sana da tavsiyem cbf150'yi 20 bin km'ye gelmeden elden çıkarman.Geçiş motorudur kendileri.Kilometre ilerledikçe problem çıkartma oranı yüksek bir motordur.Benim xcitingi de ne zaman istersen görebilirsin.Her zaman kapım açık.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Motorcu 48 senin balonunu bi patlatırım görürsün :cherry:

Adam başlık açmış su taşıma için scooter alıcam , kymco mu honda mı alayım diye , sen kalkmışsın kymcolar ufak diyosun.Sana tekrar söylüyorum hondanın bi tane pisiciği var ama kymco da 5 çeşit model var.Yarın bi git kymco bayiine senin pisicikle kymconun motorlarını bi boy ölçüştür bakalım hangisi daha büyük.Adama yanlış bilgi veriyosun.Milleti yanıltıyosun.Sen istediğin kadar Honda fanatikliği yap millet gözünü açtı.Tek tek kepenk kapatıyo honda bayileri.Zamanında efsane olmuş motorlarının yerine bişey koyamıyo.Model yok satış yok.Bitti o iş.Geçmişte kaldı.

Benim balonumu patlatma meselesine gelirsek eğer sende daha sıfır alınmış bi cbf150'nin yağ eksiltip garantiden komple motorunun değiştirildiğini , motoru yenilenen cbf150'nin tekrar yağ eksiltmeye devam ettiğine şahit olsaydın seninde düşüncelerin 180 derece çark ederdi.CBF150 işi şans işi.En fazla 20 bin km binip elden çıkaracan.Yoksa yıllarca binilecek bir motor değil.Bunu herkes biliyo.Geçiş motoru sadece.

Piyanist İrfan kardeş.Benim ilk göz ağrım CBF150'dir.Ne dağ bayır gezdim ben o motorla.Uzun yola da çıktım günde 400 km mesafe gittim.Ama belli bi zamandan sonra 150cc sıkmaya başlıyo.Uzun yolda kamyonlarla fazla samimi olmak iyi olmuyo.Hadi dedik honda hayat onda CBF250'den devam edelim.O nasıl bi motor öyle.Oturuş pozisyonu eğik , gidon aşşağada.Amortisörler berbat sert , titreşim var acayip.Ah seni icat eden honda mühendislerinin ... dedik sattık tekrar cbf150 devam.Arayışlara devam ederken bi baktık kymco xciting 250 herkes memnun.Sorunsuz motor diyolar.Hemen aldık.Oh be dünya varmış dedik.CBF150'nin rahatlığında ama sorunsuz ve arıza çıkarmayan bi motormuş.Ara cc'lerde cbf150 rahatlığını bulma konusunda ümidi kesmişken xcitingde buldum huzuru.Yoksa gidip en az 500 cc bir motor almayı kafaya koymuştum.Şimdi hem uzun yolda üzülmüyorum hem de yakıt tüketimi açısından sıkıntı yaşamıyorum.

İrfan kardeş sana da tavsiyem cbf150'yi 20 bin km'ye gelmeden elden çıkarman.Geçiş motorudur kendileri.Kilometre ilerledikçe problem çıkartma oranı yüksek bir motordur.Benim xcitingi de ne zaman istersen görebilirsin.Her zaman kapım açık.

hadi hadi kıvırma öyle yada böyle yalancısın işte madem biliyosun yağ eksiltmediğini ne çamur atıyosun hergn yağ kapağı yalama olmş vs...dürüst ol delikanlı ol
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hahahaha:D kim demiş cbf150 yağ yakıyo diye sonrada yağ çubugunu kontrol etmekten bıkmadınız dandik motor millet gözünü açtı he xD hahahahha:D iki farklı kişilik malesef:S coolizma napcaz biz yaa söyle bakayım hem bende eski cbf150 ciyim hiç bir sıkıntı yaşamadım

20100524_15713_q3of4bdhnycx3k7g-06s.jpg


resme iyi bakmak lazım he bide eğer cbf150 yi satmasaydı bu arkadaş şimdi toz kondurmazdı ahahah:D
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
8
arkadaşlar bu balii nasıl motordur çok yakarmı ve izmirde yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
hahahaha:D kim demiş cbf150 yağ yakıyo diye sonrada yağ çubugunu kontrol etmekten bıkmadınız dandik motor millet gözünü açtı he xD hahahahha:D iki farklı kişilik malesef:S coolizma napcaz biz yaa söyle bakayım hem bende eski cbf150 ciyim hiç bir sıkıntı yaşamadım

20100524_15713_q3of4bdhnycx3k7g-06s.jpg


resme iyi bakmak lazım he bide eğer cbf150 yi satmasaydı bu arkadaş şimdi toz kondurmazdı ahahah:D

adam gibi adam iyiyse iyi kötüyse kötü der öyle kıvırıp durmaz bi öle bi böle ...:)bende gram ya eksiltme yok ben neyse onu yazarım kimse de bana bunun aksine inandıramaz boyu kadar yalan atsada :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar bu balii nasıl motordur çok yakarmı ve izmirde yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım

2 zamanlı hoş bir scooterdı da baya bi eski o motor ya yakıtı şimdikilere göre çok yakıcağına eminim hem eski teknoloji hemde 2 zamanlı ama bak honda bali miladını doldurmuş motor olmasına ragmen hala düşündürüyo:cat:

adam gibi adam iyiyse iyi kötüyse kötü der öyle kıvırıp durmaz bi öle bi böle ...:)bende gram ya eksiltme yok ben neyse onu yazarım kimse de bana bunun aksine inandıramaz boyu kadar yalan atsada :D

:pr: :mrgreen::p:queen: söz kalmadı bende söylicek:farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aynı SURVİVOR TANER gibisin.... :queen::queen:

http://www.motosiklet.net/forum/2283057-post24.html

Bu linkte bunları yazmışsın....:cherry:

Gaza asılınca yağ kalmıyo dimi.Onun için ben 600 km'lik yolu ağustos sıcağında nerdeyse sürekli dip gaz gittiğim halde hiç yağ eksiltmemişti.Kimin şanzımanı dağılmış şimdiye kadar.Millet takmış bi yağ eksiltme sorunu diye.Ben 15 bin km cbf150 kullandım.Sınıfının en mükemmel motoru.Ben satmasaydım 40 binde motor isteseydi hiç de sorun etmezdim.Basardım parayı motoru yenileyip devam ederdim yoluma.Çünkü altımdaki honda değil başka marka motor olsaydı 40 bine gelene kadar o masrafın 3-5 katını çıkarırdı.CBF150'nin motorunu yenileme parasıyla bazı motorların sadece aynasını alabiliyosun.Yamaha MT03'ün avuç kadar ön rüzgarlık camı 600 TL.O parayla iki tane cbf150 motoru toplarsın.CBF150'ye tek bulabileceğiniz kusur 3-5 sene sonra yağ eksiltmeye başlaması.YBR - tvs apachi o kadar sürede hiç mi masraf çıkarmıyomuş.



Anlamadım nasıl bir düşünceye sahipsin..... :queen::queen: Neyse... Alttan alalım istersen... :queen::queen:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Aynı SURVİVOR TANER gibisin.... :queen::queen:

http://www.motosiklet.net/forum/2283057-post24.html

Bu linkte bunları yazmışsın....:cherry:





Anlamadım nasıl bir düşünceye sahipsin..... :queen::queen: Neyse... Alttan alalım istersen... :queen::queen:

:queen::queen::queen::queen: aman tanrım :queen::queen::queen::queen::queen: bu çocuk çıldırmış olmalı ama buna da dicek bişeyleri vardır eminim:queen::queen::queen::queen::farao::farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam gibi adam iyiyse iyi kötüyse kötü der öyle kıvırıp durmaz bi öle bi böle ...:)bende gram ya eksiltme yok ben neyse onu yazarım kimse de bana bunun aksine inandıramaz boyu kadar yalan atsada :D

İşte sen o kadar motorcusun.Benim motorum yağ eksiltmiyo o zaman cbf150 yağ eksiltiyo diyenler yalan söylüyo dimi.İşinize öyle geliyo da ondan.Git bakalım bi tane kuryeye sor cbf150 yağ eksiltiyo mu yoksa eksiltmiyo mu?Delikanlılıktan bahsediyosun da neden burda 50 bin kişilik MT alemi önünde motorunun mokunu örtbas etmeye çalışıyosun.Delikanlı ol da açıkla motorunun ne mok olduğunu.Göster delikanlılığını da sen yandın başkaları yanmasın.

Ben eski yorumlarımda demişim ki yağ eksiltse nolcak , gider 500 TL'ye motoru yeniler 2 sene daha binmeye devam edersiniz demişim.Ama nerden bileyim bu cbf150'nin motoru yenilesen bile yağ eksiltmeye devam edeceğini.Dünya motor aleminde tek.Fabrikasyon olarak yağ eksilten CBF150.

Motorcu48 yaw ne alem adamsın.Kalk sen cbf150 gibi motordan sonra pisi150 gibi bi motora geçiş yap.Valla motorcu aleminde teksin.Millet gider cbf150'sini satar 6 bin TL'ye ikinci el bi 250'lik alır.Sen gitmişsin tekrar 150cc motora 6 bin TL bayılmışsın.Allah akıl fikir versin.Honda manyağı mısın nesin.Git bi kere de başka marka araştır.Bak ne cevherler çıkacak karşına.At gözlüğünü takmışın honda'dan devam.Başka marka görmüyo gözün.Şimdi honda kalksa 9 bin TL'ye bi tane 150cc motor çıkarsa kesin pisi 150'yi satıp ona geçersin sen :queen:

Bu honda saplantın yüzünden neler kaçırdığını bi bilsen.Allah akıl fikir versin.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
:D:D:D:D haydaaaaaaa hala aynı hamam aynı tas rezalet dizboyu ben yanmışım da haberim yokmuşş :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yaw amonra34 :D türkiyede herkez affedersiniz aptalda bitek sen akıllısın artı honda yağ yakıyo diyosun da önceden neee yağ mı kim yakıyo yazıyosun hee şu var tabi sattın ya motorunu allahhh ver yansın ne tutturabilirsem ehuhue:D ben gayette çok memnunum motorhası :D:D (münafık)
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
yaw amonra34 :D türkiyede herkez affedersiniz aptalda bitek sen akıllısın artı honda yağ yakıyo diyosun da önceden neee yağ mı kim yakıyo yazıyosun hee şu var tabi sattın ya motorunu allahhh ver yansın ne tutturabilirsem ehuhue:D ben gayette çok memnunum motorhası :D:D (münafık)

brak şunu ya ben ikiyüzlüyüm dese herkes alkışlıycak ama kabul de etmiyo :queen::queen::queen::queen:
allahtan kmse yemiyo atıp tuttuklarınıı :D:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynı SURVİVOR TANER gibisin.... :queen::queen:

http://www.motosiklet.net/forum/2283057-post24.html

Bu linkte bunları yazmışsın....:cherry:





Anlamadım nasıl bir düşünceye sahipsin..... :queen::queen: Neyse... Alttan alalım istersen... :queen::queen:

Ben çark ettiğimi kabul ediyorum.Kıvırma olayı falan yok.İki tane cbf150 geçti elimden.İkisini de 10'ar bin km kullanıp sattım.Ne mok olduğunu anlayacak tecrübeye sahip değilken böyle yorumlar yapmış olabilirim.Ama karşılaştığım bazı durumlar sonucunda bende yanlış düşündüğümü anladım.Olsun yağ eksiltsin.Yedek parçası ucuz.500 TL'ye komple motoru yenilersin yola devam edersin diye düşünüyodum ama yenilesen nolcak.Meğer aynı sorun devam ediyomuş.Fabrikadan kronik sorunlu çıkıyomuş bu cbf150'ler.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
vallaha yeter....
ben bir üye olarak bu amonranın kaprisinden ve marka takıntısından bıktım...
hemen hemen her konuda gelip konuyu kendi malına çevirip onu övmekten ne anlıyorsun anlamış değilim....
konuya giriyorum, belki bir tavsiyede bulunacağız yada yazılan tavsiyelerden payımıza düşeni alacağız senin saçma sapan yorumlarını görüyoruz...
bıktım erandanda kyomcondanda....
bu nedir arkadaş...
görmemişin bir arabası bir motoru olmuş olan mt kullanıcılarına olmuş....
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
vallaha yeter....
ben bir üye olarak bu amonranın kaprisinden ve marka takıntısından bıktım...
hemen hemen her konuda gelip konuyu kendi malına çevirip onu övmekten ne anlıyorsun anlamış değilim....
konuya giriyorum, belki bir tavsiyede bulunacağız yada yazılan tavsiyelerden payımıza düşeni alacağız senin saçma sapan yorumlarını görüyoruz...
bıktım erandanda kyomcondanda....
bu nedir arkadaş...
görmemişin bir arabası bir motoru olmuş olan mt kullanıcılarına olmuş....


ya bu xcityg i aldığına pişman tamammıı ona buna öğüp egosunu tatmin etmeye çalışıo,satmak istese satamıyo da 2. eli yok bakımları kol gibi kaçıyo parça pahalı biz nedn her topiğe atlayıp motorumuzu övmüyoz çnkü zaten herkes biliyo bu motorları bu çocuk kabullendirmeye çalışıyo malını ama mallar ortda..
yne yalan atıyo azönceeki eski mesajında 15000 km de sattım diyodu şlimdi 10 bin diyo ne dese başak dediğini tutmuyo kendi de kıvırdığını kabul ediyo biz artık tanıyoruz ama yeni üye olupta bunu tanımayanlara ayzık ya baya bişi sanarlar konuştuklarını:queen::queen::queen:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Amon birader, "çırpındıkça batmak" diye bir deyim vardır. Bilir misin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst