Su soğutmalı motorumun uzun yoldaki olası riskleri nedir?

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Yavaş yavaş tatil dönemine giriyoruz. Eşimle birlikte motor turu yapmak fikriyle heyecandan yerimizde duramıyoruz. Ancak motor sistemi açısından taşıdığım arıza riskleri nelerdir çok fazla bilmiyorum. Su soğutmalı motorda neler yaşayabilrim olumsuz olarak, nasıl önlemler almalıyım? Yanıma almam gereken şeyler olacak mı? Deneyimlerini paylaşan olursa sevinirim. İyi akşamlar.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Hocam senin motorun sıfır km değilmiydi...?! Rodajını düzgün yapıyorsan daha ne sorunla karşılaşacaksın ki ?! Gerçi benim motorum Regal Raptor'du Asya'da fark varmı bilmem ama sanmıyorum fark olsun aynı motor etiketi değişik... Su soğutmalı motora uzun yolda ne olacak, devirini düzenli kullandıktan sonra... E zaten motor yorulmadan sen yorulup duracaksın yada benzinin azalacak yine duracaksın... Merak etme diğer durumlarda da kolay kolay bişey olmaz, bakımların tamamsa ve de aşırı zorlamazsan motoru... Ben sert kullanırdım ama maaşallah tık demedi... İnşallah alan arkadaşa da sorun yaratmaz... Parasına göre yeterince kaliteli ve havalı bi motor kazasız belasız kullanman dileğiyle...
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Uzun yollarda dikkat edilmesi gereken hususlar ve alınması gereken şeylerle ilgili geniş konular mevcut , burda ne kadar yazsakda o konular kadar kapsamlı olmaz. Forumu biraz araştırmanı öneririm.

Ama en nihayetinde lazım olabilecek herşeyi almak mümkün olmadığından , aklına gelenleri alman ve pozitif bir biçimde kendini kaderin ellerine bırakman en güzelidir :)...
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
cok küçük bişey ama bi sigorta atması sizi yolda bırakabilir mutlaka yanınızda yedek sigorta bulundurun
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Tüm cevap yazma zahmetine katlanan arkadaşlara teşekkür ederim!

Bilgilerinizi değerli buluyorum, zahmet ettiniz. Ben forumu araştırmaya devam ediyorum. İyi akşamlar.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
229
Bakımlarını düzgün yaptıktan sonra tedbirini almışsın demektir.Artık takdir ALLAH ındır.Hayatta hiçbi şeyin garantisi yok su soğutmalı olmuş yada olmamış bozulmaz diye kanun da yok.Elli bin liralık motor bile bozulabilir yolda bırakabilir.Sıfır olmasının bile önemi yok bozulabilir.Arkadaşların belirttiği gibi tedbirini alıp kendini yollar atıp kadere teslim olacaksın.Yanınıza buji sigorta biraz kablo ampul çeşitleri lastiğinizin cinsine göre tamir takımı yağ su fener tornavida pense ve herşeyi sökebilecek anaktar seti bant almanızı tavsiye ediyorum.Yola çıkarsanız yolunuz açık olsun.
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
su soğutmalı bir motorsiklet özellikle yaz aylarında sadece hava ile soğutmalı bir motordan çok daha avantajı olacaktır. kolay kolay hararet yapmaz. aşırı derecede ısınmıyacak. sana tavsiyem yanına lastik tamir takımı alman bu uzun yol için listenin en başlarında olması gereken malzeme. şunu da söyliyim eğer yanına bidonda yedek benzin alırsan her iki üç saatte kapağını gevşetip havasını almazn senin için daha emmiyetli olacaktır. gerçi yedek benzin almakta böyle bir zaman da pek ihtiyaç duyulmayacak şey . çünkü her 50-100 km de zaten bir petrol var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst