- Katılım
- 29 Ocak 2006
- Mesajlar
- 315
- Konu Yazar
- #1
Eski resimlar arasinda sunu buldum. 2003'de Fransanin Le Touquet sehrinde bir enduro yarisindan sonra kopru ustunden cekildi.

Tabi bu arada dusen, vuran ve carpan cok oldu. Biz sanslidik cunku, motosikletlerimiz garajin en onundeydi ondan hemen cikip basip gitdik.
Onden giden 4 sari montlu organizeden. Herkezi sehir disina eskort ediyorlar. Bu resimin bir hikayeside var. Biz onden basip gitdik dedimya. Eskort olacagni bilmiyorduk. Biz sehir disina cikacagiz ama hic birimizde fransisca yok, yol bilmiyoruz, levalarda bir acayip ne yaziyorsa anlasilmiyor. Kasacasi biz yolu kayip ettik.
Neyse dolasa dolasa kopru ustune ciktik bi baktim uzaktan suru motosiklet geliyor. Mustafa ve Ahmed arkadaslarim onden gidiyordu onlara bir dur sinyali verdim. Oglum siz beni nereye goturuyorsunuz? Otobana cikacaz. Eh burdan otobana cikiliyormu? Cikilmadigni sen nerden biliyorsun? Oglum o burdan degil, surdan. Bi baktilar, zank! Koprunun alti motosiklet dolu.
Neyse o an hemen forograf makinasini cikartip bu resmi cektim.

Tabi bu arada dusen, vuran ve carpan cok oldu. Biz sanslidik cunku, motosikletlerimiz garajin en onundeydi ondan hemen cikip basip gitdik.
Onden giden 4 sari montlu organizeden. Herkezi sehir disina eskort ediyorlar. Bu resimin bir hikayeside var. Biz onden basip gitdik dedimya. Eskort olacagni bilmiyorduk. Biz sehir disina cikacagiz ama hic birimizde fransisca yok, yol bilmiyoruz, levalarda bir acayip ne yaziyorsa anlasilmiyor. Kasacasi biz yolu kayip ettik.
Neyse dolasa dolasa kopru ustune ciktik bi baktim uzaktan suru motosiklet geliyor. Mustafa ve Ahmed arkadaslarim onden gidiyordu onlara bir dur sinyali verdim. Oglum siz beni nereye goturuyorsunuz? Otobana cikacaz. Eh burdan otobana cikiliyormu? Cikilmadigni sen nerden biliyorsun? Oglum o burdan degil, surdan. Bi baktilar, zank! Koprunun alti motosiklet dolu.
Neyse o an hemen forograf makinasini cikartip bu resmi cektim.
Son düzenleme: